eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa demontażu oraz ponownego montażu kompletu urządzeń pokładowych we wskazanych pojazdach transportu zbiorowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-07

Ogłoszenie nr 510044366-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku: Usługa demontażu oraz ponownego montażu kompletu urządzeń pokładowych we wskazanych pojazdach transportu zbiorowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504305-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 22004675300000, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 520 57 39, e-mail i.ciechowska@ztm.gda.pl, faks 58 520 57 50.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa demontażu oraz ponownego montażu kompletu urządzeń pokładowych we wskazanych pojazdach transportu zbiorowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

HZ/1/ZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi demontażu oraz ponownego montażu kompletu urządzeń pokładowych we wskazanych pojazdach transportu zbiorowego w celu zapewnienia transferu danych z pojazdów do Zintegrowanego Systemie Zarządzania Ruchem TRISTAR (dalej: SIP-TRISTAR). Montowane urządzenia pokładowe muszą mieć co najmniej taką samą funkcjonalność, jak obecnie użytkowane oraz muszą odpowiadać wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ. 2. Płatności za prace instalacyjne będą dokonywane po każdorazowym wykonaniu zleconych przez Zamawiającego prac. 3. Szacunkowa ilość prac do wykonania została zawarta w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. W trakcie trwania prac Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości montaży i demontaży w zależności od potrzeb. Przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia minimalnej ilości prac instalacyjnych w pojazdach, która to stanowić będzie ok. 27 % łącznej szacowanej, maksymalnej ilości prac określonej w tabeli, w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. 4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć m.in. prawidłowe podłączenie sygnału drzwi i drogomierza. 5. W przypadku typu pojazdów, które nie mają przygotowanych schematów instalacyjnych, Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, ma obowiązek je wykonać i przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązany będzie zakupić i dostarczyć wszystkie materiały niezbędne do prawidłowego wykonania prac demontażu i montażu urządzeń pokładowych w pojazdach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 7. Wykonawca ma obowiązek współpracy z producentem i serwisantem Systemu Zarządzania Transportem Zbiorowym i Systemu Informacji Pasażerskiej TRISTAR, gwarantem części urządzeń SIP-TRISTAR. Ponadto Usługa musi zostać wykonana tak, aby w żaden sposób nie naruszyć gwarancji na pojazdy, w których będą prowadzone prace. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonane prace.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 51610000-1


Dodatkowe kody CPV: 50312000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GMV Innovating Solutions Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hrubieszowska 2
Kod pocztowy: 01-209
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 306282.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 306282.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306282.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.