To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-15
Ogłoszenie nr 510047077-N-2020 z dnia 15-03-2020 r.
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej: Sukcesywna dostawa środków myjąco-dezynfekujących do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508812-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 30856000000000,
ul. Żwirki i Wigury
10,
63-000
Środa Wielkopolska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 854 032, e-mail
kontakt@szpitalsredzki.pl, faks
612 853 645.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalsredzki.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków myjąco-dezynfekujących do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/3/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw asortymentu, wyspecyfikowanego w załączniku nr 1 do SIWZ, według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części. Oferowany asortyment musi spełniać wymogi określone przepisami prawa, dla danego rodzaju produktów, a w szczególności wymagania: ustawy z dnia 6 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zmianami), ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2019 r., poz. 175 ze zmianami), ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231). Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) dla każdego produktu leczniczego: - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zmianami), - kartę charakterystyki produktu leczniczego wraz z ulotką w języku polskim. b) dla każdego wyrobu medycznego: - deklarację zgodności lub certyfikat CE, - ulotkę informacyjną w języku polskim. c) dla każdego produktu biobójczego: - pozwolenie na obrót produktem biobójczym, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231), - ulotkę informacyjną w języku polskim, - kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej. d) dla innego asortymentu wyspecyfikowanego w częściach od 1 do 3, który nie jest produktem leczniczym, wyrobem medycznym lub produktem biobójczym: - ulotkę w języku polskim oraz jeżeli został wydany - dokument dopuszczający do obrotu zgodnie z przepisami prawa. Za zgłaszanie zapotrzebowania na dostawy odpowiada Centralna Sterylizatornia. Zamówienia składane będą sukcesywnie: pocztą elektroniczną lub telefonicznie, przy czym zamówienie telefoniczne potwierdzone zostanie przez Wykonawcę w formie e-mail. Dostawy realizowane będą w ciągu 48 h, licząc od momentu złożenia zamówienia. W przypadku kiedy końcowy termin realizacji dostawy przypadałby w dzień wolny od pracy tj. sobotę, niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zrealizuje dostawę w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym, do godziny odpowiadającej terminowi upływu realizacji dostawy. Płatność za sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczanej do Zamawiającego z każdą dostawą. Wykonawca dołączy fakturę VAT w następujący sposób (warianty opcjonalne): a) oryginał oraz kopię - przy realizacji dostawy oraz przekaże pocztą elektroniczną, b) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Termin płatności każdej faktury ustala się na 60 dni i jest on liczony od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Zamawiający stosuje procedurę, o której mowa w art. 24aa PZP. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), która zostanie podpisana z Wykonawcą. W przypadku kiedy w załączniku nr 1 użyte zostały nazwy własne, Zamawiający oświadcza, że są to nazwy podane przykładowo. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Przy czym udowodnienie równoważności każdorazowo spoczywa na Wykonawcy, a o fakcie równoważności decyduje Zamawiający. Podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości asortymentu, jaki zamierza zamówić Zamawiający mają charakter szacunkowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej ilości asortymentu przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający deklaruje, że zrealizuje 80 % dostaw określonych w załączniku. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę asortymentu w opakowaniach o innej pojemności niż te wskazane przez Zamawiającego z odpowiednim przeliczeniem ilości wymaganej przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV: 33191000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków myjąco-dezynfekujących do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o.o. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94980.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "Cezal" S. A. - Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86797.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków myjąco-dezynfekujących do Szpitala Średzkiego Serca jezusowego sp. z o. o. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Do dnia 11 lutego 2020 roku godzina 11:00 tj. upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 2 nie wpłynęła oferta żadnego Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków myjąco-dezynfekujących do Szpitala Średzkiego Serca jezusowego sp. z o. o. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1111.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "Cezal" S. A. - Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
895.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 77-P-24 Środki do dezynfekcji
- ZP 12/24 Zakup myjni do sond przezprzełykowych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- 02/2024 Sprzedaż i dostawę środków dezynfekcyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.