eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Oczyszczanie miasta Wschowy w latach 2020-2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-04

Ogłoszenie nr 510039599-N-2020 z dnia 04-03-2020 r.

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa: Oczyszczanie miasta Wschowy w latach 2020-2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508046-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, Krajowy numer identyfikacyjny 52678800000000, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 655 408 600, e-mail przetargi@gminawschowa.pl, faks 655 401 340.
Adres strony internetowej (url): www.gminawschowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Oczyszczanie miasta Wschowy w latach 2020-2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie miasta Wschowy w latach 2020-2021. 2.Zakres zamówienia obejmuje oczyszczanie dróg, ulic, placów, ciągów pieszo-jezdnych oraz chodników i schodów w ciągu komunikacyjnym o łącznej powierzchnia 169 368,84 m2, w tym: 2.1. drogi, ulice, place, ciągi pieszo-jezdne - 150 342,50 m2, (Zał 1/2/3 do SIWZ) 2.2. chodniki, place - 19 026,34 m2 (Zał. 4/5 do SIWZ) 2.3. kosze uliczne- 294 szt. 2.4. kosze na psie odchody- 10 szt. 2.5. przystanki autobusowe- 7 szt. 2.6. rzeźby drewniane w Parku Herbergera - 10szt. 3. Do zakresu prac objętych zamówienie należy również: 3.1. oczyszczanie chodników i schodów w ciągu komunikacyjnym, placów w okresie sezonu zimowego, w tym ich posypywanie mieszanką materiałów uszorstniających (zakup i przygotowanie mieszanki materiałów uszorstniających- mieszanka piaskowo-solna lub piasku (w okresie zimowym z zakresu zamówienia wyłącza się oczyszczanie dróg, ulic, placów, ciągów pieszo-jezdnych, wyszczególnionych w załącznikach 1/2/3 do SIWZ-patrz pkt 8) 3.2. opróżnianie koszy ulicznych oraz oczyszczanie powierzchni chodnika w promieniu 2 metrów wokół kosza. 3.3. opróżnianie koszy na psie odchody wraz z zakupem i uzupełnieniem zestawu higienicznego (obejmującego 4 tyś. torebek/rok), 3.4. sprzątanie przystanków autobusowych, 3.5. czyszczenie rynsztoków, 3.6. likwidacja zmiotek ulicznych, 3.7. usuwanie zarastającej roślinności z chodników, 3.8. likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej, 3.9. zwilżanie nawierzchni ulic i placów, o których mowa w pkt 8 tabeli, zawartej w pkt. 6 (wg. potrzeb Zamawiającego). 3.10. prace po imprezach masowych, o których mowa w pkt 10 tabeli, zawartej w pkt. 6 (wg. potrzeb Zamawiającego). 3.11. Zastosowanie kurtyny wodnej, o której mowa w pkt 9 tabeli, zawartej w pkt. 6 (wg. potrzeb Zamawiającego). 3.12. Usuwanie skutków wandalizmu, np. rozbite szkło, poprzewracane kosze uliczne, pojemniki na śmieci itp. 3.13. oczyszczanie rzeźb drewnianych znajdujących się w Parku Herbergera poprzez ich mycie oraz utrzymanie estetyki rzeźb - odpowiednia konserwacja i malowanie. 4.Oczyszczanie nawierzchni dróg, ulic, ciągów pieszo-jezdnych, placów polega na usuwaniu piasku i innych zanieczyszczeń (także opadłych liści, odłamanych gałęzi i innych) z całej powierzchni jezdni ulic/ciągów w tym pól martwych, zatok autobusowych, miejsc postojowych, a także górnych powierzchni krawężnika i opasek przyjezdniowych. Usługi powinny być realizowane mechanicznie lub ręcznie w szczególności wszędzie tam, gdzie użycie mechanicznego sprzętu nie jest możliwe (np. w miejscach parkujących samochodów) lub przy zastosowaniu specjalistycznych mechanicznych urządzeń i narzędzi czyszczących, zastrzeżeniem postanowień, o których mowa pkt.3.1. i 8. Rozdział II SIWZ 5.Oczyszczanie chodników, ręczne lub mechaniczne polega na usuwaniu piasku i innych zanieczyszczeń z całej powierzchni chodnika oraz odśnieżaniu i usuwaniu gołoledzi w sezonie zimowym - z użyciem lub bez środka uszorstniającego w zależności od potrzeb. 6. TABELA(ROZDZIAŁ II SIWZ, pkt. 6) 7.W zakres zamówienia wchodzi również ustawianie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego koszy ulicznych oraz: 7.1. utrzymanie w czasie trwania umowy, stałego stanu koszy ulicznych - 294 szt. 7.2. utrzymanie w czasie trwania umowy, stałego stanu koszy na psie odchody - 10szt.; 7.3. przeprowadzanie raz na kwartał inwentaryzacji koszy i niezwłocznego przekazywanie wyników inwentaryzacji na piśmie Zamawiającemu; 7.4. w przypadku stwierdzenia brakujących koszy powiadamianie o tym fakcie Zamawiającego; 7.5. mycie koszy co najmniej 1 raz na kwartał. 8.Usługi objęte zamówieniem przeprowadzane będą przez cały okres trwania umowy, z wyłączeniem zimowego utrzymania dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa, w okresach, w których występuje konieczność odśnieżania, likwidacja gołoledzi i likwidacja śliskości pośniegowe tj.: 8.1. sezon 2019/2020: - od 01 marca do 31.marca.2020 r. - od 15 grudnia 2020r. (lub od dnia rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg i ulic w sezonie 2019/2020) do 31 grudnia 2020r., 8.2. sezon 2020/2021: - od 01 stycznia do 31 marca 2021 r. - od 15 grudnia 2021r. (lub od dnia rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg i ulic w sezonie 2020/2021) do 31 grudnia 2021r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 572222.19
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@skwschowa.pl
Adres pocztowy: ul. Daszyńskiego 10
Kod pocztowy: 67-400
Miejscowość: Wschowa
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459008.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459008.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 459008.39
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.