To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-09
Ogłoszenie nr 510042719-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.
Żłobek Miejski w Katowicach: Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 8 zadań.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502687-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Żłobek Miejski w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27023673300000,
ul. Sokolska
26,
40-086
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 25 39 677, e-mail
sekretariat@zlobek.katowice.pl, faks
32 25 97 428.
Adres strony internetowej (url): https://www.zlobek.katowice.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.zlobek.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 8 zadań.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.26.1.2020.MR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. 8 ZADAŃ tj. Zadanie nr 1 Dostawa warzyw i owoców świeżych; Zadanie nr 2-Dostawa warzyw i owoców mrożonych; Zadanie nr 3-Dostawa mięsa i produktów mięsnych; Zadanie nr 4-Dostawa artykułów nabiałowych; - Zadanie nr 5-Dostawa różnych artykułów spożywczych; Zadanie nr 6-Dostawa pieczywa; Zadanie nr 7-Dostawa świeżych filetów rybnych; Zadanie nr 8-Dostawa mrożonych filetów rybnych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SIWZ od nr 4.1-4.8.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1-4.8 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH o ZADANIE I - PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30 o ZADANIE II - WTOREK, CZWARTEK 6.00 - 10.00 o ZADANIE III - PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 10:00 o ZADANIE IV - PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 8.30 o ZADANIE V - ŚRODA 6.00 - 10.00 o ZADANIE VI - PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30 oZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 - 7.30 o ZADANIE VIII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 - 7.30. Istnieje możliwość wcześniejszego dostarczenia żywności (INNY DZIEŃ) po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15330000-0, 15332400-8, 15332290-3, 15332270-7, 15332100-5, 15331000-7, 15331400-1, 15331425-2, 15331140-0, 15331130-7, 15331110-1, 15320000-7, 15331170-9, 15896000-5, 15100000-9, 15110000-2, 15113000-3, 15112000-6, 15500000-3, 03142500-3, 15551300-8, 15530000-2, 15511100-4, 15540000-5, 15542100-0, 15800000-6, 15899000-6, 15898000-9, 15880000-0, 15870000-7, 15860000-4, 15850000-1, 15830000-5, 15831600-8, 15820000-2, 15600000-4, 15811000-6, 15811100-7, 15211100-1, 15220000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców świeżych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157588.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U.DAMEX Damian Surmański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
157588.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców mrożonych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40874.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "MAR-TAD"Maria,Tadeusz Jędrusik Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40874.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U.2019 r. poz.1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:" nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;" Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 05.02.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadań 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa artykułów nabiałowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
129030.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Milko Hurtowe Centrum Nabiału mgr inż.Włodzimierz Natkaniec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129030.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U.2019 r. poz.1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:" nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;" Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w zakresie zadania nr 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa pieczywa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U.2019 r. poz.1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:" nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;" Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 05.02.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania 6. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa świeżych filetów rybnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: odstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U.2019 r. poz.1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:" nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;" Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 05.02.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania 7. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa mrożonych filetów rybnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7328.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "MAR-TAD"Maria,Tadeusz Jędrusik Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7328.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Remont nieruchomości Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119.
- Przebudowa wewnętrznego, zabytkowego dźwigu osobowego nr 5 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- 14/2024
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.