eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Przebudowa Zespołu Placówek Oświatowych w Ścinawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-09

Ogłoszenie nr 510042667-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.

Gmina Ścinawa: Przebudowa Zespołu Placówek Oświatowych w Ścinawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633574-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ścinawa, Krajowy numer identyfikacyjny 39064756400000, ul. Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 7400225, 76 7400245, e-mail plinda@scinawa.pl, faks 76 7400201.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/index.php?istr=1&r=r&idmp=4
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/index.php?istr=1&r=r&idmp=4

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Zespołu Placówek Oświatowych w Ścinawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Zespołu Placówek Oświatowych w Ścinawie, zgodnie z dokumentacją opracowaną przez firmę SK Design Os. Słoneczne 14, 58-308 Wałbrzych 2. Inwestycja obejmuje:. 1) przebudowę szkoły podstawowej nr 3 w Ścinawie oraz dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie przebudowy części niskiego parteru budynku (segment B, C i sala gimnastyczna), w zakresie zmiany dotychczasowej funkcji na sale lekcyjne i sale świetlicy oraz przystosowania go do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Zakres inwestycji: i. przebudowa wewnętrzna segmentu B i C w zakresie zmiany funkcji pomieszczeń na sale lekcyjne, dzięki czemu powstanie 5 sal lekcyjnych wraz z 3 magazynami ii. obniżenie posadzki o 62 cm na potrzeby sal lekcyjnych i w części korytarza segmentu B i C iii. w strefie komunikacji schody wewnętrzne w celu pokonania różnicy poziomów oraz pochylnie dla niepełnosprawnych iv. przebudowa istniejących sanitariatów v. powiększenie okien od frontu budynku do wysokości w świetle 125 cm vi. zamurowania o nowe otwory drzwiowe w związku z nową funkcją pomieszczeń oraz w celu dostosowania budynku do wymagań p.pożarowych 2) przebudowę istniejącego budynku przedszkola celem jego dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. Inwestycja polega na przebudowie części budynku w zakresie klatki schodowej istniejącej oraz budowy drugiej klatki schodowej celem przystosowania budynku do obowiązujących przepisów p.poż. 3. Adres inwestycji: działka nr 376/18 obrębie 2 miasta Ścinawy, powiat lubiński województwo dolnośląskie. 4. W części budynku, który nie podlega przebudowie, odbywać się będą zajęcia edukacyjne, dlatego też Wykonawca podczas wykonywania robót budowlanych musi zapewnić bezpieczny dostęp do budynku dzieciom i młodzieży korzystających Zespołu Placówek Oświatowych w sposób ciągły przez cały okres realizacji prac budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45113000-2, 45200000-9, 45210000-2, 45261310-0, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262520-2, 45262522-6, 45320000-6, 45321000-3, 45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45421100-5, 45421130-4, 45421152-4, 45431000-7, 45442100-8, 45442110-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1839948.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany " OLMAX" Michał Zimnicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trzebnicka 37,56-100 Wołów
Kod pocztowy: 56-100
Miejscowość: Wołów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1789615.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1577544.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5288539.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.