eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz tablic z nazwami ulic na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-17

Ogłoszenie nr 510048162-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.

Gmina Miejska Głogów: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz tablic z nazwami ulic na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506456-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 7265437, 527, e-mail hania@glogow.um.gov.pl, faks 767 265 437.
Adres strony internetowej (url): www.glogow.bip.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz tablic z nazwami ulic na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Charakterystyka: 1. Oznakowanie pionowe: - przegląd oznakowania, tablic z nazwami ulic, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg gminnych i powiatowych - koszt objazdów należy uwzględnić w cenach w kosztorysie ofertowym (w załączeniu wykaz dróg). Objazdy należy wykonywać przynajmniej raz na kwartał. Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół z przeglądu oznakowania, który następnie przekaże Zamawiającemu. - wymiana (dostawa i montaż) uszkodzonych i nieczytelnych znaków drogowych, - wymiana (dostawa i montaż) uszkodzonych słupków, - dostawa i montaż nowych słupków i znaków drogowych, - regeneracja nieczytelnych znaków drogowych oraz słupków. - dostawa i montaż elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym m.in.:: o progi zwalniające płytowe o ogrodzenia segmentowe U-12a o ogrodzenia łańcuchowe U-12b o ogrodzenie rurowe o lustra drogowe o bariery energochłonne Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia "dziennika bieżącego utrzymania oznakowania poziomego i pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu" 2. Wymogi dla Wykonawców bieżącego utrzymania oznakowania pionowego: a) uszkodzone znaki ostrzegawcze i zakazu należy wymienić w przeciągu 2 godzin od zgłoszenia, b) w przypadku uszkodzenia znaku A - 7 lub B - 20 wymiany należy dokonać w przeciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia, c) w przypadku wszystkich innych znaków czas nie może być dłuższy niż 8 godzin od zgłoszenia, d) uszkodzone tabliczki z nazwami ulic należy wymienić w przeciągu 4 dni od daty zgłoszenia, e) w sytuacjach awaryjnych wymogi określone w pkt. a, b, c obowiązują również w dni wolne od pracy. 3. Warunki techniczne umieszczania znaków drogowych. Znaki drogowe na drogach gminnych winny być montowane z grupy M (małe), na drogach powiatowych z grupy S (średnie), znaki A - 7 i B - 20 powinny mieć taką samą grupę jak znaki na drodze z pierwszeństwem przejazdu, jednak nie mniejszą niż znaki średnie. Znaki drogowe na ulicach umieszcza się w odległości 0,5 - 2,0 m od krawędzi jezdni na wysokości: - 2,20 m na chodnikach, ciągach pieszo - rowerowych, drogach rowerowych, mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni, - 2,00 m na poboczu przyległym do jezdni, chodnika, drogi rowerowej mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni, - następny znak powinien być umieszczony za poprzedzającym w odległości co najmniej 10 m na drogach w obszarze zabudowanym oraz drogach o dopuszczalnej prędkości poniżej 60 km/h, - znaki drogowe umieszcza się po prawej stronie jezdni, - nad jezdnią, jeżeli dotyczą jadących wszystkimi pasami ruchu, - nad poszczególnymi pasami ruchu, jeżeli dotyczą jadących tylko tymi pasami ruchu, - po lewej stronie jezdni: jako powtórzenie znaków umieszczonych po prawej stronie na drogach dwujezdniowych, których jezdnie posiadają więcej niż jeden pas ruchu, na drodze jednokierunkowej, przy czym jako obowiązujące dotyczy to znaków D - 6, D - 6a, D - 6b, - na jezdni, jeżeli droga jest zamknięta dla ruchu kołowego lub ruch na niej jest ograniczony, - na wysepkach w obrębie skrzyżowań, jeżeli znak nakazu wskazuje obowiązek jazdy w określonym kierunku - jeżeli znak po lewej stronie jest powtórzeniem znaku umieszczonego po prawej stronie, to powinien znajdować się na tym samym przekroju poprzecznym drogi. Tarcze znaków drogowych umieszcza się na słupkach ocynkowanych o średnicy Ø 50 i o przekroju kołowym lub eliptycznym zakończonych kapturkiem plastikowym. Słupki do znaków drogowych należy osadzać na głębokości 0,7 - 1,0 m, klinując je suchym betonem, w taki sposób aby uniemożliwić ich pochylenie lub wyrwanie. Zakończenie słupków winno być zaopatrzone w dwa wąsy, przyspawane po przekątnej, natomiast górna część słupka powinna być zabezpieczona plastikowym kapturkiem. Dopuszcza się do umieszczania znaków z wykorzystaniem słupów linii telekomunikacyjnych, słupów oświetleniowych, słupów trakcyjnych i masztów sygnalizatorów oraz ścian budynków. Tarcze znaków drogowych winny być wykonane z blach stalowej obustronnie ocynkowanej z podwójnie giętą krawędzią pokryte folią odblaskową typu 2, natomiast znaki D - 6, D - 6a, D - 6b -folią typu 3 Tablice nazw ulic (dwustronne) powinny być pokryte folią odblaskową typu 2 i posiadać wymiary 920 x 210 mm koloru ultramaryna winny być montowane na słupkach malowanych proszkowo koloru ciemnoniebieskiego. Tablice z nazwami ulic winny być umieszczone na wysokości 2,5 m mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni. Znaki drogowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu oraz ich stosowanie winny spełniać wymogi zawarte w załączniku 1 - 4 do rozporządzenia nr 220, poz. 2181 z 2003 r ze zmianami ,,w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach" W formularzu ofertowym ujęty jest zakres przewidywanych robót. Wykonanie i rozliczenie następować będzie wg faktycznych potrzeb. 4. Oznakowanie poziome dróg: a) wykonanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową z dodatkiem mikrokulek retrorefleksyjnych do oznakowania nawierzchni asfaltowych, betonowych, z kamienia granitowego dróg gminnych i powiatowych, b) wykonanie oznakowania poziomego farbą chemoutwardzalną z dodatkiem mikrokulek retrorefleksyjnych do oznakowania nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i powiatowych posiadających nowe nawierzchnie, które zostaną wskazane przez Zamawiającego, c) wykonanie oznakowania poziomego progów zwalniających wykonanych z kostki betonowej typu polbruk farbą chemoutwardzalną z dodatkiem mikrokulek retrorefleksyjnych d) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego termoplastycznego - do oznakowania nawierzchni asfaltowych, betonowych dróg gminnych i powiatowych, e) usuwanie oznakowania poziomego określonego w ptk.4 a-d (metoda mechaniczna i chemiczna). Przed przystąpieniem do odbioru robót wykonawca, zobowiązany będzie do przedstawienia atestu na zastosowaną farbę wraz z kserokopią faktury zakupu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, formularz ofertowy wraz z Załącznikiem 1 A- stanowiące załączniki do SIWZ. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowe warunki techniczne umieszczania znaków drogowych określa Specyfikacja Techniczna stanowiąca zał. Nr 7 do SIWZ. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. sanitarnymi i ochrony środowiska oraz poleceniami pracownika Wydziału Inwestycji i Dróg Urzędu Miejskiego. 3. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość. 4. Teren prowadzenia robót Wykonawca urządza własnym kosztem i staraniem. 5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych STWiORB 7. Roboty będą wskazywane etapami na podstawie protokołu typowania robót sporządzonego przez Zamawiającego. 8. W protokole zostanie także określony termin wykonania zakresu robót określonego w protokole typowania robót. 9. Dopuszcza się również zlecenie określonych prac nieprzewidzianych w protokole typowania, poprzez wszelkie dostępne źródła komunikacji, m.in. werbalnie fax-em lub e- mailem. Prace te należy zgłosić osobie przewidzianej w umowie do reprezentowania Wykonawcy. 10 Oznakowanie poziome należy wykonywać poza godzinami szczytu komunikacyjnego. Szczyt komunikacyjny obowiązuje w godzinach 6 00 - 9 00 oraz 14 00 - 17 00. 11. W przypadku potrzeby lub konieczności wykonania oznakowania w godzinach określonych wyżej, należy uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego 12. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na terenie prowadzenia robót materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni je do kontroli przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania na magazyn Zamawiającego elementy oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowania ulic oraz innych elementów podlegających wymianie i pochodzące z demontażu. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu, z wyłączeniem elementów o których mowa w pkt. 12, wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. Wykonawca zobligowany jest załączyć do dokumentów rozliczeniowych potwierdzenie przekazania do utylizacji materiałów z rozbiórki. 15. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót podwykonawcom - warunki powierzenia określa § 19 umowy. 16. Podczas realizacji robót należy przestrzegać zasad gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności obowiązującą ustawą o odpadach z 14 grudnia 2012 r (Dz.U.2019.701 t.j., ze zm.) 17. Na terenie objętym robotami może znajdować się istniejące uzbrojenie podziemne. W przypadku uszkodzenia uzbrojenia podziemnego wszelkie koszty jego naprawy ponosi Wykonawca. 18. Na terenie objętym robotami mogą znajdować się punkty osnowy geodezyjnej. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia Wykonawca zapewni ich odtworzenie lub przeniesienie przez geodetę uprawnionego tj. posiadającego uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 3 (geodezyjne pomiary podstawowe). Wszelkie koszty związane z realizacją prac zgodnie z niniejszym punktem są po stronie wykonawcy i winny być uwzględnione w cenie ofertowej. 19. W przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek sieci lub urządzenia podziemnego Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za usunięcie skutków awarii jak i potencjalnych roszczeń odszkodowawczych od przedsiębiorstw sieciowych za przerwy w dostawie mediów. 20. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy prowadzonych robót a także zapewnić ciągłość ruchu kołowego. Wykonawca poniesie odpowiedzialność za wszelkie zawinione szkody wynikające ze złej organizacji i sposobu prowadzenia prac. Teren prac należy oznakować zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych. (Dz.U. 2019 poz. 2310 z późn. zm.). Na okoliczność tego Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia sposobu zabezpieczania terenu robót w Dziale Dróg Urzędu Miejskiego w Głogowie wraz z przedłożeniem wersji papierowej projektu zabezpieczania robót. 21. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, utrzymywać teren w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać na swój koszt zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (formularz ofertowy oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233221-4, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 479126.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GPK SUEZ Głogów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 7a
Kod pocztowy: 67-200
Miejscowość: Głogów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 636012.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 636012.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 636012.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.