eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu Szkoła jutra

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-07

Ogłoszenie nr 510043840-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.

Gmina Miasta Rypin: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu Szkoła jutra

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Szkoła jutra jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502518-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540009661-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Rypin, Krajowy numer identyfikacyjny 91086671000000, ul. ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 280 96 19, e-mail joanna.lewandowska@rypin.eu, faks 54 280 96 54.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rypin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu Szkoła jutra

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.29.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsc wskazanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyposażenia pracowni szkolnych (wyposażenie i pomoce dydaktyczne) w ramach projektu Szkoła jutra: a) Wyposażenie pracowni chemii w liceum, b) Dygestorium pracowni chemii w liceum, c) Wyposażenie pracowni chemii w liceum - szafka metalowa na odczynniki, d) Wyposażenie pracowni biologii w liceum, e) Wyposażenie pracowni w sprzęt niezbędny do nauczania eksperymentalnego w szkołach podstawowych - 18 zestawów, f) Wyposażenie pracowni w sprzęt niezbędny do nauczania eksperymentalnego w szkołach podstawowych Gminy Miasta Rypin - pracownia biologii - 2 zestawy, g) Wyposażenie pracowni w sprzęt niezbędny do nauczania eksperymentalnego w szkołach podstawowych Gminy Miasta Rypin - pracownia chemii - 2 zestawy, h) Wyposażenie pracowni w sprzęt niezbędny do nauczania eksperymentalnego w szkołach podstawowych Gminy Miasta Rypin - pracownia chemii - dygestorium - 2 sztuki, i) Wyposażenie pracowni w sprzęt niezbędny do nauczania eksperymentalnego w szkołach podstawowych Gminy Miasta Rypin - pracownia fizyki - 2 zestawy, j) Wyposażenie pracowni językowej, k) Wyposażenie pracowni językowej - Radioodtwarzacz - 4 sztuki, l) Wyposażenie pracowni logopedycznej - Walizka logopedyczna - 2 sztuki, m) Pomoce do prowadzenia zajęć, n) Wyposażenie szkolnego ośrodka kariery - Pomoce do prowadzenia zajęć. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wykaz i opis wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń (jeżeli dotyczy) należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu. c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. e) Termin przydatności (jeżeli dotyczy) minimum 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego. f) Wymagania ogólne do realizacji zamówienia zostały opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5) Wykonawca w dniu zawarcia umowy dostarczy harmonogram dostaw do poszczególnych placówek. 6) Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy niezbędne dane do realizacji zamówienia. 7) Dokumentacja przetargowa uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162200-7, 39162110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 231618.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sławomir Śliwiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ABC Szkoły Sławomir Śliwiak
Email wykonawcy: biuro@abcszkoly.pl
Adres pocztowy: ul. Bogusława 17
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 283373.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 283373.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 331101.23
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.