To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-01
Ogłoszenie nr 510039590-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka: Prace remontowo-budowlane w pomieszczeniach siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550014842-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000360,
ul. Modlińska
197,
03-122
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 44 38 406, e-mail
bialoleka.zp@um.warszawa.pl, faks
22 32 54 166.
Adres strony internetowej (url): www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowo-budowlane w pomieszczeniach siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-II-WZP-271.03.2019.MRO/WR-b
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są Prace remontowo - budowlane w pomieszczeniach siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie. 1. Zamówienie na prace remontowo - budowlane obejmuje prace remontowo - budowlane w pomieszczeniach Urzędu. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót -zał. nr 7 do zaproszenia. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 22.11.2019r., prace będą prowadzone od godz. 16.00 w piątek do poniedziałku do godz. 6:00 (weekendy). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 6 do Zaproszenia/ załącznik nr 4 do umowy. Wszystkie pozycje w formularzu cenowym muszą być wypełnione. Powierzchnie prac wskazane w przedmiarze robót są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w wysokości 70 % wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia podanego w formularzu cenowym, zastrzegając sobie prawo zmiany w powierzchniach poszczególnych prac w zależności od bieżących potrzeb, przy zachowaniu przez Wykonawcę cen jednostkowych brutto zawartych w formularzu cenowym. Szczegółowy zakres prac określa Formularz cenowy- zał nr 6 do Zaproszenia oraz Dokumentacja - zał. nr 7 do Zaproszenia. II. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne" opisane w Zaproszeniu i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach (np. pozwoleniu wodno-prawnym): o Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji, o Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. III. Wymagania związane z realizacją zamówienia a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu zamówienia na zakres i czas wykonywania robót i posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto). IV. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale Wykonawca ponosi ryzyko w zakresie przygotowania oferty bez dokonania wizji lokalnej. Osoba do kontaktu - Karol Lusar, tel. (22) 44-38-425. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. V. Długość okresu gwarancji jakości będzie przedmiotem negocjacji. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji jakości: - maksymalna długość okresu gwarancji jakości - (maks. 60 miesięcy) - minimalna długość okresu gwarancji jakości - (min. 36 miesięcy) Wykonawca oferuje długość okresu gwarancji jakości, w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający zawarł stosowną klauzulę informacyjną w Zaproszeniu do negocjacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65020.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FUTURE INWEST Mateusz Reweda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86868.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie będzie prowadzone w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986 ze zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu nr UD-II-WZP-271.70.2018.MRO/PN-b, prace remontowo - budowlane
w pomieszczeniach siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie, ogłoszonym 31-08-2018r., zostało przewidziane, na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym, udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, przewidzianych w zapisie ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (w trybie art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, w przypadku posiadania środków finansowych - w ramach przedsięwzięcia opisanego w § 1 wzoru umowy, obejmującego prace remontowo - budowlane w obiektach Zamawiającego. W związku z dysponowaniem środków na ten cel zaplanowano udzielenie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.