To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-16
Ogłoszenie nr 510047909-N-2020 z dnia 16-03-2020 r.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Elektronowej: kompleksowa usługa sprzątania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504859-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Elektronowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000038971,
ul. Al. Lotników
32/46,
02-668
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 487 700, e-mail
azygler@ite.waw.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.ite.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
kompleksowa usługa sprzątania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):K1/5/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania budynków z podziałem na dwie części. Część 1: Kompleksowa usługa sprzątania budynków położonych przy Alei Lotników 32/46 w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Technologii Elektronowej w Warszawie. Część 2: Kompleksowa usługa sprzątania budynków położonych przy ulicy Okulickiego 5E w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Technologii Elektronowej w Piasecznie. I. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: 1) Powierzchnia do sprzątania (4 budynki dwupiętrowe, 1 budynek parterowy) - łączna powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 6.965 m2, z czego: o 1.844 m2 powierzchnie laboratoryjne, o 2.370 m2 stanowią powierzchnie biurowe, o 198 m2 toalety (25 pomieszczeń), o 108 m2 sale konferencyjne, o 1076 m2 korytarze, o 640 m2 klatki schodowe i schody, o 428 m2 pomieszczenia warsztatowe, o 116 m2 magazyny i pomieszczenia techniczne, o 71 m2 pomieszczenia socjalne, o 114 m2 recepcja i szatnie. Rodzaje powierzchni: - wykładzina obiektowa typu "Gamrat", PCV - 2.848 m2, - terakota - 2.213 m2, - wykładzina obiektowa dywanowa - 668 m2, - drewniane panele podłogowe, podłogi drewniane - 824 m2, - posadzka betonowa - 412 m2, - 624 okna plastikowe, dwuskrzydłowe o łącznej powierzchni około 1684 m2. 2) Zakres przedmiotu zamówienia: o Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, o Odkurzanie i mycie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, laboratoriach i w pomieszczeniach biurowych, o Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu i brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów oraz balustrad, o Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury, o Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, o Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki, o Mycie okien. Zamawiający przez "mycie okien" uznaje: mycie dwustronnie szyb, ram, framug z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, a także mycie żaluzji, wertikali i rolet, o Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, o Okresowe sprzątanie wybranych pomieszczeń w ustaleniu z Zamawiającym, o Opróżnianie koszy na śmieci i koszy niszczarek oraz wynoszenie ich zawartości do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach i koszach niszczarek. II. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: 1) Powierzchnia do sprzątania - (2 budynki jednopiętrowe) - łączna powierzchnia do sprzątania wynosi około 2.663 m2, z czego: o 669 m2 stanowią powierzchnie biurowe, o 61 m2 toalety (7 pomieszczeń), o 260 m2 korytarze i klatki schodowe, o 245 m 2 pomieszczenia techniczne i korytarze serwisowe, o 48 m2 pomieszczenia socjalne, o 22 m2 szatnie, o 215 m2 laboratoria, o 1.000 m2 laboratoria powierzchnia czysta, o 143 m2 sala konferencyjna. Rodzaj powierzchni: - wykładzina zmywalna -1.125 m2, - gres - 476 m2, - panele - 62 m2, - wykładzina elektrostatyczna (powierzchnia czyta) -1.000 m2, - 13 okien PCV: rozwierane, jednoskrzydłowe o łącznej powierzchni około 35m2. 2) Zakres przedmiotu zamówienia: o Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, o Zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, laboratoriach i w pomieszczeniach biurowych, o Zmywanie podłóg w laboratoriach (pod nadzorem zamawiającego) o powierzchni czystej środkiem TRITON X100, który dostarczy Zamawiający, o Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu i brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów oraz balustrad, o Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury, o Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, o Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, żyrandoli, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki, o Mycie okien. Zamawiający przez "mycie okien" uznaje: mycie dwustronnie szyb, ram, framug z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, a także mycie żaluzji, wertikali i rolet, o Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, o Okresowe sprzątanie pomieszczeń zaplecza technicznego dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym, o Opróżnianie koszy na śmieci i koszy niszczarek oraz wynoszenie ich zawartości do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach i koszach niszczarek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kompleksowa usługa sprzątania budynków położonych przy Alei Lotników 32/46 w Sieć Badawcza Łuksiewicz - Instytucie Technologii Elektronowej w Warszawie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
197513.82
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TREST Sławomir Gradek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172027.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kompleksowa usługa sprzątania budynków położonych przy ulicy Okulickiego 5E w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Technologii Elektronowej w Piasecznie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59170.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AWIMA Sp. j. B. Wiśniewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69372.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Usługa sprzątania pomieszczeń w OD w Wieliczkach
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.