To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-25
Ogłoszenie nr 510035850-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego: Szycie przedmiotów umundurowania wyjściowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502619-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 33037474200000,
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
92,
75-531
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 34 44 062, 94 34 44 900, e-mail
zamowienia.cossg@strazgraniczna.pl, faks
94 34 44 700.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szycie przedmiotów umundurowania wyjściowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):sprawa 01/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest miarowe szycie oraz szycie z tabeli rozmiarowej z materiału powierzonego niżej wymienionych przedmiotów umundurowania (wraz z ich dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz) w nw ilościach: a) w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego): Mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (220 kpl), Mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie z tabeli (10 kpl), Mundur wyjściowy damski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (180 kpl), Spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (220 szt.), Spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie z tabeli (5 szt.), Spódnica letnia typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (180 szt.), b) w ramach prawa opcji w ilości maksymalnej do: Mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (70 kpl), Mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie z tabeli (10 kpl), Mundur wyjściowy damski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (50 kpl), Spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (70 szt.), Spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie z tabeli (5 szt.), Spódnica letnia typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej - szycie miarowe (50 szt.).Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Podane powyżej ilości przedmiotów umundurowania w ramach prawa opcji są ilościami maksymalnymi do zamówienia. Zmawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotów umundurowania, w ramach prawa opcji, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, zapłata nastąpi za faktycznie uszyte i dostarczone przedmioty umundurowania, zgodnie ze złożonymi przez Zamawiającego zamówieniami. Wykonawca zrealizuje szycie z tabeli rozmiarowej oraz miarowe szycie przedmiotów umundurowania i ich dostarczenie do magazynu Wydziału Gospodarki Mundurowej - Centralnego Magazynu Mundurowego Straży Granicznej Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 w Koszalinie, w terminach: 1)w przypadku szycia miarowego przedmiotów umundurowania z użyciem ankiety wymiarowej Wykonawcy, w terminie 40 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego; 2) w przypadku szycia miarowego przedmiotów umundurowania z pobraniem wymiarów antropometrycznych od funkcjonariuszy w terminie 60 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego; 3) w przypadku szycia z tabeli rozmiarowej przedmiotów umundurowania, w terminie 30 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub wad jakościowych postawi towar do dyspozycji Wykonawcy powiadamiając go niezwłocznie o stwierdzonych brakach lub wadach. W przypadku dostarczenia towaru z wadami Zamawiający zastosuje zapisy określone w § 11 projektu umowy. Odbiór jakościowy przedmiotu zamówienia odbędzie się zgodnie z zapisami § 2 i 6 projektu umowy tj. min. polegał będzie na wyrywkowym sprawdzeniu zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z opisem zawartym w siwz i dokumentacją techniczno - technologiczną Wykonawcy. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących prace związane z szyciem przedmiotów umundurowania obejmujące: zdjęcie wymiarów antropometrycznych, krojenie, szycie, prasowanie, przymiarka, poprawki krawieckie, pakowanie. Sposób dokumentowania zatrudniania osób, o których powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Okres gwarancji na przedmioty umundurowania wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotów umundurowania w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98.39.30.00 - Usługi krawieckie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
385110.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Artur Ostrowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
491850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonywanie i montaż elementów kominowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- "Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.