eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawa dwóch łodzi motorowych na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02

Ogłoszenie nr 510037857-N-2020 z dnia 02-03-2020 r.

Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie: dostawa dwóch łodzi motorowych na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Doposażenie Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie w celu zwiększenia efektywności kontroli przestrzegania przepisów ustawy o rybactwie śródlądowym - zakup dwóch specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych składających się z: a) aluminiowej łodzi motorowej z dodatkowym wyposażeniem, b) silnika zaburtowego o mocy co najmniej 50 KM" współfinansowany jest ze środków Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze na lata 2014-2020".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509577-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51092772000000, ul. Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-89 5232213, e-mail psr@uw.olsztyn.pl, faks 0-89 5232723.
Adres strony internetowej (url): https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/zamowienia-publiczne4

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa dwóch łodzi motorowych na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PSR.272.3.2020 - PSR.3144.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa do siedziby zamawiającego dwóch specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych składających się z: a) aluminiowej łodzi motorowej z dodatkowym wyposażeniem, b) silnika zaburtowego o mocy co najmniej 50KM. Łodzie aluminiowe, w tym ich dodatkowe wyposażenie oraz silniki zaburtowe muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, niezarejestrowane i nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich, o parametrach i wyposażeniu określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, rok produkcji co najmniej 2019, spełniających wymagania przepisów prawa obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie posiadania atestów lub świadectw homologacyjnych. 2. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego dwóch specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych składających się z: a) aluminiowej łodzi motorowej z dodatkowym wyposażeniem, b) silnika zaburtowego o mocy co najmniej 50KM, o następujących parametrach i wyposażeniu: 1/ dotyczących łodzi aluminiowej: a/ łódź z dnem w kształcie V, łódź w kolorze: preferowany zielony, b/ konstrukcja łodzi spawana z komorami wypornościowymi wypełnionymi nienasiąkliwym materiałem, c/ kategoria projektowa: C/D, d/długość: co najmniej 450 cm, e/ maksymalna załoga: co najmniej 4 osoby, f/ pawęż do silnika z długą stopą, g/ maksymalna moc silnika: co najmniej 50 KM, h/ konsola sterownicza - pulpit sternika, w skład którego wchodzą co najmniej: - reling konsoli, - szyba czołowa konsoli z tworzywa sztucznego, - kierownica, - przekładnia kierownicza, - sterociąg, - przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody, - siedzisko przed konsolą, i/ podłoga łodzi zabezpieczona przed poślizgiem, j/ oświetlenie nawigacyjne przystosowane do żeglugi nocnej, k/ automatyczna pompa zęzowa, spust wody, l/ co najmniej 4 knagi cumownicze, ł/ relingi burtowe, m/ elektryczny panel sterowniczy oraz instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu do panelu sterowniczego, akumulatora, silnika i głównego wyłącznika prądu), n/ akumulator usytuowany w części dziobowej, o/ rolka dziobowa oraz ucho dziobowe, p/ podnoszony stolik na konsoli sterowniczej lub burcie, r/ ławka rufowa z bakistą rufową z klapą aluminiową, wentylacją i spływem podsilnikowym, s/ dodatkowe bakisty (schowki), t/ siedziska (ławki) dla załogi, u/ para wioseł, w/ gwarancja na łódź: co najmniej 5 lat; 2/ dotyczących silnika zaburtowego z osprzętem: a/ maksymalna moc: co najmniej 50 KM, b/ długa kolumna, c/ elektroniczny wtrysk paliwa, d/ trym elektro-hydrauliczny, e/ zegary: obrotomierz oraz zegar trymu, f/ manetka wraz ze stacyjką, g/ zbiornik paliwa, h/ gwarancja: co najmniej 2 lata; 3/ wszystkie w/w urządzenia powinny posiadać wymagane atesty i świadectwa homologacyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim; 4/ dostarczone zestawy powinny być skompletowane, sprawdzone pod względem technicznym i gotowe do natychmiastowego użycia. 3. Wymagania stawiane wykonawcy na etapie realizacji umowy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, 4) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do rejestracji łodzi. Wykonawca dostarczy gwarancje i instrukcje obsługi w języku polskim - dotyczy również wyposażenia dodatkowego. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) okres gwarancji na (liczony od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu odbioru): a/ łodzie: minimum 5 lat, b/ silniki zaburtowe: minimum 2 lata, 2) wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34522000-2


Dodatkowe kody CPV: 42111100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97560.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Brema Boats Spółka z o.o.
Email wykonawcy: office@bremaboats.pl
Adres pocztowy: ul. Lotników Polskich 1
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131610.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.