eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Etap II dostosowania budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-04

Ogłoszenie nr 510039626-N-2020 z dnia 04-03-2020 r.

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego: Etap II dostosowania budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632312-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Krajowy numer identyfikacyjny 14053315600000, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48225292738, e-mail przetargi@mnisw.gov.pl, faks +48225292780.
Adres strony internetowej (url): www.gov.pl/web/nauka/
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Etap II dostosowania budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BDG.WZP.2710.17.2019.6.JG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej zgodnie z postanowieniami Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.5595.237.1.2015 z dnia 21 lipca 2015 r. i WZ.5595.143.1.2018 z dnia 12 kwietnia 2018 r. oraz dokumentacją projektową, z uwzględnieniem wykonania robót budowlanych w ramach etapu I. Realizacja zamówienia będzie obejmowała dwie grupy robót wykonywanych równolegle: I. Pierwsza grupa robót obejmuje instalację systemu sygnalizacji pożarowej (SSP): 1) montaż elementów wchodzących w skład systemu: a) liniowe czujki dymu, b) jonizacyjne czujki dymu, c) wielosensorowe czujki dymu i ciepła oraz tlenku węgla, d) radiowe, optyczne czujki dymu, e) ręczne ostrzegacze pożaru, f) sygnalizatory akustyczne, głosowe, g) elementy kontrolno-sterujące, h) adaptery czujek radiowych; 2) montaż tras kablowych z okablowaniem; 3) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania całego systemu zainstalowanego w ramach robót I i II etapu; 4) wyłączenie i demontaż obecnie działającej instalacji SSP i oznakowania ewakuacyjnego; 5) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach; 6) utylizacja urządzeń starego systemu SSP. II. Druga grupa robót obejmuje roboty remontowe wydzieleń pożarowych: 1) wykonanie wydzielenia ppoż. klatek schodowych; 2) wykonanie wydzielenia ppoż. piwnic i poddasza; 3) montaż okien EI 60; 4) montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; 5) montaż nowych drzwi ppoż. oraz brakujących elementów w drzwiach istniejących; 6) wykonanie atestowanych przejść instalacyjnych EI 60/120; 7) montaż bramek antypanicznych przy biegach schodowych oddzielających kondygnacje -1 i 1; 8) wykonanie obudowy ognioodpornej kabli zasilających na kondygnacji -1; 9) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Projekcie Budowlanym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża - Wydzielenia przeciwpożarowe) - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Projekcie Budowlanym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża - System Sygnalizacji Pożaru) - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Projekcie Wykonawczym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża - Wydzielenia przeciwpożarowe) - Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Projekcie Wykonawczym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża - System Sygnalizacji Pożaru) - Załącznik nr 4 do SIWZ 5) Zabezpieczenia przeciwpożarowe - Załącznik nr 5 do SIWZ 6) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ 7) Przedmiarze robót - Załącznik nr 7 do SIWZ UWAGA Przedmiar jest dokumentem pomocniczym, który może służyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących (IPU) - Załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45343000-3


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45421132-8, 45421131-1, 45210000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 970273.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wibar-Instalacje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Email wykonawcy: handlowy@wibar.pl
Adres pocztowy: ul. Bernardyńska 23/62
Kod pocztowy: 02-904
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1249000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1249000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1593926.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.