eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Termomodernizacja Magistratu przy ul. Jana Pawła II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-04

Ogłoszenie nr 510040754-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.

Gmina Miasta Rypin: Termomodernizacja Magistratu przy ul. Jana Pawła II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503603-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Rypin, Krajowy numer identyfikacyjny 91086671000000, ul. ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 280 96 19, e-mail joanna.lewandowska@rypin.eu, faks 54 280 96 54.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rypin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja Magistratu przy ul. Jana Pawła II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące prace termomodernizacyjne i remontowe 2 kondygnacyjnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z przybudowaną parterową oficyną zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II 10 w Rypinie. Budynek objęty pracami powstał w okresie międzywojennym i jest wykonany w technologii tradycyjne murowanej z wielospadowym dachem o konstrukcji drewnianej o nachyleniu około 20°. Zakres robót obejmuje wykonanie m. in.: a) wymiany rynien, rur spustowych na rynny i rury spustowe z blachy powlekanej w ilości około 82 mb (rynny) i 60 mb (rury spustowe), b) wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej w ilości około 76 m2, c) miejscowych rozbiórek istniejącego pokrycia dachu z papy i blachy płaskiej w ilości około 50 m2 z późniejszym odtworzeniem pokrycia papowego z wykonaniem dodatkowej jednej warstwy papy termozgrzewalnej nawierzchniowej na całości dachu w ilości około 460 m2, d) wymiany zniszczonej części deskowania na płytę OSB w ilości około 50 m2, e) wymiany uszkodzonych krokwi dachu w ilości około 57 m2 oraz impregnacja ognioochronna i biobójcza konstrukcji dachu i deskowania od spodu konstrukcji w ilości około 485 m2, f) remontu murowanych kominów wentylacyjnych powyżej połaci dachowej polegający na wymianie tynków (około 23 m2) z zamontowaniem nasad wentylacyjnych obrotowych wspomagających ciąg (29 szt.) z pokryciem czapek kominowych papą i opierzeniem blachą, g) izolacji stropu z wełny mineralnej w matach w ilości około 370 m2, h) wymiany klapy wejściowej na poddasze 1 szt., i) wymiany drewnianych drzwi zewnętrznych na drzwi drewniane sosnowe jednoramowe profilowane w ilości 3 szt. (około 9 m2), j) wymiany okien i drzwi balkonowych drewnianych oraz części okien PCV na okna PCV w ilości około 60 m2 (2 szt. drzwi balkonowych, 27 szt. okien), k) wymiany szklenia w części okien PCV w ilości około 15,73 m2 (18 szyb ze szprosami międzyszybowymi), l) wymiany wewnętrznych parapetów w wymiennych oknach na parapety PCV komorowe w ilości około 38,00 mb, m) malowania ościeży okiennych i drzwiowych od wewnątrz wymienianych okien i drzwi wraz z ramką szer. 50 cm w ilości około 166 m2, n) przemurowania pęknięć w ścianach w ilości około m przyjęto 15 mb, o) wymiany zniszczonych tynków w budynku głównym na tynki renowacyjne trójwarstwowe (przyjęto 100% wymiany tynków płaskich i 25% wymiany tynków na profilach ciągnionych) ze szpachlą renowacyjną gr. 2 mm na całości elewacji oraz malowanie farbą silikatową w kolorach wg kolorystyki elewacji w ilości około 620 m2, p) hydrofobizacji cokołu budynku (około 51 m2 m oraz pokrycie całej elewacji budynku do wysokości 2,00 m powłoką antygrafitti (około 178 m2), q) wymiany wszystkich zewnętrznych parapetów podokiennych w budynku głównym na parapety z blachy powlekanej w ilości około 15 m2 (35 szt.), r) wymiany izolacji i posadzek na balkonach na nowe wraz opierzeniem - 2 balkony, s) wymiany balustrad balkonowych na balustrady stalowe zbliżone do balustrady pokazanej na zdjęciu Nr 1 (Załącznik Nr 9 do SIWZ) - 2 balustrady, t) miejscowej naprawy betonowych schodów zewnętrznych, u) odtworzenia instalacji odgromowej nienaprężanej na dachu wyższej części w ilości około 140 mb, v) wymiany zwodów pionowych instalacji odgromowych w ilości około 47 mb wraz ze sprawdzenie skuteczności uziemienia (6 zwodów), w) wywozu gruzu na odl. do 3 km wraz z utylizacją oraz wywozu śmieci i materiałów z rozbiórki na odl. do 11 km wraz z utylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają rysunki elewacji - kolorystyka, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 12, Nr 11, Nr 10 i Nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261214-7, 45311100-1, 45320000-6, 45410000-4, 45421100-5, 45442100-8, 45453100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 263014.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIDEM BUDOWNICTWO Joanna Tarnecka
Email wykonawcy: fidem@interia.p'
Adres pocztowy: ul. Licealna 2/16
Kod pocztowy: 87-610
Miejscowość: Dobrzyń n. Wisłą
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284055.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284055.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 326914.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.