eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa części zamiennych do systemu rozpoznania skażeń Cherdes

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-07

Ogłoszenie nr 510044619-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.

1 Regionalna Baza Logistyczna: Dostawa części zamiennych do systemu rozpoznania skażeń Cherdes

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508895-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

1 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 32092740400000, ul. ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 26 1472184, e-mail 1rblog.szp@ron.mil.pl, faks 26 1472184.
Adres strony internetowej (url): www.1rblog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa części zamiennych do systemu rozpoznania skażeń Cherdes

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do systemu rozpoznania skażeń Cherdes. 2. Dostarczone przez Wykonawcę zespoły i części zamienne do systemu rozpoznania skażeń Cherdes powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych wymienionych w poniższej tabeli. Dopuszcza się stosowanie innych oznaczeń katalogowych - pod warunkiem zamienności części, pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych których zmiany dotyczą. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku zaoferowania produktów współzmiennych (równoważnych) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym w tabeli w odpowiednich pozycjach wszystkie wymagane przez Zamawiającego informacje tj. numer katalogowy oraz nazwę katalogu zaoferowanego produktu współzamiennego. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wypełni kolumny nr 3 formularza ofertowego Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia zgodny z żądaniem Zamawiającego (nie oferuje produktu współzamiennego /równoważnego). 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Rozdziale III ust. 1 SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy). 6. Oferowane techniczne środki materiałowe, powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nieużywane, nieregenerowane, wolne od wad i fabrycznie nowe, nie starsze niż z roku produkcji 2019. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez slajdów uszkodzeń i użytkowania, nie regenerowane i kategorii I-ej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. 7. W przypadku stwierdzenia dostarczenia przez Wykonawcę części zamiennych po regeneracji, Zamawiający zastrzega, że przystąpi do odbioru całej partii dostawy dopiero p o wymianie części zamiennych na fabrycznie nowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 35400000-8


Dodatkowe kody CPV: 35422000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa części zamiennych do systemu rozpoznania skażeń Cherdes

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234540.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIMCO Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołny 63
Kod pocztowy: 02-815
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300562.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300562.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300562.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.