eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Odnowienie wsparcia dla posiadanego sprzętu klasy UTM



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02

Ogłoszenie nr 510037695-N-2020 z dnia 02-03-2020 r.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne: Odnowienie wsparcia dla posiadanego sprzętu klasy UTM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555042-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Krajowy numer identyfikacyjny 28864000000000, ul. ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 491 248, e-mail ajarocka@uck.gda.pl, faks 58 3492074, 3461178.
Adres strony internetowej (url): www.uck.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odnowienie wsparcia dla posiadanego sprzętu klasy UTM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

108/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie wsparcia dla posiadanego sprzętu klasy UTM: 1) FortiGuard dla urządzeń FortiGate 1500D - licencje aktywacyjne dla funkcji bezpieczeństwa na okres 12 miesięcy zapewniające: a) ochronę przed atakami - systemy wykrywania i zapobiegania włamaniom - Intrusion Prevention System [IPS/IDS], b) ochronę przed wirusami - antywirus [AV] (dla protokołów SMTP, POP3, IMAP, HTTP, FTP, IM), c) kontrolę treści - Web Filter [WF] d) kontrolę zawartości poczty - antyspam [AS] (dla protokołów SMTP, POP3, IMAP) 2) Forticare dla urządzeń FortiGate 1500D. Przedłużenie serwisu producenta w zakresie naprawy lub wymiany sprzętu w przypadku awarii, uaktualnienia oprogramowania wewnętrznego urządzenia (firmware) oraz wsparcie techniczne przez producenta w trybie 8x5 obejmujące dostęp przez telefon, web, chat na okres 12 miesięcy 2. W niżej wymienionych urządzeniach firmy Fortinet: 1) FortiGate 1500D s/n: FG1K5D3I14802611 2) FortiGate 1500D s/n: FG1K5D3I14802661 3. Wyżej wymienione dwa urządzenia pracują w klasterze, są na gwarancji i pracują w systemie ciągłym (tj. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) zabezpieczając sieć komputerową Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego. 4. Wykonawca dostarczy i zainstaluje licencje dla sprzętu i modułów wskazanych w ust. 2 powyżej, o parametrach minimalnych: 1) AntiVirus (AV) - Moduł Antywirusowy parametry: a) skanowanie protokołów HTTP, POP3, IMAP, FTP, SMTP, b) baza sygnatur dopasowana do aktualnych zagrożeń, c) blokowanie połączeń do znanych serwerów kontrolujących botnety, d) kwarantanna na dysk twardy, e) wykrywanie plików typu "Spyware", "Grayware", f) blokowanie plików danego typu, g) automatyczne uaktualnianie sygnatur baz wirusów, 2) AntiSpam - Moduł Antyspamowy z usługa FortiGuard: a) filtrowanie po adresie IP, mail, słowach kluczowych, b) sprawdzanie zwrotnego DNS'u, serwerów RBL, c) możliwość usuwania wiadomości tylko przy SMTP, d) dodatkowe sprawdzanie adresu IP nadawcy i linków URL w treści wiadomości, e) filtrowanie wiadomości email na podstawie list RBL, f) filtrowanie wiadomości email na podstawie baz ORDB, g) filtrowanie wiadomości email na bazie białych oraz czarnych list, h) blokowanie wiadomości email na podstawie słów kluczowych, i) wsparcie dla protokołu RevDNS, j) funkcja sprawdzania nagłówków MIME wiadomości. 3) Web Filtering - Filtrowanie WWW z usługa FortiGuard: a. filtrowanie na podstawie adresu URL, słowie kluczowym, b. filtrowanie Applet JAVA, ActiveX, Cookies, c. możliwość blokowania stron z wybranej kategorii, d. możliwość filtrowania wyników wyszukiwania najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych (tzw. bezpieczne wyszukiwanie - Safe Search), e. możliwość dodawania własnych stron (adresów URL) do kategorii. 4) Parametry IDS+IPS [IDP] a) wykrywanie połączeń typu "Peer-to-Peer", b) wykrywania anomalii sieciowych oraz ataków, c) możliwość definiowania sygnatur ataków, d) przyporządkowanie priorytetów oraz określenie podatności sygnatur ataków do określonych systemów operacyjnych, e) logowanie, blokowanie oraz informowanie o atakach, f) rozpoznawanie i kontrola aplikacji sieciowych, g) automatyczne aktualizowanie "sygnatur ataków", Automated Attack Signature Updates. 5. Odnowienie wsparcia licencji FortiAnalyzer. Wsparcie techniczne producenta w trybie 24/7 oraz aktualizacja oprogramowania na okres 12 miesięcy. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy PZP - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu podstawy z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, który stanowić będzie załącznik do umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy, wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 9. W sytuacji, gdy zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu - może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, w celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę. 10. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności w Wykazem Pracowników, o którym mowa w pkt 7 a powyżej. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę wykonującą roboty bez podpisanej umowy o pracę zgodnie z wykazem osób określonym w załączniku do umowy. 4) rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - Świadczenie usług serwisowych 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy PZP. 13. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. "procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72260000-5


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Odnowienie wsparcia dla posiadanego sprzętu klasy UTM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: XComp sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Białowieska 6B
Kod pocztowy: 71-010
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168506.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168506.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194690.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.