To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-09
Ogłoszenie nr 510042323-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła: BUDOWA UL. SIKORSKIEGO NA ODCINKU OD UL. ŻOŁKIEWSKIEGO DO UL. LIPOWEJ
NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508958-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000,
ul. 1 Praskiego Pułku
33,
05-075
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 41 06, e-mail
wesola.zp@um.warszawa.pl, faks
22 443 40 01 .
Adres strony internetowej (url): www.wesola.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA UL. SIKORSKIEGO NA ODCINKU OD UL. ŻOŁKIEWSKIEGO DO UL. LIPOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. W. Sikorskiego na odc. od ul. S. Żółkiewskiego do ul. Lipowej na terenie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Do zakresu robót związanego z powyższym zadaniem należy wykonanie: 1. Budowa odwodnienia - kanalizacja deszczowa: - przykanaliki z rur kielichowych PP fi200mm łączone na wcisk, - kanały z rur PP fi 315mm, fi400mm, fi800mm łączone na wcisk, - studnie rewizyjne/rozprężne z kręgów betonowych fi 1200mm z pierścieniem odciążającym i z włazem żeliwnym, - studnie zintegrowane PEHD fi 1200 z pierścieniem odciążającym i z włazem żeliwnym, - studzienki ściekowe żelbetowe śr. 500 z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i kratką żeliwną, - przebudowa występujących kolizji istniejących sieci/przyłączy z projektowaną siecią kanalizacji deszczowej, - dostawa, montaż i rozruch kompletnej przepompowni wód deszczowych, - kanał tłoczny z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej fi 110mm - wykonanie robót ziemnych wraz z zabezpieczeniem wykopów z transportem mas ziemnych, - opracowanie projektu i odwodnienie wykopu, - wody gruntowe z wykopu należy odprowadzić po uprzednim podczyszczeniu do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. W. Sikorskiego w ilości nie większej niż 3 l/s, - próby wodne szczelności kanałów rurowych fi110, fi200, fi315, fi400 i fi800 2. Roboty drogowe: - wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych, - wykonanie robót rozbiórkowych, - załadunek i wywiezienie gruzu, - usunięcie drzew i krzewów z wywozem, - wykonanie robót ziemnych z transportem mas ziemnych, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr. 10cm (chodnik), 15cm (zjazdy), 20cm (jezdnia), - wykonanie konstrukcji podbudowy z kruszywa łamanego: skrzyżowanie wyniesione - gr. 25cm + 20cm, jezdnia - gr. 20cm, zjazdy - gr. 15 cm, chodnik gr. 10 cm, - wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej: warstwa podbudowy z MMA gr. 7cm, warstwa wiążąca z MMA gr. 6cm, warstwa ścieralna MMA 5cm, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce c-p, nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych gr. 7 cm na podsypce c-p lub z kostki betonowej szarej gr. 8cm, - ustawienie krawężników, oporników, obrzeży, - wykonanie regulacji (w razie konieczności przebudowy): studni kanalizacji sanitarnej, studni kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych, studzienek zaworów wodociągowych, studzienek hydrantów, studzienek zaworów gazowych, studni telefonicznych, - wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu. - przeniesienie lub zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej 3. Przebudowa elektroenergetycznej linii napowietrznej nN: - demontaż istniejącej linii napowietrznej nN, - demontaż napowietrznych przyłączy energetycznych nN, - demontaż słupów, - demontaż opraw oświetleniowych z wysięgnikami, - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nN, - montaż wysięgników i opraw oświetleniowych LED - długość wysięgników powinna być dopasowana tak aby zachować stałą odległość opraw oświetleniowych od krawędzi jezdni, - montaż napowietrznych przyłączy energetycznych, - montaż kablowych przyłączy energetycznych, - montaż izolowanych przewodów linii napowietrznej, - budowa kabla elektroenergetycznego, - montaż ogranicznika przepięć, - montaż przyłączy przewodami izolowanymi, - badanie linii kablowej, 4. Przygotowanie oraz przekazanie w dwóch egzemplarzach, w wersji papierowej i elektronicznej (zgodnie z zarządzeniem nr 3479/2009 Prezydenta miasta stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie zasad prowadzenia elektronicznej ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli i przepustów na obszarze m.st. Warszawy, których zarządcą jest prezydent m.st. Warszawy oraz pozyskiwania dokumentacji powykonawczej w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów w pasie drogowym w postaci cyfrowej) dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) osób wykonujących roboty w trakcie realizacji przedmiotu umowy - z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów i pracowników administracji, tj. osób do wykonywania czynności polegających na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45112710-5, 45111200-0, 45233320-8, 45231300-8, 45110000-1, 45231400-9, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2722907.09
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BRUKER Przedsiębiorstwo Drogowe S.C. Julian Malarecki, Bartłomiej Malarecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1816208.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.