eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo - technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego ZoSIA ("Zintegrowany System Informacji Archiwalnej").

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-25

Ogłoszenie nr 510035949-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.

Narodowe Archiwum Cyfrowe: Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo - technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego ZoSIA ("Zintegrowany System Informacji Archiwalnej").

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w 84,63% z budżetu środków europejskich ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa nr 2 "E-administracja i otwarty rząd" Działanie nr 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych" na podstawie porozumienia nr POPC.02.01.00-00-0088/18-00 o dofinansowanie projektu "Modernizacja Zintegrowanego Systemu Informacji Archiwalnej ZoSIA" zawartego w dniu 27 kwietnia 2018 r. Pozostałe 15,37% finansowania pochodzić będzie z budżetu państwa.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 661134-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500302541-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowe Archiwum Cyfrowe, Krajowy numer identyfikacyjny 12290000000000, ul. ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 572 16 00, e-mail sekretariat@nac.gov.pl, faks +48 22 572 16 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ap.gov.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.ap.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: archiwum państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo - technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego ZoSIA ("Zintegrowany System Informacji Archiwalnej").

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OA.26.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo - technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego ZoSIA ("Zintegrowany System Informacji Archiwalnej"). 1.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Mapowanie procesów biznesowych obecnie działającego systemu, w szczególności procesu: a. moduł ewidencja i opracowanie, 2. Zaprojektowanie procesów dla nowych modułów, w szczególności: a. moduł Gromadzenie, b. moduł Przechowywanie, c. moduł Udostępnianie, d. moduł Digitalizacja, e. moduł Konserwacja, f. moduł Planowanie i sprawozdawczość, g. moduł NDAP. 3. Analizę obecnie działającego systemu, pod względem optymalizacji procesów oraz rozwiązań technicznych, które można ponownie wykorzystać oraz tych które należy zmienić uwzględniając nowe moduły; 4. Projekt techniczny systemu ze wskazaniem rozwiązań w zakresie oprogramowania i infrastruktury wraz z określeniem wymagań minimalnych, które to oprogramowanie i infrastruktura musi spełniać (opis nie może zawierać znaków towarowych); 5. Spotkania, wywiady i konsultacje telefoniczne ze wskazanymi przez Zamawiającego właścicielami biznesowymi poszczególnych modułów rozwiązania docelowego; 6. Cykliczne spotkania z Zamawiającym w celu raportowania postępów prac nie rzadziej niż co dwa tygodnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72240000-9


Dodatkowe kody CPV: 79415200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eco-Investment Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Filtrowa 65/45
Kod pocztowy: 02-055
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 328410.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.