To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-05
Ogłoszenie nr 510041890-N-2019 z dnia 05-03-2019 r.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku: Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej (ZIM) w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalcji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508084-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 22122171500000,
ul. Przemysłowa
73,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 59 841 00 91, e-mail
zamowienia@zimslupsk.com, faks
+48 59 848 37 35.
Adres strony internetowej (url): www.zimslupsk.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej (ZIM) w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalcji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZIM.I.341/1/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. "Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej (ZIM) w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku." 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) lokalizację uszkodzeń w obwodach oświetlenia drogowego, 2) wymianę uszkodzonych źródeł światła, kloszy, dławików, kondensatorów, układów zapłonowych, zasilaczy oraz modułów LED w oprawach oświetleniowych, 3) wymianę uszkodzonych elementów obwodów elektrycznych zlokalizowanych w słupach oświetleniowych, 4) wymianę uszkodzonych zamknięć drzwiczek słupowych i szafek oświetleniowych, 5) wymianę uszkodzonych elementów obwodów oświetleniowych w skrzynkach i tablicach elektrycznych, 6) czyszczenie kloszy i rastrów opraw oświetleniowych, 7) prostowanie fundamentów, słupów do pozycji pionowej oraz ukierunkowanie wysięgników i opraw na nich zamontowanych celem uzyskania optymalnych parametrów świetlnych oświetlanych odcinków dróg, 8) wymianę i konserwację słupów, wysięgników i opraw oświetleniowych, 9) wymianę urządzeń sterujących pracą obwodów oświetleniowych, 10) dokonywanie regulacji, napraw i wymian układów zegarów sterujących czasem załączenia i wyłączenia obwodów oświetleniowych, 11) dokonywanie okresowych przeglądów szafek oświetleniowych, opraw oświetleniowych (sprawdzenie poprawności załączania, czyszczenie i w razie potrzeby smarowanie połączeń gwintowanych i części ruchomych), 12) dokonywanie sprawdzenia przyczyn awarii linii oświetleniowych będących na gwarancji, w razie potrzeb wymiana wkładek bezpiecznikowych i ustawienie poprawnych czasów załączania, 13) usuwanie skutków działań sił przyrody oraz skutków wypadków drogowych, efektem których były zniszczenia, awarie infrastruktury oświetlenia drogowego - zabezpieczenia miejsca uszkodzeń, utylizacja zniszczonych elementów, 14) usuwanie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem uczestników ruchu takich jak: załamany wysięgnik, zwisajaca oprawa lub kable obwodów, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki itp. 15) uczestnictwo w odbiorach zleconych prac przy udziale przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy w porze załączania się obwodów oświetleniowych, 16) sporządzanie szczegółowych raportów, dokumentacji powykonawczych z przeprowadzonych napraw. Dokumenty należy przedstawić Zamawiającemu nie później niż w dniu ustalonego zleceniem odbioru prac, 17) konserwację i naprawę pomp przy fontannach, iluminacji pomników i fontann w parkach i na skwerach, 18) konserwację i naprawę instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Zamawiającego: budynek biurowy przy ul. Przemysłowej 73, budynek biurowy przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4, oraz kaplica cmentarna, budynki na terenie cmentarza przy ul. Zachodniej w Słupsku oraz budynek przy ul. Kołobrzeskiej 25 polegającą między innymi na: a) wymianie niesprawnych źródeł światła, przycisków, gniazd i wyłączników, b) bieżących przeglądach i konserwacji głównych tablic rozdzielczych, puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń wewnętrznych linii zasilających i zabezpieczeń, c) naprawie uszkodzonych odcinków instalacji z wymianą przewodów na odcinku od miejsca uszkodzenia do najbliższego punktu umożliwiającego podłączenie obwodu, d) wykonywaniu pomiarów okresowych. UWAGA! Adresy oraz ilość budynków objętych konserwacją mogą ulec zmianie w terminie obowiązywania umowy. 2. Realizacja przedmiotowego zamówienia będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego, na prace objęte zamówieniem, w miarę występujących w tym zakresie potrzeb. Zamawiający będzie każdorazowo określał zakres rzeczowy zlecanych prac. W przypadku braku możliwości podania przez Zamawiającego dokładnej lokalizacji uszkodzonej infrastruktury oświetleniowej (numeru słupa/budynku) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia niniejszej lokalizacji we własnym zakresie, przy czym jeśli uszkodzona jest większa ilość urządzeń niż podana w zleceniu Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia niniejszego faktu Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania prac związanych z realizacją zlecenia. 3.Wykonawca zgodnie z ustaw ą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 992, z późn. zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ww. ustawy o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód. 5.Wykonawca w terminie do 20 dni, licząc od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do dysponowania na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta Słupska (odległość mierzona według wskazania licznika samochodu) zapleczem technicznym zamkniętym o powierzchni zapewniającej właściwe przechowywanie materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, wyposażonym w środki łączności i przedstawienia oświadczenia o dysponowaniu ww. zapleczem wraz ze wskazaniem dokładnego adresu; data złożenia Zamawiającemu oświadczenia zostanie uznana jako wywiązanie się z zobowiązania w tym zakresie. 6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru każdej wykonanej części zamówienia zgodnej z poszczególnym zleceniem, przy czym okres gwarancji na urządzenia będzie odpowiadał co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. 7.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu prac przygotowawczych, czyszczeniu kloszy opraw oświetleniowych, wykonywaniu i zabezpieczaniu wykopów metodą ręczną oraz na wykonywaniu prac porządkowych tj. pracowników zobowiązanych do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.). 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jeden raz w tygodniu środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej jednym miejscem do siedzenia dla przedstawiciela Zamawiającego, w celu kontroli jakości wykonywanych usług w ramach przedmiotu zamówienia. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełnić całodobowy dyżur telefoniczny w okresie trwania umowy oraz podać numer telefonu czynny całą dobę, pod który Zamawiający zgłaszać będzie zaistniałe awarie oraz przekazywać wszelkie informacje dotyczące realizacji umowy. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w umowie nr 9/ZIM/19 z dnia 28 lutego 2019 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV: 71314100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158595.12
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Inżynierskich "TRAFIC" Spółka z ograniczoną odpowiedialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Słupskiego Związku Powiatowo - Gminnego" z podziałem na 5 zadań
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
- Dostawa sprzętu medycznego IV
- Dostawa defibrylatorów z wyposażeniem.
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej z przebudową sieci elektroenergetycznej 0,4 kV w miejscowości Bruskowo Małe, gmina Redzikowo
- Szkolenie "Spawanie stali metodą MAG - 135 moduł I"
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- Wykonanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i prowadzenia ruchu urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanego w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Gdańsk Rejon w Gdańsku
- Robota budowlana (zaprojektuj i wybuduj) na budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy do 20 kW na dachu garażu w Krzeszowicach przy ul. Legionów Polskich 6.
- Modernizacja istniejących budynków użyteczności publicznej z optymalizacją wytwarzania energii na potrzeby własne.
- Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i przeglądami na EW Klimkówka
- II Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.