eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › Kupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-27

Ogłoszenie nr 510037455-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni: Kupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503529-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni, Krajowy numer identyfikacyjny 27628641300000, ul. ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4517607; 32 4517415, e-mail inwestycje@pzd-wodzislaw.pl, faks 32 4517607.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2521.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje: 1.1. Część I - Kupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu Zamawiający przewiduje, iż zamówienie będzie obejmowało szacunkowo następujące ilości zamawianych tarcz znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu z uwzględnieniem przyporządkowania typów folii odblaskowych, które obrazuje poniższa tabelka: Lp. Wyszczególnienie elementów Jednostka Nazwa Szacunkowa ilość Znaki ostrzegawcze grupy A 1. trójkątne wym. 900 mm (folia 2-typu) szt. 24 Znaki zakazu grupy B 2. Ø 800 mm (folia 2-typu) szt. 18 3. Ø 600 mm (folia 2-typu) szt. 6 4. B-20 średni (folia 2-typu) szt. 20 5. B-43, B-44 (folia 2-typu) m2 6 Znaki nakazu grupy C 6. Ø 800 mm (folia 2-typu) szt. 10 7. Ø 600 mm (folia 2-typu) szt. 10 8. Ø 400 mm (folia 2-typu) szt. 20 Znaki informacyjne grupy D 9. kwadratowe 600 x 600 mm (folia 2-typu) szt. 40 10. prostokątne 600 x 750 mm (folia 2-typu) szt. 10 11. D-42/43 1200 x 530 mm (folia 2-typu) szt. 6 12. pozostałe znaki D z asortymentu (folia 2-typu) m2 10 Tablice typu E 13. Tablice typu E (cały asortyment) (folia 2-typu) m2 10 Znaki typu F 14. Znaki typu F (cały asortyment) (folia 2-typu) m2 10 Słupki wskaźnikowe 15. G-1a ÷ G-1f (folia 2-typu) szt. 2 Tabliczki do znaków drogowych T 16. tabliczki T wszystkie rodzaje (folia 2-typu) m2 6 Elementy bezpieczeństwa ruchu U 17. U-1a słupki prowadzące szt. 10 18. U-2 słupki krawędziowe szt. 2 19. Tablice prowadzące, zapory drogowe, chodnikowe U-3 ÷ U-4, U-6, U-9, U-20, U-26 (folia 2-typu) m2 20 20 U-5a słupek przeszkodowy (folia 2 - typu) wys. 100cm szt. 4 21. U-12a bariery ochronne, kolor szary, rozstaw co 2,0m mb 50 22. U-12c słupek blokujący Ø 120 mm szt. 20 23. U-18a lustro drogowe akrylowe okrągłe (Ø 800 mm) szt. 20 24. U-18b lustro drogowe akrylowe prostokątne (800 x 1000 mm) szt. 2 25. Taśma ostrzegawcza biało-czerwona szer. 75mm dł. 100 m szt. 2 26. Samoprzylepna folia odblaskowa typ-2 m2 5 27. Mocowania dodatkowe do znaków "za krawędź" szt. 50 28. Tablica informacyjna 600 x 900 wraz z konstrukcją wsporczą do montażu kpl. 4 Właściwe ilości będą ustalane na bieżąco w zależności od potrzeb Zamawiającego. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. 1.2. Część II - Kupno/dostawa słupków do znaków Zamawiający przewiduje, iż zamówienie będzie obejmowało szacunkowo następujące ilości zamawianych słupków do znaków: Lp. Wyszczególnienie elementów Jednostka Nazwa Szacunkowa ilość 1. Słupek prosty do znaków z rur ocynkowanych Ø 60 mm mb 2000 Właściwe ilości będą ustalane na bieżąco w zależności od potrzeb Zamawiającego. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9


Dodatkowe kody CPV: 44423400-5, 34928460-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - Kupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38484.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Molik Wiesław Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej "DROG- MOL"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 84
Kod pocztowy: 42-625
Miejscowość: Pyrzowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49155.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49155.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58045.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - Kupno/dostawa słupków do znaków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34557.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Molik Wiesław Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej "DROG- MOL"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 84
Kod pocztowy: 42-625
Miejscowość: Pyrzowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54120.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.