To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-11
Ogłoszenie nr 510044811-N-2020 z dnia 11-03-2020 r.
Urząd Miejski w Kowarach: Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509591-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Kowarach, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. 1-go Maja
,
58-530
Kowary, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
075 718-24-16, e-mail
burmistrz@kowary.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kowary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRM.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w oparciu o pisemne zlecenie przekazywane Wykonawcy. Prace konserwacyjne polegać będą na: 1.Uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej z wycinką piłą spalinową - przyjęto średnią głębokość remontu 6 cm: a) z podbudową, b) bez podbudowy. 2. Uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej bez wycinki piłą spalinową - przyjęto średnią głębokość remontu 6 cm bez podbudowy. 3. Uzupełnieniu zniszczonych nawierzchni /bez względu na jej rodzaj/ grysem na sucho, z zagęszczeniem bez względu na głębokość ubytku: a) powyżej 100 m2 w jednym miejscu, b) poniżej 100 m2 w jednym miejscu. 4. Regulacji obrzeży, krawężników: a) betonowych, b) kamiennych. 5. W budowanie obrzeży i krawężników betonowych. 6. Przebrukowaniu nawierzchni z kostki: a) kamiennej, b) betonowej. 7. Uzupełnieniu bruku z kostki: a) kamiennej, b) betonowej. 8. Korytowanie wraz z ułożeniem kostki: a. betonowej, b. kamiennej. 9. Remont zniszczonej nawierzchni przy zastosowaniu frezowiny, powyżej 100 m² w jednym miejscu, ułożenie z materiału Zamawiającego 10. Regulacja studni kanalizacji deszczowej. 11. Regulacja wpustów ulicznych 12. Inne nie ujęte wyżej prace związane z bieżącą konserwacją nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów rozliczane będą przyjętą stawką i narzutami w oparciu o indywidualną wycenę (stawka R-g). 13. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonania wszystkich prac konserwacyjnych, zgodnie z SST robót drogowych, które między innymi ustalają zasady prowadzenia zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu oraz związanych z procesem hamującym powiększanie się powstałych uszkodzeń, b) uzgodnienia terminu i zakresu zajęcia pasa drogowego, c) właściwego oznakowania i zabezpieczenia odcinka drogi, na którym wykonywane będą konserwacje - posiadanie organizacji ruchu na remontowanym odcinku ulicy, d) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów, e) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac, f) składania wniosków dotyczących poprawy stanu dróg, g) etapowego rozliczania zadań. 14.Odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonaniem umowy ponosi Wykonawca. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonywaniem umowy. 16. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym zakres prac i ich kolejność. 17. Po wykonaniu robót, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wykonanie prac w celu ich odbioru. 18.Zamawiający nie dopuszcza wykonania remontu nawierzchni ulic materiałami pochodzącymi z recyklingu. 19. Zamawiający wymaga udzielenia 3 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od daty odbioru poszczególnych zleceń roboczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142357.72
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JELTECH Sp.zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1873.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
- Wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni betonowej.
- Wykonywanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach nieutwardzonych będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1733K-1 Gorzeń Górny - Koziniec - Świnna Poręba w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza - etap III" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.