To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-27
Ogłoszenie nr 510037680-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550015645-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 00700346700000,
ul. Lubomelska
1-3,
20-072
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5245108/09 w.13, e-mail
m.gering@ohp.pl, faks
081 5245108/09.
Adres strony internetowej (url): lubelska.ohp.pl
Adres profilu nabywcy: lubelska.ohp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):LWK.SHP3-3.270.34.2018. WR.I
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4095.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iglotex - Łukasz sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5207.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67, ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w dniu 30.11.2018r. wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - 9 części, tj. część I - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych część II dostawa warzyw, owoców mrożonych część III - dostawa świeżych warzyw i owoców część IV - dostawa produktów mleczarskich część V - dostawa różnych produktów spożywczych - pozostałych część VI - dostawa napojów bezalkoholowych część VII - dostawa produktów zwierzęcych, mięs i produktów mięsnych część VIII - dostawa świeżego drobiu- schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 50C min.2oC część IX - dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich W dniu. 10.12.2018r. odbyło się otwarcie ofert. Wpłynęło 3 oferty obejmujące 4 części. Na 5 części nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie zostało unieważnione w dniu 10.12.2018 w następujących częściach: część I - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych część II dostawa warzyw, owoców mrożonych część IV - dostawa produktów mleczarskich część V - dostawa różnych produktów spożywczych - pozostałych część VI - dostawa napojów bezalkoholowych na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 poz 1986). W dniu 21.12 .2018r. zamawiający wszczął
postępowanie w trybie z wolej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 4) w części ryb
przetworzonych i konserwowanych
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Pionu Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Usługa kompleksowej obsługi technologicznej pływalni krytej Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 31 w Lublinie, przy ul. Lotniczej 1.
- Dostawa mięsa wieprzowego, wędlin i mięsa drobiowego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.