eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suraż › Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Suraż



Ogłoszenie z dnia 2019-03-08

Ogłoszenie nr 510045583-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.

Urząd Miejski w Surażu: Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Suraż

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt objęty jest współfinansowaniem ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660602-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500304555-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Surażu, Krajowy numer identyfikacyjny 52884700000000, ul. ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 503 184, e-mail umsuraz@zetobi.com.pl, faks 856 503 184.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Suraż

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BK.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż kolektorów słonecznych oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Suraż. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu "Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Suraż" współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 (ustawy Pzp) dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części: Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest: dostawa i montaż 47 instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej na budynkach prywatnych na terenie gminy Suraż, obejmująca w szczególności opracowanie koncepcji technicznych, dokumentacji wykonawczych, dostawę, montaż wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych robót budowlanych kolektorów słonecznych, opracowanie dokumentacji powykonawczej, uruchomienie instalacji, przeszkolenie użytkowników oraz przeprowadzenie wszelkich badań i pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi, zgodnie z poniższym zestawieniem: a)Zestaw 1 - do 4 mieszkańców - 20 zestawów b)Zestaw 2 - od 5 do 6 mieszkańców - 22 zestawów c)Zestaw 3 - powyżej 6 mieszkańców - 5 zestawów 1)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresów nieruchomości, na których będą montowane zestawy, lub w przypadku braku możliwości zamiany - zmniejszenie zakresu dostaw i montażu. 2)Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany posadowienia montowanych urządzeń, w przypadku jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie możliwe ich posadowienie na dachu, dotyczy to również sytuacji odwrotnej. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest: dostawa i montaż 13 instalacji fotowoltaicznych na potrzeby produkcji energii elektrycznej w budynkach prywatnych na terenie gminy Suraż, obejmująca w szczególności opracowanie koncepcji technicznych, dokumentacji wykonawczych, dostawę, montaż wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych robót budowlanych mikro instalacji fotowoltaicznych, opracowanie dokumentacji powykonawczej, uruchomienie instalacji, przeszkolenie użytkowników oraz przeprowadzenie wszelkich badań i pomiarów, zgodnie z poniższym zestawieniem: a)Zestaw 2kWp - 3 zestawy b)Zestaw 3kWp - 3 zestawy c)Zestaw 4kWp - 3 zestawy d)Zestaw 5kWp - 4 zestawy 1)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresów nieruchomości, na których będą montowane zestawy, lub w przypadku braku możliwości zamiany - zmniejszenie zakresu dostaw i montażu. 2)Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany posadowienia montowanych urządzeń, w przypadku jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie możliwe ich posadowienie na dachu, dotyczy to również sytuacji odwrotnej. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w TOM III Opis przedmiotu zamówienia oraz w uproszczonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Zmawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp (tj wymagań które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem - w szczególności bezrobotnych, młodocianych, osób niepełnosprawnych). 5. Wszystkie informacje przedstawione w SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 7. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 8. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że roboty budowlane, dostawy spełniają wymagania równorzędne. 10. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego roboty budowlane, dostawy czy usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 11. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 13. Na potwierdzenie, że oferowane przez wykonawcę dostawy, usługi lub roboty budowalne spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca musi załączyć do oferty w przypadku rozwiązań równoważnych foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawiony w dokumentacji projektowej. Zaoferowane wyposażenie i materiały równoważne muszą odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów opisanych w SIWZ, uproszczonej dokumentacji technicznej. 14. Zamawiający zaleca aby wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej miejsc dostaw i montażu przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ. 16. W celu potwierdzenia poprawności pracy instalacji w trakcie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się co rocznie do dnia 10 stycznia przedkładać Zamawiającemu: a) wydruk z łącznej produkcji energii elektrycznej kompletu instalacji za rok poprzedzający, b) szczegółowy wydruk z produkcji każdej instalacji zawierający tabelaryczne zestawienie produkcji tygodniowych (52 tygodnie). c) sprawozdanie z rocznej pracy instalacji wraz z opisami sytuacji przerwy w produkcji związane z wadliwą pracą lub awarią. 17. Zamawiający wymaga od Wykonawcy obliczenia i przedstawienia wyników wskaźników wykonanych instalacji, tj. 1) Liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii elektrycznej z OZE ........ szt. 2) Liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii cieplnej z OZE ...... szt. 3) Dodatkowa zdolność wytwarzania energii cieplnej ze źródeł odnawialnych .... MWt. 4) Dodatkowa zdolność wytwarzania energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych .... MWe. 5) Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych .......... Mg CO2/rok. 6) Produkcja energii cieplnej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE ............... MWht/rok. 7) Produkcja energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE ......... MWhe/rok.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


Dodatkowe kody CPV: 09332000-5, 09330000-1, 09331100-9, 09331200-0, 39370000-6, 42511110-5, 44112410-5, 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45311200-2, 71313430-8, 71313450-4, 71320000-7, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - dostawa wraz z montażem 47 instalacji kolektorów słonecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 539035
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HANDAN Sidoruk i Sidoruk sp. j. Instalacje Sanitarne
Email wykonawcy: sidoruk@handan.com.pl
Adres pocztowy: Stanisławowo 14
Kod pocztowy: 15-604
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 585129.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 585129.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 681798.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - dostawa wraz z montażem 13 instalacji fotowoltaicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 245040.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASH Remigiusz Skowroński
Email wykonawcy: skowronski@ash-instalacje.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 20A
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 273388.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253025.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 296910.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.