eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonanie projektu przebudowy pawilonu IV Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-06

Ogłoszenie nr 510041313-N-2020 z dnia 06-03-2020 r.

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna: Wykonanie projektu przebudowy pawilonu IV Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507293-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 28817100000000, ul. ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 548 802, e-mail m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl, faks 94 35 225 16.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektu przebudowy pawilonu IV Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPZ.271.09.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie projektu przebudowy pawilonu IV Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO z przystosowaniem dla kuracjuszy dorosłych oraz projektu zmiany zagospodarowania terenu z wymianą sieci wod. kan. i wykonaniem nowej nawierzchni na działce nr 95 przy ulicy Rafińskiego w Kołobrzegu. Projekt należy wykonać w oparciu o koncepcję programowo-przestrzenną i inwentaryzację budowlaną, które to dokumenty należy wykonać w pierwszej kolejności i uzgodnić je z Zamawiającym. 2. Wymagania, jakie powinien spełnić projekt budowlano- wykonawczy: 1. Budynek zabytkowy chroniony planem, wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. Dla budynku oznaczonego na rysunku Planu Miejscowego numerem 37, wpisano zakaz nadbudowy i rozbudowy, nakaz zachowania bryły i geometrii dachu, zakaz docieplania od zewnątrz, nakaz zachowania historycznego detalu, nakaz stosowania stolarki w formie historycznej 2. Wymagana ilość łóżek : 60 3. Funkcja dla kondygnacji parteru, I i II piętra : pokoje 2-osobowe z łazienkami 4. Funkcja dla kondygnacji przyziemia: jadalnia 5.W celu doświetlenia kondygnacji przyziemia - należy przewidzieć tzw. fosę wokół budynku 6. Konieczna dobudowa windy osobowej, wymiana stropów. 7. Zmiana funkcji obiektu z dziecięcego szpitala uzdrowiskowego na sanatorium dla dorosłych 8. Przewidzieć wymianę sieci wod,kan. i c.o. , kanałów kablowych na terenie działki nr 95 wraz z zagospodarowaniem działki, wykonaniem nowej nawierzchni, ogrodzenia, śmietnika i miejsc parkingowych 9. Przewidzieć szafy w zabudowie 10. Wymagana optymalna powierzchnia sanitariatów. 3. Opracowanie kompleksowe powinno zawierać : projekt budowlano- wykonawczy we wszystkich branżach, w tym również wszystkie instalacje p.poż wymagane prawem, projekt aranżacji wnętrz, wszelkie niezbędne uzgodnienia (w tym p.poż dla wszystkich branż i konserwator zabytków), kosztorysy inwestorskie i przedmiary we wszystkich branżach, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Zamawiający nie posiada inwentaryzacji obiektu. 5. Do ceny projektu należy również doliczyć koszt nadzoru autorskiego. 6. Załącznikiem do specyfikacji jest wzór umowy (załącznik nr 1). 7. Kompletne opracowania projektowe powinny zostać dostarczone do Zamawiającego zarówno w formie elektronicznej jak (dwa komplety) i w formie dokumentacji papierowej w 5 egzemplarzach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALIA Architecture Technology Design Łukasz Deplewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Topolowa 6
Kod pocztowy: 62-068
Miejscowość: Rostarzewo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 314308.94
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.