To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-05
Ogłoszenie nr 510042115-N-2019 z dnia 05-03-2019 r.
Gmina Brwinów: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami
w ul. Parkowej w Otrębusach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505098-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540016089-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brwinów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Grodziska
12,
05-840
Brwinów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
7382567, e-mail
h.bak@brwinow.pl, faks
7295940.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.brwinow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Parkowej w Otrębusach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz kanałem tłocznym (ok. 1336,80 mb) i przepompownią ścieków z zasileniem energetycznym szt. 1 na podstawie dokumentacji projektowej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.Zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie: - kompleksowej obsługi geodezyjnej, - terenu pod zaplecze budowy, - terenu pod tymczasowe składowanie nadmiaru urobku, - częściowej wymiany gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) - wywózki nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, - odwodnienia wykopów a jeżeli zajdzie taka potrzeba wywiezienie wody, - usunięcia wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną w ramach umowy, - zapewnienie specjalistycznych nadzorów m. in. wynikających z pism nr W/IGM-4105.U.1509.3678/16 oraz nr WKD10-228- 36/2017, - ułożenia i zabezpieczenia odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych, - spisania protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, - badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, - dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym, - uzyskania od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście z robotami, ponoszenie kosztów z tego tytułu oraz uzyskanie protokołów odbioru po zakończeniu prac, - uwzględnienia opłat za zajęcie pasa drogowego, - wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz zatwierdzenia ich w odpowiednich urzędach - tymczasowego oznakowania dróg i ulic na czas robót (należy wykonać projekt organizacji ruchu lub szkic zabezpieczenia - określa to protokół z narady koordynacyjnej), - odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, - zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, - zabezpieczenia istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót, - wykonanie wszystkich innych robót określonych w dokumentacji, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie (m. in. uszkodzone krawężniki należy uzupełnić we własnym zakresie), - dysponowanie urządzeniami do przewiertu i przecisku, - połączenia z istniejącą siecią kanalizacyjną - pod nadzorem Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Brwinowie ul. Wilsona 46. - wykonania pomiaru ciśnień i wydajności nowo wybudowanych hydrantów podziemnych. - w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej uzgodnić z właścicielem wodociągu (do dokumentów odbiorowych dołączyć potwierdzenie uregulowania za pobraną wodę). 2.2. Kierownika Budowy zobowiązuje się do sporządzenia planu bezpieczeństwa na budowie przed przystąpieniem do robót. 2.3. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 3 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne (z podaniem długości) i inne dokumenty niezbędne temu celowi a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 3 egzemplarzach. 3. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia - układanie przewodów kanalizacyjnych. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 4. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 3, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca. 7. Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 3. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 8. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 3-7, Wykonawca zapłaci kare umowną w wysokości 100,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 9. W umowie z podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 10. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 3-5, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 11. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
689884.31
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FRANK-POL S.C. Marcin Paskudzki, Karolina Paskudzka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
790000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach "V Krajowych Dni Pola".
- Kompleksowa usługa organizacji Strefy Nauki i Doradztwa podczas V Krajowych Dni Pola Boguchwała 2024 oraz wyposażenia namiotów wystawienniczych.
- NAPRAWA DRÓG GMINNYCH 2024
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radusz
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Spacerowej w Kłecku, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.