eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatówek › Budowa punktu przesiadkowego B&R wraz z niezbędną infrastrukturą dla potrzeb obsługi ścieżek rowerowych w m. Szałe na dz. nr 488/6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-25

Ogłoszenie nr 510035679-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.

Gmina Opatówek: Budowa punktu przesiadkowego B&R wraz z niezbędną infrastrukturą dla potrzeb obsługi ścieżek rowerowych w m. Szałe na dz. nr 488/6

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Aglomeracja Kalisko-Ostrowska przyjazna rowerzystom - Budowa ścieżek rowerowych" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3: Energia Działanie 3.3. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska Poddziałanie 3.3.4. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla rozwoju AKO

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501819-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Opatówek, Krajowy numer identyfikacyjny 25085523900000, ul. ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 7618080, 7618454,, e-mail przetargi@opatowek.pl, faks 627 618 017.
Adres strony internetowej (url): www.opatowek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa punktu przesiadkowego B&R wraz z niezbędną infrastrukturą dla potrzeb obsługi ścieżek rowerowych w m. Szałe na dz. nr 488/6

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.In.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmującego wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tym projektem, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji ZRID i budowa punktu przesiadkowego B&R wraz z niezbędną infrastrukturą uzupełniającą dla potrzeb obsługi ścieżek rowerowych w m. Szałe na dz. nr 488/6. 2. Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla przedmiotowego zadania (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zamówienie realizowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, w ramach projektu "Aglomeracja Kalisko-Ostrowska przyjazna rowerzystom - Budowa ścieżek rowerowych". 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Faza I - opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji o https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=721a4cbb-2b38-4498-b3e9-329c8222e79c 5 z 21 2019-01-09 12:02 zezwoleniu na realizacje inwestycji: a. wstępny projekt, który należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy- Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentu do jego akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag, b. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, uzyskanie opinii, zezwoleń, zatwierdzeń i decyzji, c. opracowanie wymaganych analiz, map na potrzeby opracowania dokumentacji technicznej oraz map i analiz stanowiących załącznik do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej d. opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej obejmującej m.in.: projekt budowlany i wykonawczy, projekty usunięcia ewentualnych kolizji, plan BIOZ, zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., prawo budowlane, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zestawienie przewidywanych do wykonania robót budowlanych (wraz z ich opisem, podstawą wyceny, przedmiarem oraz przyjętymi stawkami jednostkowymi) - Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentacji do jej akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag, e. przygotowanie oraz złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, f. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o zezwoleniu realizację inwestycji. 2) Faza II - realizację robót budowlanych dotyczących budowy punktu przesiadkowego B&R wraz z niezbędną infrastrukturą dla potrzeb obsługi ścieżek rowerowych w m. Szałe na dz. nr 488/6 na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w tym m.in.: a. wykonanie oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, b. roboty przygotowawcze i ziemne, c. budowa punktu przesiadkowego B&R, d. budowa niezbędnej infrastruktury uzupełniającej, e. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego docelowej organizacji ruchu, f. pełnienie nadzoru autorskiego, g. obsługa geodezyjna robót w tym sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, h. sporządzenie dokumentacji powykonawczej, i. usuniecie ewentualnych kolizji, j. oznakowanie inwestycji tablicami informacyjnymi zgodnie z wytycznymi Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Zamawiającego. 5. Dokumentacja techniczna musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami prawa budowlanego, przepisami szczególnymi, normami i posiadać uzgodnienia określone przepisami szczególnymi umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 6. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca. 7. Projekty w fazie roboczej należy uzgadniać z Zamawiającym. 8. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia jest wykonana zgodnie z umową, warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami i normami, i że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 9. Dokumentację projektową ostatecznie zatwierdza Zamawiający jednak fakt ten nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za przyjęte w opracowaniu rozwiązania techniczne. Powyższe jest niezbędne do rozpoczęcia https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=721a4cbb-2b38-4498-b3e9-329c8222e79c 6 z 21 2019-01-09 12:02 wykonywania robót budowlanych w oparciu o tę dokumentację. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiotową dokumentację techniczną w ilości 4 egz. oprawionych w sztywne teczki, wraz z oświadczeniem o jej kompletności, z tym że dokument o który mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. f w 1 egz., a szczegółową specyfikację techniczną w 3 egz. 11. Wykonawca zobowiązuje się przekazać dokumentację techniczną protokołem zdawczo - odbiorczym potwierdzającym termin jej wykonania. 12. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu na bieżąco dokumentów potwierdzających złożenie poszczególnych opracowań lub dokumentów do uzgodnienia lub w celu uzyskania niezbędnych decyzji. 13. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca. 14. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 15. Wykonawca rozpocznie roboty po uzyskaniu zatwierdzenia dokumentacji projektowej przez Zamawiającego oraz nie wcześniej niż po uzyskaniu wymaganych decyzji i pozwoleń. 16. Wszelkie zmiany i odstępstwa od zatwierdzonej dokumentacji projektowej na etapie realizacji robót wymagają zgody pisemnej Zamawiającego, oraz osoby/osób pełniącej funkcję nadzoru autorskiego. 17. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem na rzecz i w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji ZRID, - wykonanie punktu przesiadkowego B&R, - niezbędną infrastrukturę dla potrzeb obsługi ścieżek rowerowych w m. Szałe. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane, szczególne zasady przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych a także innymi obowiązującymi przepisami. 19. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotu zamówienia z własnych materiałów (atestowanych i dopuszczonych do stosowania). 20. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników fizycznych, kierowców środków transportu, operatorów maszyn i urządzeń; 2) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w ppkt 1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy i projektanta; 3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=721a4cbb-2b38-4498-b3e9-329c8222e79c 7 z 21 2019-01-09 12:02 Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w pkt 21 ppkt 1; 4) W terminie 14 dni od przystąpienia do wykonywania robót, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone ppkt.1), zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) wraz ze wskazaniem m.in. imię i nazwisko, liczbę tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności); 5) Ponadto w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie dnach osobowych (to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji; 6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny, b. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót, c. w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzanie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, 7) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1, a. w przypadku nie złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 4-5, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1000,00 zł brutto, b. za oddelegowanie do wykonywana prac na stanowiskach wskazanych w ppkt 1 osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracę - w wysokości 500,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek. 21. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 71.32.00.00-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45.23.31.40-2 - roboty drogowe, 45.23.31.62-2 - roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych. 22. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 23. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233162-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73998.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROL-DRÓG Zakład Usługowo-Produkcyjny Roboty Drogowo-Budowlane inż. Rafał Świątek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rajsko 2
Kod pocztowy: 62-860
Miejscowość: Opatówek
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.