eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałów › "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczego dla Nadleśnictwa Pińczów w 2020 roku."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-17

Ogłoszenie nr 510048495-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.

Nadleśnictwo Pińczów: "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczego dla Nadleśnictwa Pińczów w 2020 roku."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511984-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Pińczów, Krajowy numer identyfikacyjny 29002007000000, ul. Michałów 294, 28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 377 18 90 , e-mail nadlesnictwo.pinczow@radom.lasy.gov.pl, faks 41 377 18 91.
Adres strony internetowej (url): www.radom.lasy.gov.pl/pinczow

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczego dla Nadleśnictwa Pińczów w 2020 roku."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2020 roku sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej. Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego według poniższego zestawienia: a) sorty mundurowe Lp. Nazwa sortymentów umundurowania ilość Mundur wyjściowy leśnika x 1 Marynarka męska i damska gabardyna 7 2 Spodnie męskie i damskie gabardyna 8 3 Marynarka męska i damska gab. z wykończeniem oleofobowym (letnia i zimowa) 2 4 Spodnie męskie i damskie gab. z wykończeniem oleofobowym (letnie i zimowe) 6 5 Spódnica - gabardyna lub tropik 6 6 Spódnica gab. z wykończeniem oleofobowym 1 7 Koszula męska, bluzka damska 27 8 Koszula męska, bluzka damska -bawełna 100% 28 9 Krawat 17 10 Czapka 7 11 Płaszcz męski lub damski 1 12 Kapelusz damski i męski 1 13 Kurtka zimowa męska lub damska 5 14 Szalik 2 15 Rękawice damskie lub męskie 8 16a Skarpety letnie termoaktywne 40 16b Skarpety przejściowe termoaktywne 17 16c Skarpety zimowe termoaktywne 19 17 Półbuty męskie 7 17a Półbuty damskie 3 Mundur codzienny leśnika xxxxxxxxxxxx 18 Koszula męska, bluz. damska z dł. rękawem 15 19 Koszula męska, bluz. damska z dł. rękawem bawełna 100 % 19 20 Koszula męska, bluz. damska z kr. rękawem 14 21 Koszula męska, bluz. damska z kr. rękawem bawełna 100 % 20 22 Sweter 31 23 Kamizelka 11 24 Bluza z Polaru typ Windstoper 15 25 Kurtka wierzchnia 9 26 Czapka zimowa 4 27 Peleryna 3 28 Półbuty typu "Sympatex" 7 29 Półbuty typu "Gore-tex" 11 Mundur terenowy leśnika xxxxxxxxxxxxx 30 Bluza z kamizelką letnią 9 31 Spodnie letnie 34 32 Czapka terenowa letnia 8 33 Kurtka zimowa 10 34 Spodnie zimowe 12 35 Czapka terenowa zimowa 3 36 Trzewiki typ." Sympatex" 0 37 Trzewiki typ."Gore-tex" niskie 5 38 Trzewiki typ."Gore-tex" wysokie 6 39 Trzewiki typ."Sympatex" z o ciepleniem Thinsulate 2 40 Trzewiki typ."Gore-tex" niskie z ociepleniem Thinsulate 1 41 Trzewiki typ." Gore-tex" wysokie z ociepleniem typ. "Thinsulate´ 10 42 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 7 b) sorty BHP: Sorty BHP Poz. Stanowisko pracy Lp. Nazwa środka ochrony indywidualnej Ilość lub odzieży roboczej i obuwia roboczego 1. Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni) 10 2. Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą 8 3. Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe 8 4. Koszula robocza- długi rękaw 29 5. Koszulka - krótki rękaw/t-shirt 27 6. Bielizna Koszulka termoaktywna, krótki rękaw 32 Pracownicy zatrudnieni na 7. Koszulka termoaktywna, długi rękaw 32 stanowiskach umysłowych 8. Kalesony męskie termoaktywne/leginsy damskie termoaktywne 31 z przewagą pracy terenowej 9. Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą 17 1. 10. Buty (gumowe) wodoodporne 1 - Inżynier nadzoru 11. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne 16 - Leśniczy 12. Ochraniacze na buty (stuptuty) 34 - Podleśniczy 13. Skarpety letnie, termoaktywne 76 - Strażnik leśny 14. Skarpety zimowe, termoaktywne 73 15. Czapka letnia 9 16. Czapka ocieplana 6 17. Hełm ochronny 8 18. Okulary ochronne/gogle 23 19. Okulary przeciwsłoneczne/polaryzacyjne/ 31 20. Kamizelka ostrzegawcza 28 21. Rękawice robocze 22 22. Rękawice ocieplane 30 23. Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą 2 1. Ubranie letnie 0 2. Ubranie ocieplane 0 3. Kamizelka ciepłochronna 0 4. Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe 1 5. Koszula robocza, długi rękaw 1 6. Koszulka/t-shirt, krótki rękaw 1 7. Bielizna Koszulka termoaktywna, krótki rękaw 1 8. Koszulka termoaktywna, długi rękaw 1 2. Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach robotniczych wykonujący prace administracyjne, obsługowe, warsztatowe i pomocnicze leśne - Robotnik pomocniczy 9. Kalesony męskie termoaktywne 1 10. Trzewiki 0 11. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne 0 12. Obuwie antypoślizgowe 1 13. Czapka letnia 0 14. Czapka ocieplana 0 15. Fartuch roboczy 1 16. Rękawice robocze 5 17. Rękawice ochronne 3 18. Okulary ochronne/gogle 1 19. Ochrona słuchu 1 20. Hełm ochronny 0 21. Okulary przeciwsłoneczne/polaryzacyjne/ 1 22. Kamizelka ostrzegawcza 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18110000-3, 18211000-1, 18223200-0, 18232000-4, 18234000-8, 18235300-8, 18332000-5, 18422300-0, 18424000-7, 18440000-5, 18800000-7, 18220000-7, 18222000-3, 18140000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 129561.47
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD OBSŁUGI LEŚNICTWA H. Skrodzka- Bałata, P. Bałata Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszka I 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130634.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130634.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130634.61
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.