eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Sukcesywną dostawę produktów garmażeryjnych do1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-05

Ogłoszenie nr 510040389-N-2020 z dnia 05-03-2020 r.

Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach: Sukcesywną dostawę produktów garmażeryjnych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637247-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

2. Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843.)


I. 1) NAZWA I ADRES:

Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach, Krajowy numer identyfikacyjny 01563355800000, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227510474, e-mail zamowienia.publiczne@icds.pl, faks 227515915.
Adres strony internetowej (url): http://bip.icds.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.icds.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywną dostawę produktów garmażeryjnych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.26.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna produktów garmażeryjnych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie 2. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ . 3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w załącznikach nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach opisanych we wzorze umowy przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu nie zrealizowania całości przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15.89.43.00 - Dania gotowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94980.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALVIT Wyroby garmażeryjne Aleksandra Dziak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Topolowa 6
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin,
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88903.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.