To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-12
Ogłoszenie nr 510045170-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.
Gmina Stryków: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W TYMIANCE, GM. STRYKÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613160-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540234901-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stryków, Krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000,
ul. ul. Kościuszki
27,
95-010
Stryków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427 198 002, e-mail
strykow@strykow.pl, faks
427 198 193.
Adres strony internetowej (url): www.bip.strykow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W TYMIANCE, GM. STRYKÓW
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.54.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej w Tymiance, gm. Stryków". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej załączonej do siwz (opublikowanej na stronie BIP Zamawiającego). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej na działkach o nr ewidencyjnych 196, 208, 211/6, 211/16 w miejscowości Tymianka, Gmina Stryków (działki i inwestycja zlokalizowana na obszarze nazywanym zwyczajowo Tymianka Mała). W ramach zadania inwestycyjnego planowana jest budowa kanału sanitarnego o długości 1689,60 m ze studniami rewizyjnymi i bocznymi odejściami kanalizacyjnymi dla poszczególnych działek do granicy działki drogowej, oraz budowa kanału tłocznego o długości 1435,20 m od projektowanych dwóch tłoczni ścieków do projektowanej lub istniejącej studni rozprężnej. Realizacja projektowanego kanału i odejść kanalizacyjnych umożliwi odprowadzenie ścieków bytowo gospodarczych z szamb na działkach zlokalizowanych przy drogach gminnych w Tymiance do oczyszczalni ścieków w Strykowie. Planowany do realizacji kanał sanitarny i odejścia boczne będą typowymi urządzeniami kanalizacyjnymi usytuowanymi w pasie drogowym drogi gminnej i powiatowej. Kanał tłoczny będzie zlokalizowany również w poboczach pasa drogowego. Odbiornikiem ścieków dla projektowanej kanalizacji jest istniejący kanał sanitarny w Tymiance. Projekt budowlany przedmiotowego zamówienia przewiduje wykonanie dwóch tłoczni ścieków w obudowach żelbetowych w najniższych punktach kanalizowanego terenu, do których będą spływały kanałami grawitacyjnym ścieki kanałem sanitarnym, a następnie przewodami tłocznymi ścieki przetłaczane będą do projektowanej studni rozprężnej skąd odcinkiem kanału grawitacyjnego będą kierowane do istniejącej studni rewizyjnej na kanale sanitarnym odprowadzającym grawitacyjnie ścieki do kanalizacji w Strykowie. Kanał sanitarny w Tymiance zlokalizowano w granicach dróg gminnych przy których znajduje się wieś, w jezdniach asfaltowych 1,2 m od krawędzi jezdni i w jezdniach ziemnych. Równolegle do kanałów grawitacyjnych w odległości 1,2 m od ich osi projektuje się rurociągi tłoczne w poboczach dróg gminnych. Kanał tłoczny z tłoczni TŚ II odprowadzający wszystkie ścieki z planowanej do realizacji kanalizacji został zaprojektowany w ziemnym poboczu drogi powiatowej w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni asfaltowej. Kanał tłoczny należy wykonać metodą bez wykopową tzw. metodą przewiertu sterowanego na głębokości ok. 1,30 m bez naruszania struktury jezdni i pobocza. Na wykonywanie robót w pasie drogi powiatowej należy uzyskać zgodę zarządcy drogi oraz uzgodnić warunki odbioru robót z wykonawcą będącym gwarantem wykonanych robót związanych z przebudową drogi powiatowej na przedmiotowym odcinku. Chodnik drogi powiatowej po robotach budowlanych musi zostać przywrócony do stanu pierwotnego. W ofercie należy uwzględnić wszelkie koszty związane z rozebraniem i ponownym ułożeniem kostki brukowej na chodniku drogi powiatowej objętej gwarancją Wykonawcy chodnika. Na czas robót budowlanych metodą odkrywkową przewiduje się zabezpieczenie wykopu oświetlonymi zastawami ulicznymi wg organizacji ruchu wykonanej przez Wykonawcę i uzgodnionej w Starostwie Powiatowym w Zgierzu. Pobocze ziemne drogi powiatowej po robotach budowlanych zostanie przywrócone do stanu pierwotnego. Nie przewiduje się składowanie urobku z wykopów wzdłuż wykopu. Wykonawca ma doprowadzić do stanu pierwotnego tereny po wykonanych robotach budowlanych. Zakres odtworzenia nawierzchni asfaltowej przewiduje odtworzenie asfaltu na całej szerokości jezdni drogi gminnej i pobocza ziemnego drogi powiatowej na całej długości wykonywanych robót kanalizacyjnych. Szygułowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami. Oferta natomiast musi uwzględniać koszty związane z organizacją placu budowy, z obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonania wszystkich sprawdzeń i prób. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, sprawdził przedmiar robót z dokumentacją projektową, i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. Roboty budowlane są realizowane na podstawie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę złożonego skutecznie do Starosty Zgierskiego. Oznaczenie wg CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Ogólne wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Roboty muszą zostać wykonane z zachowaniem wymagań i zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, przy dołożeniu należytej staranności w ich wykonaniu, dobrą jakością i zachowaniem właściwej organizacji pracy. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca przedstawia niezwłocznie Zamawiającemu, na jego żądanie. Dokumentacja ta musi zostać przekazana Zamawiającemu najpóźniej z dniem zgłoszenia ostatecznego odbioru robót. 3) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wykonywane roboty przed normalnymi skutkami warunków atmosferycznych. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze robót w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 6) Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót. 7) Przed rozpoczęciem robót, Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu robót. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać teren robót w należytym porządku i czystości. Odpady wykonawca będzie gromadził w jednym miejscu i wywoził na bieżąco, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. Usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.). 8) Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. 9) Zamówienie należy wykonać z materiałów własnych, nowych i wolnych od wad.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45332300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1628561.82
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MB-SYSTEM Maciej Bieniecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1887888.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STRYKÓW
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Budowa sieci wodociągowej w gminie Zawonia.
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Sątopach"
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.