eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jurowce › Modernizacja budynku na potrzeby utworzenia pracowni ginących zawodów w Mrzygłodzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-05

Ogłoszenie nr 510041773-N-2019 z dnia 05-03-2019 r.

Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu": Modernizacja budynku na potrzeby utworzenia pracowni ginących zawodów w Mrzygłodzie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest elementem wniosku o przyznanie pomocy w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501829-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu", Krajowy numer identyfikacyjny 18035599900000, ul. Strachocina 344, 38-507 Jurowce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134656580, e-mail zamowienialgddolinasanu@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://lgddolinasanu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku na potrzeby utworzenia pracowni ginących zawodów w Mrzygłodzie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

LGD.01.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynku na potrzeby utworzenia pracowni ginących zawodów w Mrzygłodzie, w Gminie Sanok. Powyższe zadanie jest elementem wniosku o przyznanie pomocy w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych budynku w Mrzygłodzie, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót, w szczególności: - roboty remontowe połaci dachowej: częściowa wymiana elementów konstrukcyjnych, wymiana pokrycia dachowego, wymiana orynnowania, przymurowanie przewodów kominowych - roboty remontowe wewnątrz budynku: wymiana stolarki, wymiana tynków, częściowe podbicie fundamentów, podłoża pod posadzki, posadzki z płytek antypoślizgowych, docieplenie stropu, sufit podwieszony z płyt GKF, okładziny ścian, gruntowanie, malowanie, -Instalacja elektryczna: wymiana przewodów kabelkowych, wymiana gniazd, przełączników, wymiana lamp, instalacja odgromowa, - roboty budowlane zewnętrzne: roboty ziemne, izolacje ścian fundamentowych, wymiana tynków zewnętrznych, wymiana obicia ścian zewnętrznych, gruntowanie, malowanie, płytka odbojowa z kruszywa płukanego, płytka z kamienia sjeneńskiego, - instalacje wodociągowe: zestaw pomiarowy, zestaw hydroforowy, rurociągi inst. wodnej PE, montaż armatury, - instalacje kanalizacyjne: rury PCV wewnątrz budynku, biały montaż, - instalacja centralnego ogrzewania: rury miedziane, grzejniki panelowe z osprzętem - kotłownia: kocioł elektryczny dwufunkcyjny, wkład kominowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac wskazano w: przedmiarze robót (kosztorysie ofertowym) określonym jako załącznik nr 1 do SIWZ oraz uproszczonej dokumentacji technicznej określonej jako załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45310000-3, 45260000-7, 45332200-5, 45232410-9, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142898.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "MANSARDA" S. Bober, K. Przystasz Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bema 1A
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Sanok
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184914.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184914.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 302408.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.