eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Bieżące utrzymanie oraz konserwacja zieleni miejskiej w Gminie Żagań o statusie miejskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-13

Ogłoszenie nr 510048164-N-2019 z dnia 13-03-2019 r.

Gmina Żagań o Statusie Miejskim: Bieżące utrzymanie oraz konserwacja zieleni miejskiej w Gminie Żagań o statusie miejskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512868-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540033314-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Krajowy numer identyfikacyjny 52679400000000, ul. Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 771 040, e-mail jchlostowska@um.zagan.pl, faks 684 771 017.
Adres strony internetowej (url): urzadmiasta.zagan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie oraz konserwacja zieleni miejskiej w Gminie Żagań o statusie miejskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja zielenie miejskiej w Gminie Żagań o statusie miejskim. 3.2. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie szczególnie: a) Pielęgnacja trawników, koszenie w okresie letnim kosiarkami spalinowymi, grabienie i wywóz trawy, b) Zakup i wysadzenie kwiatów rabatowych na istniejących rabatach oraz w donicach, c) Pielęgnacja rabat kwiatowych (przygotowanie podłoża przed obsadzeniem, pielenie i podlewanie), d) Usuwanie, zgrabianie i wywożenie chwastów, e) Wygrabianie i wywóz liści na terenach zieleni miejskiej, f) Wyzbieranie i wywiezienie pojedynczych śmieci na terenie miasta, g) Ustawianie na terenie miasta koszy ulicznych, dystrybutorów na woreczki na psie odchody oraz ławek wraz z naprawą w razie zaistnienia potrzeby, h) Inne prace na terenie parków, zieleńców, lasu komunalnego zlecone przez Zamawiającego. 3.4. Dodatkowe informacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania propozycji miesięcznych zakresów robót w terminie do 25 dnia m-ca poprzedzającego dany m-c. b) Zamawiający będzie zatwierdzał opracowany przez Wykonawcę zakres prac (przed rozpoczęciem nowego miesiąca) obejmujący kolejność, zakres i wartość robót wraz z terminem ich wykonania (typowanie robót). c) Realizacja robót prowadzona będzie w sposób przyjazny środowisku, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, a także zasadami aktualnej wiedzy w zakresie pielęgnacji roślin i uwzględnieniem terminów ich rozwoju biologicznego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, przepisami BHP, dobrze jakościowo i estetycznie d) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 1) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót, 2) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku, rozładunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, 3) zapewnienie sprzętu wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnego do realizacji zadania, 4) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy, 5) koszty dostarczenia i składowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów biodegradowalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie. e) Wykonawca w oparciu o podane w ofercie składniki cenotwórcze opracuje kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe na wykonanie poszczególnych rodzajów robót, które będą stanowiły podstawę do prowadzenia rozliczeń za wykonane roboty. Za roboty uwzględnione w kosztorysie ofertowym, wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ilości rzeczywiście wykonanych prac, potwierdzonych przez Zamawiającego i podanych cen jednostkowych. Za roboty nie uwzględnione w kosztorysie ofertowym wynagrodzenie ustalone będzie na podstawie kosztorysu, zatwierdzonego przez Zamawiającego, sporządzonego w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione w formularzu ofertowym. Rozliczenie za wykonanie robót następować będzie w okresach miesięcznych. f) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem robót (czynności do wykonania), lokalizacją, a także terminem ich realizacji określonymi w protokole typowania robót. g) Sposób rozliczania materiałów użytych do realizacji prac określa § 4 projektu umowy. h) Oferent powinien udokumentować dostęp do bazy magazynowej do nieodpłatnego przechowywania koszy, ławek oraz dystrybutorów na woreczki. 3.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia pracowników skierowanych do realizacji zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby w celu należytej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów co najmniej kat. B, co najmniej 3 osoby do obsługi kos spalinowych i kosiarek spalinowych oraz jedną osobę do nadzoru z wykształceniem co najmniej zawodowym rolniczym, leśnym lub ogrodniczym zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę b) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wymaganej liczby osób. c) Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d) w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę wymaganej minimalnej liczby osób: - oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; e) niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących. f) z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia osób świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 100 zł za dzień za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6


Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 77312000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 773148.15
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Konserwacji Terenów Zieleni Tomasz Rogoż
Email wykonawcy: rogibb@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Lotników ALianckich 13
Kod pocztowy: 68-100
Miejscowość: Żagań
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 460.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 556.85
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.