eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Dostawa wyposażenia do budynku Dziennego Domu Pomocy w Budach Głogowskich w ramach projektu "Złota jesień - każdy z nas będzie seniorem"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-11

Ogłoszenie nr 510046581-N-2019 z dnia 11-03-2019 r.

Gmina Głogów Małopolski: Dostawa wyposażenia do budynku Dziennego Domu Pomocy w Budach Głogowskich w ramach projektu "Złota jesień - każdy z nas będzie seniorem"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Złota jesień - każdy z nas będzie seniorem"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502705-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540012159-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głogów Małopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 69058207400000, ul. ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 8515123, 8515124, e-mail umig@glogow-mlp.pl, faks 178 515 120.
Adres strony internetowej (url): http:bip.glogow-mlp.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do budynku Dziennego Domu Pomocy w Budach Głogowskich w ramach projektu "Złota jesień - każdy z nas będzie seniorem"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia była dostawa i montaż wyposażenia do budynku Dziennego Domu Pomocy w Budach Głogowskich w poniższym zakresie: Dla części I - MEBLE Sofa 3 szt. Szafka na suplementy/szafka pielęgniarska 1 szt. Biurko 1 szt. Krzesło 1 szt. Komoda z szufladami wysoka 1 szt. Biurko 3 szt. Krzesło/fotel biurowe 3 szt. Kredens na kółkach 1 szt. Fotel 4 szt. Stolik kawowy 2 szt. Szafa na sprzęt sportowy 1 szt. Komoda 1 szt. Szafka wisząca 1 szt. Krzesło 2 szt. Szafa ubraniowa z czterema schowkami 8 szt. Szafa na sprzęt sportowy 1 szt. Szafa z wysuwanymi półkami 1 szt. Biblioteczka 1 szt. Komoda TV 1 szt. Pojemniki płytkie. 5 szt. Pojemniki głębokie 5 szt. Pojemniki duże. 5 szt. Wkład do pojemników/szuflad 5 szt. Wkład do pojemników/szuflad 5 szt. Wkład do pojemników 5 szt. Szafy i szafki 1 szt. Stoły 6 szt. Krzesła 30 szt. Dla części II - REHABILITACJA/FIZJOTERAPIA/SIŁOWNIA Woreczki gimnastyczne 30 szt. Piłka gimnastyczna 20 szt. Piłka gimnastyczna 20 szt. Piłki z wypustkami do treningu dłoni 30 szt. Ringo 20 szt. Taśma rehabilitacyjna bezlateksowa w rolce 30 szt. Kij gimnastyczny 1 szt. Trener równowagi Aero-step XL 1 szt. Uchwyt na piłkę 10 szt. Stojak/pierścień na piłki fitness 10 szt. Wieszak na maty 2 szt. Wieszak na piłki gimnastyczne 2 szt. Podnośnik kąpielowo transportowy 1 szt. Nosidło do podnośnika kąpielowo transportowego 1 szt. Kabina PUR standard 1 szt. Osprzęt do PURa 1 szt. Rotor kończyn górnych 2 szt. Rotor kończyn dolnych 2 szt. Rotor stawu barkowego 1 szt. Drabinka gimnastyczna 1 szt. kozetka 1 szt. Składany kosz na piłki 1 szt. Bieżnia elektryczna rehabilitacyjna 1 szt. Materac 4 szt. Rower magnetyczny 2 szt. Rotor rehabilitacyjny wolnostojący 4 szt. Ciężarki 10 szt. Mata podłogowa 15 szt. Wioślarz mechaniczny 1 szt. Stół do masażu 1 szt. Mini drabinka/podest 1 szt. Kozetka 1 szt. parawan medyczny skrzydłowy 1 szt. Lampa sollux do światłolecznictwa 1 szt. Ciśnieniomierz 1 szt. Hydromasażer stóp 1 szt. Wałek do masażu 1 szt. Klin rehabilitacyjny 1 szt. Klin do masażu kończyn 1 szt. Dysk korekcyjny 5 szt. Półwałek 1 szt. Jeżyk mata korekcyjno-masująca 5 szt. Piłka sensoryczna 1 szt. Mata do masażu stóp z przyssawkami 30 szt. Półkule z kolcami 6 szt. Stolik do pracy manualnej 1 szt. Dla części III - WYPOSAŻENIE DROBNE Komplet garnków 1 zestaw Patelnie, deski do krojenia, różne formy do pieczenia, tacki, koszyki na pieczywo, serwetniki, chochelki, tłuczek do ziemniaków, łyżki drewniane, łopatki, durszlak, wałek, sitka różne, miski plastikowe różne, folia aluminiowa, woreczki foliowe, tarka do warzyw, szatkownica, rękawice kuchenne 1 zestaw Komplet talerzy 6 kpl. Sztućce zestaw 6 kpl. Komplet noży 1 kpl. Szklanki 6 kpl. Filiżanki 6 kpl. Dzbanki 6 szt. chlebak 1 szt. Cukierniczka i mlecznik 3 kpl. Komplet solniczka, pieprzniczka 1 kpl. Pojemniki plastikowe na żywność 1 kpl. Rolety do okien 20 szt. Pojemnik na papier toaletowy 3 szt. Podajnik ręczników 5 szt. Dozownik na mydło 5 szt. Wycieraczki letnie i zimowe/ mata wejściowa 2 szt. Lustra 4 szt. Kosz na śmieci. 12 szt. Tablica korkowa. 2 szt. Pojemnik na sztućce na 4 wkłady 1 szt. Wkład do pojemników ze stali nierdzewnej 4 szt. Warnik do wody 1 szt. Termos stalowy z przyciskiem 5 szt. Wózek kelnerski 1 szt. Dywan 4 szt. Godło RP w ramie 1 szt. Komplet pościeli 1 szt. Elektroniczna tarcza do gry w lotki 1 szt. Nawilżacz powietrza + olejki eteryczne - zestaw 1 szt. Ciuciubabka - opaska na oczy 5 szt. Magnetyczne koło fortuny 1 szt. Parafiniarka zestaw 1 szt. Zegar 1 szt. Apteczka 1 szt. Gaśnica proszkowa 1 szt. Mop z wiadrem 1 szt. Zajączek do zdejmowania butów 5 szt. Lustro 1 szt. Wieszak ścienny na ubrania. 2 szt. Wieszak 3 szt. Dla części IV - RTV/AGD Laptop z oprogramowaniem 6 szt. Radioodtwarzacz 1 szt. Mikser ręczny 1 szt. Mikrofalówka 1 szt. Ekspres do kawy 1 szt. Czajnik elektryczny 1 szt. Odkurzacz 1 szt. TV 1 szt. uchwyt do telewizora 1 szt. Aparat cyfrowy 1 szt. Mikrowieża + mikrofon 1 szt. Tablica PROJEKCYJNA ceramiczna, matowa 1 szt. Rzutnik/projektor multimedialny 1 szt. 2. Szczegółowy opis zamówienia stanowi Część B SIWZ 3. Zamawiający uznał za spełnione wymogi także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych, tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w SIWZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku niewskazania proponowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający uznaje, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w specyfikacji - część B SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 33190000-8, 39290000-1, 39221000-7, 37440000-4, 39710000-2, 30213100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MEBLE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34679.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 16
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 16
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne "DOT" Tomasz Dubiecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lubomira 29 A,
Kod pocztowy: 62-090
Miejscowość: Mrowino
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31185
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86067.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: REHABILITACJA/FIZJOTERAPIA/SIŁOWNIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26991.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAL - SPORT HURTOWNIA SPORTOWA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Rejtana 8,
Kod pocztowy: 35-310
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35660
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32928.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78474
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: WYPOSAŻENIE DROBNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13508.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ostrówek 113
Kod pocztowy: 98-311
Miejscowość: Ostrówek
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18788.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13864
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54120
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: RTV/AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28170.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gorzeszów 19,
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30876.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29753.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55652.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.