eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-09

Ogłoszenie nr 510042700-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.

Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509757-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 385254452, ul. Kardynała Wyszyńskiego 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48943128670, e-mail zamowienia.zgkim@bialogard.info, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/II/2020/ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przewidywana wielkość zamówienia w okresie realizacji umowy wynosi odpowiednio na: - benzynę bezołowiową Pb95 w ilości - 4.960,00 litrów (dm3) - oleju napędowego w ilości - 24.710,00 litrów (dm3) 2. Ilości benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, oleju napędowego są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie płacił za faktycznie pobrane ilości wymienionych produktów. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zamówienia w zależności od potrzeb. 4. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 5. Tankowanie paliwa będzie odbywać się doraźnie w formie bezgotówkowej na stacjach paliw Wykonawcy, w miarę potrzeb Zamawiającego, do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. 6. Cena za zakup litra benzyny bezołowiowej 95 i litra oleju napędowego będzie zmienna i wynikać będzie z dziennej ceny sprzedaży obowiązującej na stacji pomniejszonej o zaoferowany stały rabat. 7. Wykonawca zagwarantuje, że paliwa posiadać będą własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość oraz spełniać będą wymagania określone przepisami i obowiązującymi normami. 8. Oferowane Paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680) oraz odpowiadać parametrom aktualnie obowiązujących norm: PN-EN 228 dla benzyny bezołowiowej, PN-EN 590 dla oleju napędowego. 9. W przypadku wątpliwości, co do jakości paliwa Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy paliwa. 10. Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego samochodów i sprzętu zasilanych tym paliwem. 11. Wykonawca: a) zapewni możliwość korzystania z co najmniej jednej stacji paliw otwartej w godzinach od 7.00 do 20.00 w dni powszednie i znajdującej się w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego t.j. Kardynała Wyszyńskiego 18 (odległość ta wynika z konieczności tankowania pojazdów wolnobieżnych i pozostałego sprzętu służącego do utrzymania m.in. dróg), b) w przypadku, gdy Wykonawca posiada więcej niż jedną stację, zapewni jednakowe dzienne ceny paliwa na wszystkich swoich stacjach oraz umożliwi Zamawiającemu korzystanie z całej sieci stacji, c) umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, za czternastodniowy okres rozliczeniowy na podstawie zbiorczego wykazu sprzedaży. 12. Wydanie paliwa będzie mogło być realizowane w następujących formach: 1) wydawanie paliw będzie się odbywało na podstawie wpisu do "dziennego zestawienia wydawanych paliw". Dzienne zestawienie wydawanych paliw sporządza oraz dokonuje do nich wpisu pracownik Stacji Paliw. Dzienne zestawienie wydawanych paliw będzie zawierać datę zakupu, ilość i rodzaj pobranego paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko pobierającego kierowcy, podpis pobierającego oraz podpis pracownika Stacji Paliw. Potwierdzeniem pobrania towaru będzie wpis pobierającego w dziennym zestawieniu wydanych paliw. 2) Zamawiający dopuszcza wystawienie kart paliwowych, zapewniających bezgotówkowy zakup paliwa, przypisanych do numeru rejestracyjnego pojazdu (jedna karta na okaziciela, do tankowania urządzeń gospodarczych, kosiarka, pilarki itp.). W przypadku zastosowania kart paliwowych, powinny one spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom. W przypadku zastosowania kart paliwowych, Zamawiający wymaga załączenia do oferty wniosku o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa. 13. Należności za zakupione paliwo będą regulowane przelewem, w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, rozliczane w następujący sposób: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca fakturami wystawionymi przez Wykonawcę. 14. Do faktury zostanie dołączona kopia dziennego zestawienia wydanych paliw lub w przypadku rozliczania na podstawie kart paliwowych wykaz wszystkich zakupów z danego okresu rozliczeniowego dokonywanych na poszczególne karty paliwowe, m.in.: numery kart, numery rejestracyjne pojazdów, ilość i ceny jednostkowe brutto zakupionych paliw lub liczbę towarów i usług, wartość (netto, brutto, VAT) paliw (towarów i usług), pozycje faktury.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4


Dodatkowe kody CPV: 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121491.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOTOS PALIWA Spółka z o.o.
Email wykonawcy: malgorzata.mardofel@lotospaliwa.pl
Adres pocztowy: ul. Elbląska 135
Kod pocztowy: 80-718
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149434.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148594.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150325
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.