eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Ubezpieczenie majątku i innych interesów gminy Augustów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-28

Ogłoszenie nr 510036240-N-2020 z dnia 28-02-2020 r.

Gmina Augustów: Ubezpieczenie majątku i innych interesów gminy Augustów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503208-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79067092900000, ul. Mazurska 1c, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 087 6433056, 6433771, e-mail gmina-augustow@home.pl, faks 876 432 903.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-augustow.home.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie majątku i innych interesów gminy Augustów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PF.271.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia oraz opis części zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Augustów. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części: Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Augustów. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym: o ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, o ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia i pęknięcia. 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Augustów. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Augustów. Zakres ubezpieczenia obejmuje ubezpieczenie imienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Augustów w nawiązaniu do art. 26 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Augustów, dotyczący części I zamówienia. Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Augustów, dotyczący części II zamówienia. Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Augustów, dotyczący części III zamówienia. Załącznik nr 4: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II i III zamówienia Załącznik nr 5: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II i III zamówienia. Każdy z wykonawców przed złożeniem oferty może dokonać oglądu (lustracji) miejsc deklarowanych do ubezpieczenia, w terminie uzgodnionym z zamawiającym. Zapis niniejszy w żadnym wypadku nie stanowi obowiązku wykonawcy do odbycia wizji w terenie. 4Termin wykonania zamówienia. 36 miesięcy, od dnia 01.03.2020r. do dnia 28.02.2023r. Dokumenty ubezpieczeniowe będą wystawiane na trzy roczne okresy ubezpieczenia, zgodne z terminem wykonania zamówienia, z wyjątkiem ubezpieczeń aktualnych, zawartych wcześniej, w odniesieniu do których dokumenty ubezpieczeniowe będą wystawione licząc od następnego dnia po dniu wygaśnięcia tych umów do końca pierwszego rocznego okresu wykonania zamówienia, a następnie na pełne roczne okresy ubezpieczenia. Składka za polisy te rozliczana będzie według zasady "co do dnia" za faktyczny okres ochrony, według stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą i nie będzie miała zastosowania składka minimalna z polisy. W związku z tym łączne wynagrodzenie wykonawcy może być niższe niż wynikające z ceny ofertowej (dla majątku o takiej samej wartości, jak podany w niniejszej specyfikacji), która dla uproszczenia obliczeń obejmuje trzy pełne roczne okresy ubezpieczenia. Dokumenty ubezpieczeniowe dotyczące tzw. ubezpieczeń wspólnych, tj. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk w systemie pierwszego ryzyka oraz ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk w systemie pierwszego ryzyka, w tym odnoszące się do ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz przedmiotów szklanych od stłuczenia, wystawiane będą na trzy pełne roczne okresy ubezpieczenia, w terminie realizacji zamówienia. Do ubezpieczenia realizowane będą zawsze do końca rocznego okresu ubezpieczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do doubezpieczenia mienia objętego ochroną ubezpieczeniową przed niniejszym postępowaniem - wówczas w odniesieniu do aktualnie posiadanych przez zamawiającego polis wykonawca wystawi dodatkowe umowy, w których sumy ubezpieczenia odpowiadać będą różnicy między sumami ubezpieczenia z tych polis, a faktyczną wartością mienia posiadanego przez zamawiającego. Dokumenty ubezpieczeniowe potwierdzające obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), i następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW), będą wystawiane na pełny roczny okres ubezpieczenia, rozpoczynający się w terminie wykonania zamówienia od następnego dnia po dniu wygasania dotychczasowych umów. W odniesieniu do pojazdów, których termin ubezpieczenia NNW różni się od terminu ubezpieczenia obowiązkowego OC kom., w pierwszym rocznym okresie ubezpieczenia te będą wyrównywane na dzień końca ubezpieczenia OC kom., z zastrzeżeniem poniższych postanowień. 4.2.1. Zamawiający przeprowadzi wyrównanie wszystkich okresów ubezpieczeń komunikacyjnych. Za datę wyrównania należy przyjąć ostatni dzień pierwszego rocznego okresu trwania umowy w sprawie zamówienia, a za początek ochrony po wyrównaniu okresów ubezpieczenia - pierwszy dzień kolejnych rocznych okresów realizacji umowy. Dla wszystkich pojazdów nabytych po wskazanym dniu wyrównania również realizowane będzie ujednolicenie okresów ubezpieczenia, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych dotyczących minimum 12-miesięcznego okresu umowy ubezpieczenia. Rozliczenie składki następować będzie "co do dnia", za faktyczny okres ochrony, według stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą, bez stosowania składki minimalnej z polisy. W przypadku jakichkolwiek ubezpieczeń i doubezpieczeń, w tym zawieranych na okres krótszy od jednego roku, nie będzie miała zastosowania składka minimalna z polisy. Pomimo wyrównania okresów ubezpieczenia, o którym mowa powyżej, wykonawcy zobligowani są przedstawić w formularzu oferty i zawartym w nim formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji dla wszystkich ubezpieczeń cenę (składkę) za pełne 36 miesięcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ubezpieczenie majątkuu i odpowiedzialności cywilnej Gminy Augustów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Saltus Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Władysława IV 22 81-743 Sopot
Kod pocztowy: 81-743
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92342.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92342.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139229.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

oferta najkorzystniejsza cenowo i inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia podstawa prawna dokonanego wyboru: art. 91 ust. 1 ustawy PZP


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Augustów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. S.Małachowskiego 10 61-129 Poznań
Kod pocztowy: 61-129
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12987.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12987.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22380.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

oferta najkorzystniejsza cenowo i inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia podstawa prawna dokonanego wyboru: art. 91 ust. 1 ustawy PZP


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Augustów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Balcia Insurance SE z siedzibą w Rydze
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Valdemara 63,Ryga, LV-1142, Łotwa
Kod pocztowy:
Miejscowość: Ryga
Kraj/woj.: Łotwa

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: LV

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9540.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

oferta najkorzystniejsza cenowo i inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia podstawa prawna dokonanego wyboru: art. 91 ust. 1 ustawy PZP


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.