eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Przebudowa budynku biblioteki w Majkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-06

Ogłoszenie nr 510042759-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.

Gmina Bochnia: Przebudowa budynku biblioteki w Majkowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501421-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 53217400000000, ul. ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 6123361 w. 26, e-mail a.kuznar@bochnia-gmina.pl, faks 146 119 922.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia-gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku biblioteki w Majkowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IFS.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biblioteki w Majkowicach obejmująca: 1.Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, 2. Wymiana rynien i rur spustowych, 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 4. Remont cokołu z piaskowca; 5.Wybicie otworu drzwiowego w wewnętrznej ścianie nośnej, 6.Rozebranie pieców kaflowych, 7.Odbicie zniszczonych tynków wewnętrznych, 8.Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym; 9.Wykonanie otworu w stropie oraz montaż składanych schodów strychowych; 10.Wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan, c.o., elektrycznej; 11.Montaż kurtyny powietrznej; 12.Wykonanie instalacji fotowoltaicznej; 13.Wykonanie instalacji odgromowej; 14.Roboty wykończeniowe; 15.Zagospodarowanie terenu: wykonanie chodnika z kostki integracyjnej oraz miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej; 16.Dostawa schodołazu kroczącego Zakres robót szczegółowo określa przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa będące załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Przy realizacji niniejszego zamówienia należy wziąć pod uwagę zapisy "Sposobu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych". Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w dokumentacji projektowej opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo "lub równoważne" tzn., iż proponowane materiały, urządzenia, będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego oraz będą posiadały wymagane atesty i spełniały wymagane normy. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Będą one oceniane przez autora dokumentacji projektowej. Stanowisko autora dokumentacji projektowej będzie podstawą podjęcia przez zamawiającego decyzji akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nie równoważności".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45421000-4, 45450000-6, 45300000-0, 45233140-2, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 268525.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPU GP-TERM M.Gajek&B.Gajek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bochnia, ul. Szewska 1/5
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328025.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328025.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 481152.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.