eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ MONITORÓW INTERAKTYWNYCH Z WBUDOWANYM KOMPUTEREM OPS WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PRZEPROWADZENIE 60-CIO MINUTOWEGO SZKOLENIA Z OBSŁUGI SPRZĘTU, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-06

Ogłoszenie nr 510041572-N-2020 z dnia 06-03-2020 r.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu: ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ MONITORÓW INTERAKTYWNYCH Z WBUDOWANYM KOMPUTEREM OPS WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PRZEPROWADZENIE 60-CIO MINUTOWEGO SZKOLENIA Z OBSŁUGI SPRZĘTU, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zawodowo i profesjonalnie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502975-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 23091344900000, ul. Al. Kombatantów 2, 59-830 Lubań, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 340, e-mail sekretariatpce@interia.pl, faks 756 455 340.
Adres strony internetowej (url): www.pceluban.bip.net.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pceluban.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ MONITORÓW INTERAKTYWNYCH Z WBUDOWANYM KOMPUTEREM OPS WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PRZEPROWADZENIE 60-CIO MINUTOWEGO SZKOLENIA Z OBSŁUGI SPRZĘTU, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCE.341.2.ZiP.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MONITORÓW INTERAKTYWNYCH Z WBUDOWANYM KOMPUTEREM OPS WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PRZEPROWADZENIE min. 60-CIO MINUTOWEGO SZKOLENIA Z OBSŁUGI SPRZĘTU, na potrzeby projektu pn. "Zawodowo i profesjonalnie ". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. A. Monitor interaktywny - zakup z 0% stawką VAT (sprzęt przekazany będzie szkole) Rodzaj sprzętu Minimalne wymagania sprzętu Ilość Monitor interaktywny 6 Przekątna Min. 74" Rozdzielczość Min. 4K/UHD (3840×2160) @60 Hz Jasność Min. 350 cd/m2 Rozmiar piksela Max. 0,429mm × 0,429 mm Kontrast Min. 4000:1 Czas reakcji matrycy Max. 8 ms Kąty widzenia Min. 178/178/178/178 st. Żywotność matrycy Min. 50 000 godz. Waga Max. 53 kg Technologia Podczerwień (IR) Odległość między szybą a panelem Technologia Optical Bonding Szyba frontowa o Matowa o Twardość min. 7 w skali Mohsa Technologia dotyku o Umożliwiająca wielodotyk - min. 20 punktów dotyku o Umożliwiająca dotyk za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika o Umożliwiająca dotyk, np. w rękawiczkach o Umożliwiająca dotyk pomimo uszkodzenia szyby bądź zarysowania o Umożliwiająca dotyk przedmiotem o średnicy 3 mm o Czas reakcji dotyku max. 8 ms Złącza wejściowe o Min. 3 x HDMI 2.0 (4K @ 60Hz) o Min. 1 x VGA o 1 x audio MiniJack 3,5 mm Złącza wyjściowe o Min. 1 x HDMI o Min. 1 x audio MiniJack 3,5 mm Pozostałe złącza o Min. 1 x port RS-232 o Min. 4 x USB o Min. 1 x LAN (RJ-24) o Min. 2 x USB Touch Porty na froncie monitora o Min. 2 x USB (współdzielone pomiędzy OPS / Android) Wbudowane głośniki Min. 2 x 15 W Wbudowany system Android - min. Android 8.0 - zamawiający nie dopuszcza zewnętrznych modułów Android - min. 3 GB RAM - min. 16 GB ROM Wymagana funkcjonalność o Możliwość wyświetlania obrazu z monitora (wraz z notatkami) np. na zewnętrznym odbiorniku, projektorze o Wbudowany system operacyjny Android min. 8.0 o Oprogramowanie monitora w języku polskim tego samego producenta o Aplikacja do nanoszenia notatek kompatybilna z oprogramowaniem Windows. Możliwość napisu notatek i ich późniejszego otwarcia na laptopie z systemem Windows (w tym samym formacie, bez strat i uszkodzeń pliku) o Wbudowana aplikacja do bezprzewodowej łączności przynajmniej z komputerami Windows (przesyłająca obraz i dźwięk oraz umożliwiająca zdalną, dotykową kontrolę komputera przez monitor interaktywny) oraz urządzeniami mobilnymi Android oraz iOS (przynajmniej przesyłanie obrazu). Połączenie min. 8 komputerów/urządzeń mobilnych na raz i wyświetlanie min. 4 obrazów jednocześnie) o Możliwość jednoczesnego pisania dwoma kolorami w trybie tablicy o Współdzielone porty USB - pamięć USB po podłączeniu będzie dostępna zarówno w systemie operacyjnym jak i komputerze OPS o Funkcja blokowania monitora - odblokowanie możliwe po podłączeniu klucza USB lub równoważnie o Narzędzie do głosowania o Narzędzie do głosowania o funkcjonalności nie gorszej niż: pytania jednokrotnego wyboru, pytania wielokrotnego wyboru, pytania typu "kto pierwszy się zgłosi do odpowiedzi ten jej udziela", losowanie z pośród zalogowanych uczestników osoby, która ma udzielić odpowiedzi o Funkcja wysyłania wiadomości przez zalogowanych użytkowników na monitor i wyświetlania wiadomości w formie paska informacyjnego o Możliwość wykorzystania smartphona jako Touch Pad o Aktualizacja oprogramowania przez internet o Tryb ochrony wzroku o Możliwość zapisania utworzonych notatek na dysku chmurowym Certyfikaty min. CE, ISO 9001, ISO 14001, RoHS Gwarancja producenta min. 5 lat gwarancji producenta w autoryzowanych serwisach w Polsce. Gwarancja dodatkowa wymiana produktu na wolny od wad, dokonywana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (siedziba szkoły) lub zapewnienie monitora interaktywnego zastępczego na czas naprawy. Rodzaj sprzętu Minimalne wymagania sprzętu Liczba Komputer OPS 6 Kompatybilność Kompatybilny z zaoferowanym monitorem dotykowym Procesor Procesor 64 bitowy, min. cztero-rdzeniowy, min. 6MB SmartCache , o wydajności w teście Passmark osiągający min. 8000 pkt (wynik musi być dostępny i opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) Karta graficzna Karta grafiki o wydajności w teście Passmark G3D Mark min. 1100 pkt (wynik musi być dostępny i opublikowany na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php) zintegrowana z procesorem lub dedykowana wspierająca rozdzielczości do min. 4096x2304@60Hz; zaimplementowana obsługa min. DirectX 12 oraz min. OpenGL 4.5 Pamięć RAM min. 4 GB DDR4 Wbudowany dysk SSD Min. 128 GB Karta dźwiękowa Wbudowana lub dedykowana Wbudowana karta sieciowa min. gigabitowa (10/100/1000 Mbps) Wbudowana karta sieciowa bezprzewodowa min. działająca w standardzie 802.11ac (Anteny wi-fi - 2 sztuki) Wbudowany moduł Bluetooth min. 4.2 Wbudowane złącza Min. 6 x USB 3.0 1 x Display Port 1 x HDMI wyjściowe 1 x VGA (D-Sub 15 pin) wyjściowe 1 x RJ45 1 x mini jack 3,5 mm wejściowe 1 x mini jack 3,5 mm wyjściowe Maksymalny pobór energii podczas pracy nie większy niż 100W Pobór energii w trybie czuwania nie większy niż 1,7W Gwarancja producenta min. 24 miesiące Montaż Sprzęt należy zamontować we wskazanym miejscy przez zamawiającego. Zakres montażu Montaż obejmuje zamontowanie monitora na uchwycie ściennym. Akcesoria montażu Wykonawca powinien zapewnić niezbędne okablowanie oraz maskownice kabli PCV. Szkolenie instruktażowe Wykonawca przeszkoli nauczycieli i doradców metodycznych z zakresu użytkowania monitora interaktywnego oraz wykorzystania go w pracy z uczniem. Czas szkolenia min. 60 min w każdej ze szkół. (3 szkoły) B. Uchwyt do monitora interaktywnego - zakup z 23% VAT Rodzaj sprzętu Minimalne wymagania sprzętu Ilość Uchwyt do monitora interaktywnego 6 Rodzaj uchwytu Ścienny z możliwością regulacji wysokości położenia monitora Kompatybilność Uchwyt kompatybilny z zaoferowanym monitorem interaktywnym Technologia regulacji Pneumatyczna regulacja wysokości w pionie - sprężynowa Sposób regulacji Łatwa, bez wysiłkowa regulacja położenia ekranu w pionie tylko przy użyciu lekkiego nacisku, bez wsparcia elektrycznego silnika Zakres regulacji Min. 400 mm Kompaktowa budowa system całkowicie schowany za monitorem, możliwością podpięcia kabli z obu stron Zakres obsługiwanej wagi monitora Dostosowany do zaproponowanego monitora Gwarancja producenta Min. 2 lata C. Akcesoria do monitora interaktywnego - stawka 23% VAT Rodzaj sprzętu Minimalne wymagania sprzętu Ilość Akcesoria do monitora interaktywnego 6 Zewnętrzny dysk DVD-ROM interfejs Min. USB 2.0 rodzaj napędu zewnętrzny zapis CD-R/RW Min. 24 x zapis DVD+/-R/RW Min. 6 x odczyt CD-ROM Min. 24 x odczyt DVD-ROM Min. 6 x Gwarancja producenta Min. 2 lata Zestaw klawiatura + mysz bezprzewodowa klawiatura Bezprzewodowa - fale radiowe typ klawiszy membranowe zasięg Min. 10 m Klawisze numeryczne tak mysz Bezprzewodowa - fale radiowe przyciski Min. 2 roler tak Gwarancja Min. 2 lata D. Oprogramowanie do monitora interaktywnego - zakup z 23% VAT Rodzaj oprogramowania Minimalne wymagania oprogramowania Ilość Oprogramowanie do monitora interaktywnego 6 System operacyjny Windows 10 PRO lub równoważny spełniający poniższe parametry: o zamawiający dopuszcza instalację systemy podczas montażu monitora o Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek. o Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet. o Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) - wymagane podanie nazwy strony serwera WWW. o Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim. o Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6. o Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe. o Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug &Play, Wi-Fi). o Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer. o Interfejs użytkownika działający w trybie graficznym z elementami 3D, zintegrowana z interfejsem użytkownika interaktywna część pulpitu służącą do uruchamiania aplikacji, które użytkownik może dowolnie wymieniać i pobrać ze strony producenta. o Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu. o Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników. o Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych. o Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi. o Wbudowany system pomocy w języku polskim. o Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących). o Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki - przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji. o Wdrażanie IPSEC oparte na politykach - wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny. o Automatyczne występowanie i używanie (wystawianie) certyfikatów PKI X.509. o Rozbudowane polityki bezpieczeństwa - polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji. o System posiada narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk. o Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1 i 2.0 i 3.0 lub programów równoważnych, tj. - umożliwiających uruchomienie aplikacji działających we wskazanych środowiskach. o Wsparcie dla JScript i VBScript lub równoważnych - możliwość uruchamiania interpretera poleceń. o Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji - możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem. o Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. o Rozwiązanie umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację. o Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji. o Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe. o Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe. o Udostępnianie modemu. o Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej. o Możliwość przywracania plików systemowych. o Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu). o Zamawiający wymaga dostarczenia systemu operacyjnego w wersji 64-bit. Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Oprogramowanie biurowe Microsoft Office 2019 lub równoważny - licencja wieczysta Minimalne wymagania: Oprogramowanie biurowe musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: o dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit, o wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: - pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. o Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: - posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, - pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML. o Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. o W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). o Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. o Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: - Edytor tekstów - Arkusz kalkulacyjny - Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji - Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych - Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający dopuszcza instalację oprogramowania podczas montażu monitora. UWAGA: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich ewentualne wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy/ multimedialny/ oprogramowanie, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1.1. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 1.2. Oferowany sprzęt multimedialny musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w dziale III, pkt. 3 SIWZ oraz w projekcie umowy, zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 1.3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 1.4. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych - w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany asortyment wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry / cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. 1.6. Wykonawca dostarczy zamówiony sprzęt i oprogramowanie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko. 1.7. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego (dział III, pkt. 2), koszty ubezpieczenie sprzętu na czas dostawy, montaż sprzętu w miejscu dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, instalację oprogramowania i przeprowadzenia szkolenia instruktażowego z obsługi sprzętu. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji. 1.8. Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.), przy spełnieniu ustawowych przesłanek, Wykonawca stosuje zerową stawkę VAT na sprzęt komputerowy i multimedialny, który będzie przekazany szkole. Wykaz towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0% VAT na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26, znajduje się w załączniku nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). 1.9. W związku z zastosowaniem przez Wykonawcę zerowej stawki VAT na oferowany sprzęt komputerowy i multimedialny Zamawiający wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej, by umożliwić zastosowanie stawki 0% VAT. W związku z powyższym Zamawiający po uzyskaniu wspomnianego potwierdzenia przekaże jego oryginał wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, wraz z kopią protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania tegoż sprzętu dla placówki oświatowej, zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). 1.10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi mieć zapewnioną możliwość realizacji uprawnień gwarancyjnych w Polsce, w autoryzowanym serwisie producenta. 1.11. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania asortymentu dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności jego pochodzenia oraz jego zgodności z innymi oświadczeniami Wykonawcy. W przypadku niezgodności dostarczonego sprzętu z ofertą złożoną w ramach postepowania, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a w miejsce niezgodnego z ofertą sprzętu Wykonawca dostarczy sprzęt zgodny z ofertą, w terminie przewidzianym na dostarczenia przedmiotu zamówienia. 2. WARUNKI DOSTAWY Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych - w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu, rozładunku i montażu, instalacji oprogramowania i przeprowadzenia krótkiego szkolenia instruktażowego z obsługi sprzętu. Dostawa sprzętu odbędzie się w godz.: 9.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, na koszt i staraniem Wykonawcy, który zapewni wniesienie dostarczonego sprzętu komputerowego do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia winien być dostarczony pod następujące adresy szkół: a) Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu, ul. Łokietka 2, 59-800 Lubań - 1 szt. b) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu, ul. Kopernika 31, 59 - 800 Lubań - 3 szt. c) Zespół Szkół Elektryczno - Mechanicznych w Lubaniu, ul. Leśna 8, 59-800 Lubań - 2 szt. 3. WARUNKI GWARANCJI 3.1. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny: A) na monitor interaktywny: - min. 5 lat gwarancji producenta w autoryzowanych serwisach w Polsce, - gwarancja door-to-door przez cały okres gwarancji, B) na wbudowany komputer OPS oraz na pozostałe akcesoria, w tym uchwyt do monitora, zewnętrzny dysk DVD-ROM, klawiatura i mysz, itd.: - min. 24 miesiące gwarancji producenta w autoryzowanych serwisach w Polsce, - gwarancja door-to-door przez cały okres gwarancji. 3.2. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia (monitor interaktywny, komputer OPS, uchwyt do monitora, klawiatura, mysz, itd.). 3.3. Zamawiający wymaga pięcioletnią gwarancję producenta na monitory interaktywne. Na etapie składania oferty Wykonawca winien złożyć oświadczenie potwierdzające, że oferowane przez niego monitory interaktywne posiadają pięcioletnią gwarancję producenta lub oficjalnego polskiego dystrybutora. 3.4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie dołączyć do protokołu zdawczo-odbiorczego zaświadczenie producenta lub oficjalnego polskiego dystrybutora potwierdzające udzielenie pięcioletniego okres gwarancji na zaoferowane monitory interaktywne. 3.5. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo -odbiorczym przedmiotu zamówienia. 3.6. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 4. WARUNKI GWARANCJI DODATKOWEJ 4.1. Wykonawca może udzielić Zamawiającemu gwarancji dodatkowej na monitory interaktywne, za udzielenie której otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z kryteriami oceny oferty. 4.2. Nieudzielenie gwarancji dodatkowej nie skutkuje odrzuceniem oferty a jedynie nieprzyznaniem punktów dodatkowych. 4.3. Gwarancja dodatkowa dotyczy wyłącznie monitora interaktywnego, bez komputera OPS i akcesoriów komputerowych. Wymieniany lub zastępczy monitor interaktywny winien być tego samego producenta i o nie gorszych parametrach. 4.4. Wykonawca w zadeklarowanym okresie: 12 lub 24 miesięcy, zapewni wymianę monitora interaktywnego na wolny od wad, dokonywaną w miejscu dostawy (siedziby szkoły) lub zapewni monitor zastępczy na czas naprawy, z zastrzeżeniem, że każdorazowo Wykonawca dokona demontażu i montażu wymienianego monitora.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100068.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SENSONICS
Email wykonawcy: mseczawa@sensonics.pl
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 9
Kod pocztowy: 43-400
Miejscowość: Cieszyn
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104898.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103878.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148885.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.