To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-01
Ogłoszenie nr 510040239-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Remonty cząstkowe na drogach gminnych o nawierzchni mineralno-bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504715-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000,
ul. ul. Karola Wojtyły
29,
08-500
Ryki, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 865 71 10, e-mail
adrian.bienczak@ryki.pl, faks
081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://umryki.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe na drogach gminnych o nawierzchni mineralno-bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIR.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe na drogach gminnych o nawierzchni mineralno-bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji. 2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia określone zostały odpowiednio w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz we Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Przyjmuje się, iż łączna powierzchnia dróg objętych remontami cząstkowymi wynosić będzie 3460 m2 oraz dodatkowo 346 m2 objętych prawem opcji. 4. Wymagane ilości poszczególnych elementów robót wskazano w załączniku Nr 3 do SIWZ, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zamówieniu większej ilości poszczególnych pozycji robót w ramach realizacji umowy niż podana w załączniku Nr 3 - w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji podczas realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia - jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli. Maksymalny zakres prawa opcji przy każdej z pozycji robót został podany w załączniku Nr 3 do umowy. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo określi odcinek drogi wymagający remontu. 6. Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji robót naprawczych objętych przedmiotem umowy, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem 12 SIWZ. Zamawiający ustala maksymalny czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, który nie może być dłuższy niż 72 h, licząc od daty otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną). Wykonawca może zaoferować krótszy czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, przy czym nie może być on krótszy niż 36 h. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych krótszy niż 36 h, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium "czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych", będzie traktował dany zapis tak, jak gdyby Wykonawca zaoferował czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych wynoszący 36 h. Do umowy również zostanie wprowadzone zobowiązanie przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych w terminie nie dłuższym niż 36 h, licząc od daty otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną) - pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę krótszego terminu przystąpienia do realizacji zlecenia. 7. Po zakończeniu robót objętych niniejszą umową Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uporządkować na własny koszt teren robót budowlanych, w tym usunąć z naprawionych powierzchni zanieczyszczeń takich jak gałęzie, kamienie, kawałki gruzu. 8. Wymagany termin gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia wynosi 12 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87870.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "TRAS-PETRO" Sp. J. Tomasz Janisz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
108080.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RYKI
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu jarosławskiego
- Remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lębork w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.