Ogłoszenie nr 510043653-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej: Dostawy mięsa, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii ul. Szpitalna 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 01641435000000,
ul. Szpitalna
1,
05-530
Góra Kalwaria, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 727 35 04; 22 727 36 01, e-mail
przetargi.dps@wp.pl, faks
22 22 727 34 40.
Adres strony internetowej (url): piaseczno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mięsa, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii ul. Szpitalna 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AG.261.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy mięsa, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii ul. Szpitalna 1 w 2019 roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawy mięsa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165133.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "SUBUN" Zakład Rozbioru i Przetwórstwa Mięsa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
164442.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawy wędlin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
253758.75
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "SUBUN" Zakład Rozbioru i Przetwórstwa Mięsa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
253443.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawy drobiu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zadanie nr 3 - dostawy drobiu Unieważnienie zadania nr 3 - dostawy drobiu Działając na podstawie art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z p. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę (zadanie nr 3) nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt. 2) |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - mięso, wędliny.
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny".
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 35 w Gdańsku
- Dostawa mięsa i wędlin (na 12 miesięcy)
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.