eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brennik › Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ilości 90 000 litrów dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-03

Ogłoszenie nr 510038284-N-2020 z dnia 03-03-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych"Prząśnik": Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ilości 90 000 litrów dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510153-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych"Prząśnik", Krajowy numer identyfikacyjny 84133700000000, ul. Brennik 24, 59-243 Brennik, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 580 316, e-mail biuro@dpsprzasnik.com, faks 768 580 298.
Adres strony internetowej (url): https://dpsprzasnik.bip.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ilości 90 000 litrów dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DT.271.1.2020.AC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ilości 90 000 litrów dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku. 2. Dostarczany olej musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym Polską Normą PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe. Oleje opałowe w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) i posiadać następujące parametry: 1) Lepkość kinematyczna w temp. 20 stopni Celsjusza, nie wyższa niż 6 mm2/s; 2) Temperatura zapłonu, nie niższa niż +56 stopni Celsjusza; 3) Temperatura płynięcia, nie więcej niż -20 stopni Celsjusza; 4) Zawartość siarki, nie więcej niż 0,100% (m/m); 5) Pozostałość po spopieleniu, nie więcej niż 0,010% (m/m); 6) Zawartość zanieczyszczeń stałych, nie więcej niż 24 mg/kg; 7) Zawartość wody, nie więcej niż 200 mg/kg; 8) Wartość opałowa, nie niższa niż 42,6 MJ/kg; 9) Gęstość w temperaturze +15 stopni Celsjusza, nie więcej niż 860 kg/m3. 3. Zamawiający dysponuje jednym zbiornikiem o pojemności ok. 50 tys. litrów. 4. Dostawca (Wykonawca) wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania będzie zobowiązany do wykonywania sukcesywnych dostaw zamówionej ilości oleju własnym transportem i na swój koszt do zbiornika oleju zlokalizowanego pod adresem siedziby Zamawiającego. Wielkość pojedynczej dostawy w zależności od bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego może wahać się od około 10 tys. litrów do 25 tys. litrów. 5. Zamawiający o terminie kolejnej dostawy będzie informował Dostawcę telefonicznie (a następnie przez przesłanie potwierdzenia zamówienia faksem lub e-mailem) z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, podając jednocześnie ilość oleju jaką zamierza zakupić.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 232520.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik
Email wykonawcy: księgowość
Adres pocztowy: ul. Sławoszewska 2b
Kod pocztowy: 63-220
Miejscowość: Kotlin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245532.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245532.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250180.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.