To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-11
Ogłoszenie nr 510046581-N-2019 z dnia 11-03-2019 r.
Gmina Głogów Małopolski: Dostawa wyposażenia do budynku Dziennego Domu Pomocy w Budach Głogowskich w ramach projektu "Złota jesień - każdy z nas będzie seniorem"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Złota jesień - każdy z nas będzie seniorem"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502705-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540012159-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głogów Małopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 69058207400000,
ul. ul. Rynek
1,
36-060
Głogów Małopolski, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 8515123, 8515124, e-mail
umig@glogow-mlp.pl, faks
178 515 120.
Adres strony internetowej (url): http:bip.glogow-mlp.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do budynku Dziennego Domu Pomocy w Budach Głogowskich w ramach projektu "Złota jesień - każdy z nas będzie seniorem"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.272.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia była dostawa i montaż wyposażenia do budynku Dziennego Domu Pomocy w Budach Głogowskich w poniższym zakresie: Dla części I - MEBLE Sofa 3 szt. Szafka na suplementy/szafka pielęgniarska 1 szt. Biurko 1 szt. Krzesło 1 szt. Komoda z szufladami wysoka 1 szt. Biurko 3 szt. Krzesło/fotel biurowe 3 szt. Kredens na kółkach 1 szt. Fotel 4 szt. Stolik kawowy 2 szt. Szafa na sprzęt sportowy 1 szt. Komoda 1 szt. Szafka wisząca 1 szt. Krzesło 2 szt. Szafa ubraniowa z czterema schowkami 8 szt. Szafa na sprzęt sportowy 1 szt. Szafa z wysuwanymi półkami 1 szt. Biblioteczka 1 szt. Komoda TV 1 szt. Pojemniki płytkie. 5 szt. Pojemniki głębokie 5 szt. Pojemniki duże. 5 szt. Wkład do pojemników/szuflad 5 szt. Wkład do pojemników/szuflad 5 szt. Wkład do pojemników 5 szt. Szafy i szafki 1 szt. Stoły 6 szt. Krzesła 30 szt. Dla części II - REHABILITACJA/FIZJOTERAPIA/SIŁOWNIA Woreczki gimnastyczne 30 szt. Piłka gimnastyczna 20 szt. Piłka gimnastyczna 20 szt. Piłki z wypustkami do treningu dłoni 30 szt. Ringo 20 szt. Taśma rehabilitacyjna bezlateksowa w rolce 30 szt. Kij gimnastyczny 1 szt. Trener równowagi Aero-step XL 1 szt. Uchwyt na piłkę 10 szt. Stojak/pierścień na piłki fitness 10 szt. Wieszak na maty 2 szt. Wieszak na piłki gimnastyczne 2 szt. Podnośnik kąpielowo transportowy 1 szt. Nosidło do podnośnika kąpielowo transportowego 1 szt. Kabina PUR standard 1 szt. Osprzęt do PURa 1 szt. Rotor kończyn górnych 2 szt. Rotor kończyn dolnych 2 szt. Rotor stawu barkowego 1 szt. Drabinka gimnastyczna 1 szt. kozetka 1 szt. Składany kosz na piłki 1 szt. Bieżnia elektryczna rehabilitacyjna 1 szt. Materac 4 szt. Rower magnetyczny 2 szt. Rotor rehabilitacyjny wolnostojący 4 szt. Ciężarki 10 szt. Mata podłogowa 15 szt. Wioślarz mechaniczny 1 szt. Stół do masażu 1 szt. Mini drabinka/podest 1 szt. Kozetka 1 szt. parawan medyczny skrzydłowy 1 szt. Lampa sollux do światłolecznictwa 1 szt. Ciśnieniomierz 1 szt. Hydromasażer stóp 1 szt. Wałek do masażu 1 szt. Klin rehabilitacyjny 1 szt. Klin do masażu kończyn 1 szt. Dysk korekcyjny 5 szt. Półwałek 1 szt. Jeżyk mata korekcyjno-masująca 5 szt. Piłka sensoryczna 1 szt. Mata do masażu stóp z przyssawkami 30 szt. Półkule z kolcami 6 szt. Stolik do pracy manualnej 1 szt. Dla części III - WYPOSAŻENIE DROBNE Komplet garnków 1 zestaw Patelnie, deski do krojenia, różne formy do pieczenia, tacki, koszyki na pieczywo, serwetniki, chochelki, tłuczek do ziemniaków, łyżki drewniane, łopatki, durszlak, wałek, sitka różne, miski plastikowe różne, folia aluminiowa, woreczki foliowe, tarka do warzyw, szatkownica, rękawice kuchenne 1 zestaw Komplet talerzy 6 kpl. Sztućce zestaw 6 kpl. Komplet noży 1 kpl. Szklanki 6 kpl. Filiżanki 6 kpl. Dzbanki 6 szt. chlebak 1 szt. Cukierniczka i mlecznik 3 kpl. Komplet solniczka, pieprzniczka 1 kpl. Pojemniki plastikowe na żywność 1 kpl. Rolety do okien 20 szt. Pojemnik na papier toaletowy 3 szt. Podajnik ręczników 5 szt. Dozownik na mydło 5 szt. Wycieraczki letnie i zimowe/ mata wejściowa 2 szt. Lustra 4 szt. Kosz na śmieci. 12 szt. Tablica korkowa. 2 szt. Pojemnik na sztućce na 4 wkłady 1 szt. Wkład do pojemników ze stali nierdzewnej 4 szt. Warnik do wody 1 szt. Termos stalowy z przyciskiem 5 szt. Wózek kelnerski 1 szt. Dywan 4 szt. Godło RP w ramie 1 szt. Komplet pościeli 1 szt. Elektroniczna tarcza do gry w lotki 1 szt. Nawilżacz powietrza + olejki eteryczne - zestaw 1 szt. Ciuciubabka - opaska na oczy 5 szt. Magnetyczne koło fortuny 1 szt. Parafiniarka zestaw 1 szt. Zegar 1 szt. Apteczka 1 szt. Gaśnica proszkowa 1 szt. Mop z wiadrem 1 szt. Zajączek do zdejmowania butów 5 szt. Lustro 1 szt. Wieszak ścienny na ubrania. 2 szt. Wieszak 3 szt. Dla części IV - RTV/AGD Laptop z oprogramowaniem 6 szt. Radioodtwarzacz 1 szt. Mikser ręczny 1 szt. Mikrofalówka 1 szt. Ekspres do kawy 1 szt. Czajnik elektryczny 1 szt. Odkurzacz 1 szt. TV 1 szt. uchwyt do telewizora 1 szt. Aparat cyfrowy 1 szt. Mikrowieża + mikrofon 1 szt. Tablica PROJEKCYJNA ceramiczna, matowa 1 szt. Rzutnik/projektor multimedialny 1 szt. 2. Szczegółowy opis zamówienia stanowi Część B SIWZ 3. Zamawiający uznał za spełnione wymogi także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych, tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w SIWZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku niewskazania proponowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający uznaje, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w specyfikacji - część B SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 33190000-8, 39290000-1, 39221000-7, 37440000-4, 39710000-2, 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: MEBLE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34679.49
Liczba otrzymanych ofert:
16
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne "DOT" Tomasz Dubiecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: REHABILITACJA/FIZJOTERAPIA/SIŁOWNIA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26991.87
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAL - SPORT HURTOWNIA SPORTOWA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35660
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: WYPOSAŻENIE DROBNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13508.13
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18788.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: RTV/AGD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28170.73
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30876.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.