eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Przebudowa sześciu łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Resku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-06

Ogłoszenie nr 510042794-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.

Powiat Łobeski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Łobzie: Przebudowa sześciu łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Resku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509611-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łobeski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Łobzie, Krajowy numer identyfikacyjny 81269053600000, ul. Konopnickiej 41, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3976099, e-mail przetargi@powiatlobeski.pl, faks 91 3975603.
Adres strony internetowej (url): www.powiatlobeski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa sześciu łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Resku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRP.272.1.2019.KS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: Przebudowa sześciu łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Resku, zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 8. Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia został określony w § 1 wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, zwanej dalej "wzorem umowy". Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom o produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone prze Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych dodaje się po nich brzmieniu "lub równoważne". Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych z należytą starannością oraz zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami budowlanymi w zakresie drogowych oraz zasadami sztuki budowlanej, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony p. poż., a w przypadku wykonywania pracy na rzecz Wykonawcy przez osoby trzecie, Wykonawca oświadcza, że będą to osoby posiadające stosowne szkolenia i badania, wymagane przepisami prawa, gwarantujące bezpieczne wykonywanie pracy. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwym normom budowlanym. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i deklaracje właściwości użytkowych). Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm budowlanych. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne w miejscu do tego wyznaczonym i oznaczonym. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z obowiązującymi, na gruncie prawa procedurami przewidzianymi dla wykonania robót budowlano - montażowych. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem wszelkich prób i wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania podłączeń, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację robót poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo robót prowadzonych na budowie. Po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, wywozu zbędnych materiałów oraz odpadów w miejsce do tego wyznaczone lub utylizowanie ich na własny koszt. Wykonawca po zakończeniu robót przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej oraz na nośniku cyfrowym operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: dziennik budowy, boświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, atesty, certyfikaty CE lub deklaracje właściwości użytkowych na wbudowane materiały, inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionego w ust. 28 operatu kolaudacyjnego Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy w terminie ustalonym na odbiór robót. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie harmonogram rzeczowo - finansowy oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót zaopiniowane przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017r. poz. 1332), jak również z przepisami dotyczącymi certyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017r., poz. 1226). Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów (nowych), które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105344.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDMEX Mieczysław Paweł Jurczak
Email wykonawcy: budmex.jurczak@wp.pl
Adres pocztowy: Bodzęcin 30a
Kod pocztowy: 72-221
Miejscowość: Osina
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111503.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104544.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120830
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.