eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Zakup, dostawa i montaż sprzętu w ramach realizacji projektu pn.Doposażenie SPZOZ w Biskupcu w nowoczesny sprzęt medyczny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-12

Ogłoszenie nr 510046877-N-2019 z dnia 12-03-2019 r.

Gmina Biskupiec: Zakup, dostawa i montaż sprzętu w ramach realizacji projektu pn.: Doposażenie SPZOZ w Biskupcu w nowoczesny sprzęt medyczny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509903-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 53281400000000, ul. ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 56 4745057 do 59, e-mail ugb@gminabiskupiec.pl, faks 564 747 952.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa i montaż sprzętu w ramach realizacji projektu pn.: Doposażenie SPZOZ w Biskupcu w nowoczesny sprzęt medyczny

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: "Zakup, dostawa i montaż sprzętu w ramach realizacji projektu pn.: "Doposażenie SP ZOZ w Biskupcu w nowoczesny sprzęt medyczny" Projekt "Doposażenie SP ZOZ w Biskupcu w nowoczesny sprzęt medyczny " realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020 Nr umowy o dofinansowanie: RPWM.09.01.01-28-0001/18-00 z dnia 24 grudnia 2018r. Realizacją przedmiotowego projektu objęty zostanie SPZOZ w Biskupcu oraz WOZ w Łąkorzu. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a)dostawę urządzeń medycznych o których mowa w ust. 1 na własny koszt i ryzyko Dostawcy do siedziby SP ZOZ w Biskupcu i WOZ w Łąkorzu wraz z wymaganymi dokumentami (tj. instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną ) b) uruchomienie urządzeń medycznych i sprawdzenie jego prawidłowego działania, c) przeprowadzenie szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń d)udzielenie gwarancji i rękojmi na urządzenia o których mowa w ust. 1 oraz zapewnienie w tym okresie pełnego serwisu zgodnie z zapisami umowy. Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż urządzeń do ośrodka zdrowia w Biskupcu i Łąkorzu zgodnie z załącznikami do siwz . W zakresie projektu przewidziano wyposażenie placówki ochrony zdrowia w specjalistyczny sprzęt i aparaturę medyczną na potrzeby: GOZ Biskupiec (61 szt.)-gabinety: Pielęgniarki Środowiskowej i szkolnej, Położnej, szczepień, gabinetów lekarskich, poczekalni dla dzieci zdrowych, rehabilitacji i fizjoterapii, zabiegowy, stomatologiczny WOZ Łąkorz (23 szt.): gabinety - lekarski, szczepień, zabiegowy, pomieszczenie gospodarcze Zakres projektu obejmuje zakup niezbędnego sprzętu i aparatury medycznej - wymieniony poniżej sprzęt z zaprezentowanymi parametrami ma charakter przykładowy Wykonawca zobowiązuje się do dostawy urządzeń o co najmniej takich samych lub wyższych parametrach: Wyszczególnienie - Biskupiec Parter Gabinet pielęgniarki środowiskowej i szkolnej 2 szt., w tym Ciśnieniomierze Przenośne x Wellch Aliyn Dura Shock 55 2 szt. Gabinet położnej 3 szt., w tym: Ciśnieniomierze Przenośne x Wellch Allyn Dura Shock 55 1 szt. Lampa medyczna mobilna - Ri- magie led 1 szt. Detektor tętna płodu przenośny- np. BTL - UDT BTL-FC100 1 szt. Gabinet szczepień 7 szt., w tym: Ciśnieniomierze Przenośne x Wellch Allyn Dura Shock 55 1 szt. Waga elektroniczna dla dzieci i niemowląt - Seca 354 1 szt. Lada chłodnicza do leków i szczepionek z alarmem termometrem - witryna chłodnicza przeszklona Whirpool 2901 2 szt. Słuchawki lekarskie , Stetoskop Duplex 2.0 1 szt. Stolik zabiegowy- STLK- z blachy kwasoodpomej 1 szt. Mała termotorba do przewozu szczepionek i materiałów do badań laboratoryjnych - Sencor SCM - 3125 1 szt. Gabinet lekarski 6 szt., w tym: Lampa medyczna mobilna KS - Q7LED 1 szt. Ciśnieniomierze Przenośne Wellch Allyn Dura Shock 55 2 szt. Słuchawki lekarskie - Stetoskop Duplex 2.0 2 szt. Kozetka lekarska SRS 1 szt. Poczekalnia dzieci zdrowych 1 szt. Stolik niemowlęcy - Przewijak do badań z polką- Juventas 1 szt. Gabinet rehabilitacji i fizjoterapii 12 szt., w tym: Osprzęt do UGUL 9 (np.Reha San Repty) 1 szt. Kozetka sterowana elektrycznie do UGUL (np.Reha San rEPTY) 1 szt. Fotel do ćwiczeń mięśnia czworogłowego uda (Technomex) 1 szt. Tablice do ćwiczeń manualnych dłoni LTM (Technomex) 1 szt. Magnetronic MF12, aplikator AS 600 K, AS 315 K,leżanka L6, stolik SL6 1 szt. Interdynamic ID-4c 1 szt. Multitronic MT4 1 szt. Sonotronic US2 1 szt. Kozetki drewniane firmy Habys lub Technomex - NOVA 2 szt. Terapia falami uderzeniowymi - BTL-5000 SWT TOPLINE POWER 1 szt. Diatermia krótkofalowa - BTL 6000 SHORTWAY 1 szt. Wyszczególnienie - Biskupiec Piętro Gabinet lekarski 5 szt., w tym: Lampa medyczna mobilna KS - Q7LED 1 szt. Ciśnieniomierze - Przenośne x Wellch Allyn Dura Shock 55 2 szt. Słuchawki lekarskie - Stetoskop Duplex 2.0 1 szt. Kozetka lekarska SRS 1 szt. Gabinet zabiegowy 19 szt., w tym: EKG aparat 12 kanałowy z wózkiem medycznym (np.. Apel Ascard Grey) 1 szt. Holter ciśnieniowy Watchbp.com Microlife 03AFIB 1 szt. Pulsoksymetr (1 szt. dla dorosłych, 1 szt. dla dzieci niemowląt) - CMS60D 2 szt. Waga elektroniczna ze wzrostomierzem dla dorosłych Charder MS + wzrostomierz 1 szt. Autoklaw z destylatorem - Cominox 24 LCD 1 szt. Myjka ultradźwiękowa 1 szt. Spirometr 1 szt. Lada chłodnicza do leków i szczepionek z alarmem termometrem witryna chłodnicza przeszklona Whirpool 2901 1 szt. Inhalator - nebulizator Clineb ID 828 1 szt. Ciśnieniomierze Przenośne x Wellch Allyn Dura Shock 55 1 szt. Ciśnieniomierze stacjonarne Big Ben 1 szt. Słuchawki lekarskie - Stetoskop Duplex 2.0 1 szt. Otoskop laryngologiczny RIESTER e-scope 1 szt. Zestaw Ambu dla dorosłych - 470002100 szt 1 szt. Zestaw Ambu dla dzieci - Ambu Orał 370004000 1 szt. Ssak elektryczny - FLAM Aspira 1 szt. Zgrzewarka do worków sterylizacyjnych- 400mm 1 szt. Defibrylator-AED SAMARYTAN PAD 500P 1 szt. Gabinet stomatologiczny 2 szt., w tym: Unit stomatologiczny z osprzętem- stolik zabiegowy, siedziska dla lekarza i asysty w zestawie skale r, 2 x prostnica,2 xkątnica,dwie końcówki na mikrosilnik strzykawko-dmuchawka,kamera z wyświetlaczem, dwie końcówki na turbinę,lampy w końcówkach, od strony asysty strzykawko-dmuchawka,lampa światłoutwardzalna,ssak,ślinociąg 1 szt. Mieszadło do amalgamatu DenTech 1 szt. Gabinet lekarski 4 szt., w tym: Ciśnieniomierze Przenośne x Wellch Allyn Dura Shock 55 2 szt. Słuchawki lekarskie - Stetoskop Duplex 2.0 1 szt. Kozetka lekarska SRS 1 szt. Wyszczególnienie - WOZ Łąkorz: Gabinet lekarski 3 szt., w tym: Ciśnieniomierze Przenośne x Wellch Aliyn Dura Shock 55 1 szt. Słuchawki lekarskie Stetoskop Duplex 2.0 1 szt. Kozetka lekarska SRS 1 szt. Gabinet szczepień 6 szt., w tym: Waga elektroniczna dla dzieci i niemowląt Seca 354 1 szt. Ciśnieniomierze Przenośne x Wellch Aliyn Dura Shock 55 1 szt. Słuchawki lekarskie Stetoskop Duplex 2.0 1 szt. Stolik zabiegowy - z blachy kwasoodpornej 1 szt. Stolik niemowlęcy - Przewijak do badan z półką- Juventas 1 szt. Mała termotorba do przewozu szczepionek i materiałów do badań laboratoryjnych - Sencor SCM - 3125 1 szt. Gabinet zabiegowy 13 szt., w tym: EKG aparat 12 kanałowy z wózkiem medycznym (np.. Apei Ascard Grey) 1 szt. Waga elektroniczna ze wzrostomierzem dla dorosłych Charder MS + wzrostomierz 1 szt. Lada chłodnicza do leków i szczepionek z alarmem termometrem - witryna chłodnicza przeszklona Whirpool 290 l 1 szt. Inhalator - nebulizator Clineb ID 628 1 szt. Ciśnieniomierze Przenośne x Wellch Aliyn Dura Shock 55 1 szt. Ciśnieniomierze stacjonarne Big Ben 1 szt. Słuchawki lekarskie - Stetoskop Duplex 2.0 1 szt. Otoskop laryngologiczny RIESTER e-scope - 1 szt. Zestaw Ambu dla dorosłych - 470002100 1 szt. Zestaw Ambu dla dzieci - Ambu Orał 370004000 1 szt. Ssak elektryczny - FLAM Aspira 1 szt. Zgrzewarka do worków sterylizacyjnych 400mm 1 szt. Defibrylator-AED SAMARYTAN PAD 500P 1 szt. Pomieszczenie gospodarcze 1 szt., w tym: Mała chłodziarka do przechowywania mater. do bad. laboratoryjnych - WAECO TC-21FL z wyśw. 20I 1 szt. Wszystkie wymienione urządzenia muszą spełniać co najmniej następujące warunki: 1 ) posiadać deklarację CE - deklaracja Conformité Européenne; 2 ) są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 3 ) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; 4) Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. Szczegółowe minimalne wymagania zostały zawarte w załączniku nr 7 do siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 7 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji przetargowej , siwz wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi . 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / Dokumentacja przetargowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji przetargowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji , który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu "nierównoważności" zaproponowanych "zamienników". W celu wykazania równoważności należy przedstawić tabelaryczne porównanie urządzeń projektowych oraz proponowanych wraz z wykazaniem równoważności oferowanych urządzeń i materiałów popartych odpowiednimi dokumentami ( w zależności od urządzenia np.: karty charakterystyki, opisy techniczne urządzeń i materiałów, dokumentację techniczną urządzeń i materiałów) oraz wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń i instalacji, schematy technologiczne wraz z opisami technicznymi proponowanych urządzeń, schematy działania, karty charakterystyki, badania wytrzymałości, szczelności itp. kompletna dokumentacji wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, schematy elektryczne wraz z wykazem urządzeń proponowanych rozwiązań równoważnych, wszelkie inne dokumenty techniczno - technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. 1) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Przedstawione parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę do oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania , o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w SST stanowiących załącznik do siwz. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji 5. Miejsce realizacji projektu: 1) SP ZOZ Biskupiec, ul. Lipowa 7, 13-340 Biskupiec 2) WOZ w Łąkorzu, 13-334 Łąkorz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230673.08
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RMB System s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 7
Kod pocztowy: 20-205
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 265398.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 256994.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265398.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.