eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Szycie przedmiotów umundurowania wyjściowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-25

Ogłoszenie nr 510035850-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.

Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego: Szycie przedmiotów umundurowania wyjściowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502619-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 33037474200000, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, e-mail zamowienia.cossg@strazgraniczna.pl, faks 94 34 44 700.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Szycie przedmiotów umundurowania wyjściowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

sprawa 01/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest miarowe szycie oraz szycie z tabeli rozmiarowej z materiału powierzonego niżej wymienionych przedmiotów umundurowania (wraz z ich dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz) w nw ilościach: a) w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego): Mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (220 kpl), Mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie z tabeli (10 kpl), Mundur wyjściowy damski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (180 kpl), Spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (220 szt.), Spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie z tabeli (5 szt.), Spódnica letnia typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (180 szt.), b) w ramach prawa opcji w ilości maksymalnej do: Mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (70 kpl), Mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie z tabeli (10 kpl), Mundur wyjściowy damski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (50 kpl), Spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (70 szt.), Spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie z tabeli (5 szt.), Spódnica letnia typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (50 szt.).Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Podane powyżej ilości przedmiotów umundurowania w ramach prawa opcji są ilościami maksymalnymi do zamówienia. Zmawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotów umundurowania, w ramach prawa opcji, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, zapłata nastąpi za faktycznie uszyte i dostarczone przedmioty umundurowania, zgodnie ze złożonymi przez Zamawiającego zamówieniami. Wykonawca zrealizuje szycie z tabeli rozmiarowej oraz miarowe szycie przedmiotów umundurowania i ich dostarczenie do magazynu Wydziału Gospodarki Mundurowej - Centralnego Magazynu Mundurowego Straży Granicznej Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 w Koszalinie, w terminach: 1)w przypadku szycia miarowego przedmiotów umundurowania z użyciem ankiety wymiarowej Wykonawcy, w terminie 40 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego; 2) w przypadku szycia miarowego przedmiotów umundurowania z pobraniem wymiarów antropometrycznych od funkcjonariuszy w terminie 60 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego; 3) w przypadku szycia z tabeli rozmiarowej przedmiotów umundurowania, w terminie 30 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub wad jakościowych postawi towar do dyspozycji Wykonawcy powiadamiając go niezwłocznie o stwierdzonych brakach lub wadach. W przypadku dostarczenia towaru z wadami Zamawiający zastosuje zapisy określone w § 11 projektu umowy. Odbiór jakościowy przedmiotu zamówienia odbędzie się zgodnie z zapisami § 2 i 6 projektu umowy tj. min. polegał będzie na wyrywkowym sprawdzeniu zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z opisem zawartym w siwz i dokumentacją techniczno - technologiczną Wykonawcy. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących prace związane z szyciem przedmiotów umundurowania obejmujące: zdjęcie wymiarów antropometrycznych, krojenie, szycie, prasowanie, przymiarka, poprawki krawieckie, pakowanie. Sposób dokumentowania zatrudniania osób, o których powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Okres gwarancji na przedmioty umundurowania wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotów umundurowania w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98.39.30.00 - Usługi krawieckie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 385110.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Artur Ostrowski
Email wykonawcy: biuro@munduryostrowski.pl
Adres pocztowy: ul.Trześniowska 16
Kod pocztowy: 20-139
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 491850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 491850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 627380.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.