To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-06
Ogłoszenie nr 510042759-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.
Gmina Bochnia: Przebudowa budynku biblioteki w Majkowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501421-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 53217400000000,
ul. ul. Kazimierza Wielkiego
26,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 6123361 w. 26, e-mail
a.kuznar@bochnia-gmina.pl, faks
146 119 922.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia-gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku biblioteki w Majkowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IFS.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biblioteki w Majkowicach obejmująca: 1.Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, 2. Wymiana rynien i rur spustowych, 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 4. Remont cokołu z piaskowca; 5.Wybicie otworu drzwiowego w wewnętrznej ścianie nośnej, 6.Rozebranie pieców kaflowych, 7.Odbicie zniszczonych tynków wewnętrznych, 8.Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym; 9.Wykonanie otworu w stropie oraz montaż składanych schodów strychowych; 10.Wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan, c.o., elektrycznej; 11.Montaż kurtyny powietrznej; 12.Wykonanie instalacji fotowoltaicznej; 13.Wykonanie instalacji odgromowej; 14.Roboty wykończeniowe; 15.Zagospodarowanie terenu: wykonanie chodnika z kostki integracyjnej oraz miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej; 16.Dostawa schodołazu kroczącego Zakres robót szczegółowo określa przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa będące załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Przy realizacji niniejszego zamówienia należy wziąć pod uwagę zapisy "Sposobu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych". Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w dokumentacji projektowej opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo "lub równoważne" tzn., iż proponowane materiały, urządzenia, będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego oraz będą posiadały wymagane atesty i spełniały wymagane normy. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Będą one oceniane przez autora dokumentacji projektowej. Stanowisko autora dokumentacji projektowej będzie podstawą podjęcia przez zamawiającego decyzji akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nie równoważności".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45421000-4, 45450000-6, 45300000-0, 45233140-2, 45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
268525.69
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPU GP-TERM M.Gajek&B.Gajek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
328025.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Rewaloryzacja Zamku Żupnego w Bochni - etap pierwszy, ratunkowy
- Dostawa pieczywa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni przy ul. Windakiewicza 23 etap II
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lubostroń, pałac, XVIII w., kontynuacja prac konserwatorsko-restauratorskich stolarki okiennej i drzwiowej- etap końcowy
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Raszyn
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.