eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › WYKONYWANIE PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB REALIZACJI ZADAŃ WYDZIAŁU GOSPODARKI MIENIEM ORAZ WYDZIAŁU GEODEZJI STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W 2020 ROKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-04

Ogłoszenie nr 510039502-N-2020 z dnia 04-03-2020 r.

Powiat Warszawski Zachodni: WYKONYWANIE PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB REALIZACJI ZADAŃ WYDZIAŁU GOSPODARKI MIENIEM ORAZ WYDZIAŁU GEODEZJI STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W 2020 ROKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508157-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Warszawski Zachodni, Krajowy numer identyfikacyjny 13272116000000, ul. ul. Poznańska 129/133 , 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 337 212, e-mail zamowienia.publiczne@pwz.pl, faks 227 337 212.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pwz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONYWANIE PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB REALIZACJI ZADAŃ WYDZIAŁU GOSPODARKI MIENIEM ORAZ WYDZIAŁU GEODEZJI STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W 2020 ROKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZA.272.1.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje wykonywanie następujących rodzajów prac: 2.1. wykonywanie map z projektowanym podziałem nieruchomości, poprzedzone w przypadkach niezbędnych opracowaniem wstępnego projektu podziału, wraz z ustaleniem granic działek w przypadkach przewidzianych przepisami, ze stabilizacją trwałą punktów granicznych nieruchomości podlegającej podziałowi lub wznowieniem znaków granicznych, w ilości - 14 map; 2.2. wyznaczenie i utrwalenie nowych punktów granicznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział, w ilości - 3 podziały; 2.3. wyznaczenie punktów granicznych działek uprzednio ujawnionych w ewidencji gruntów lub wznowienie znaków granicznych wraz z ich stabilizacją trwałą, w ilości - 3 działki; 2.4. wykonywanie innych map do celów prawnych, w ilości - 13 map; 2.5. opracowania niezbędne do aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków, zgodnie z par. 45 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - w zakresie działek ewidencyjnych, w ilości - 38 opracowań; 2.6. opracowania niezbędne do aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z par. 45 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - w zakresie budynków, w ilości - 10 opracowań; 2.7. opracowania niezbędne do aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z par. 45 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - w zakresie użytków gruntowych, w ilości - 35 opracowań; 2.8. graficzne opracowania synchronizacyjne wykonane na podkładzie mapowym lub fotogrametrycznym, prezentujące obszar przedstawiony na archiwalnych materiałach mapowych w powiązaniu z aktualnymi działkami ewidencyjnymi, niezbędne w postępowaniach administracyjnych, w ilości - 15 opracowań; 2.9. przedstawienie istniejącego opracowania synchronizacyjnego na kolejnych podkładach mapowych lub fotogrametrycznych przekazanych przez Zamawiającego niezbędne w postępowaniach administracyjnych, w ilości - 13 opracowań; 2.10. badania hipoteczne, w ilości - 2 nieruchomości; 2.11. opracowania polegające na analizie dokumentów własności wraz z graficznym opracowaniem synchronizacyjnym, prezentującym obszar nieruchomości w powiązaniu z aktualnymi działkami ewidencyjnymi, niezbędne w postępowaniach administracyjnych, w ilości - 6 opracowań; 2.12. opracowanie polegające na inwentaryzacji naniesień oraz/lub nasadzeń do celów prowadzonych postępowań administracyjnych (nie podlegające zgłoszeniu w ODGiK), w ilości - 25 nieruchomości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71354300-7


Dodatkowe kody CPV: 71355000-1, 71354000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136290.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GEO-PAKA spółka cywilna Piotr Czejgis, Krzysztof Czejgis
Email wykonawcy: geodetaczejgis@gmail.com
Adres pocztowy: Ostrówek, ul. Wycinki 12
Kod pocztowy: 05-205
Miejscowość: Klembów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136290.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136290.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 273820.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.