To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2020-02-27
Og³oszenie nr 510035302-N-2020 z dnia 27-02-2020 r.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera: ¦wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i pozosta³ych po segregowaniu z terenu Instytutu Medycyny Pracy w £odzi
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 510082-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, Krajowy numer identyfikacyjny 00028853800000,
ul. ul. ¦w. Teresy od Dzieci±tka Jezus
8,
91-348
£ód¼, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
42 6314 872; 871, e-mail
zampubl@imp.lodz.pl, faks
42 6314573.
Adres strony internetowej (url): www.imp.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i pozosta³ych po segregowaniu z terenu Instytutu Medycyny Pracy w £odzi
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):AZAPUZA/7/20/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:I. 1) Przedmiotem zamówienia jest us³uga odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i pozosta³ych po segregowaniu z terenu Instytutu Medycyny Pracy w £odzi (w dalszej tre¶ci SIWZ zwanego "IMP") mieszcz±cego siê przy. ul. ¦w. Teresy od Dzieci±tka Jezus 8 gromadzonych w dwóch punktach: Punkt A A. kontener o pojemno¶ci 1,100 m3 - zmieszane - 3 szt., B. kontener o pojemno¶ci 0,120 m3 - papier - 1 szt., C. kontener o pojemno¶ci 0,120 m3 - szk³o - 1 szt., D. kontener o pojemno¶ci 1,100 m3 - metale i tworzywa sztuczne - 1 szt., Punkt B A. kontener o pojemno¶ci 1,100 m3 - zmieszane - 2 szt., B. kontener o pojemno¶ci 0,120 m3 - papier - 1 szt., C. kontener o pojemno¶ci 0,120 m3 - szk³o - 1 szt., D. kontener o pojemno¶ci 0,120 m3 - bio - 1 szt., 2) wywóz odpadów z terenu IMP przy ul. ¦w. Teresy od Dzieci±tka Jezus 8 odbywaæ siê bêdzie: a) odpady zmieszane - dwa razy w tygodniu we wtorki i pi±tki w godz. od 6.00 do 12.00; b) odpady segregowane - jeden raz w tygodniu w godz. od 6.00 do 12.00 - dzieñ do ustalenia z Zamawiaj±cym 3) Wykonawca ponosi ca³kowit± odpowiedzialno¶æ za prawid³owo¶æ wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za dzia³ania i zaniechania osób, którymi pos³u¿y³ siê do wykonania przedmiotu zamówienia, jak za swoje dzia³ania i zaniechania. 4) Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania niezmienno¶ci cen jednostkowych przez ca³y okres obowi±zywania umowy. 5) Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji o Zamawiaj±cym niepodanych do wiadomo¶ci publicznej oraz danych osobowych, w których posiadanie wszed³ w zwi±zku z wykonywaniem umowy, niezale¿nie od formy tych informacji i danych lub sposobu wej¶cia w ich posiadanie. 6) Wykonawca zobowi±zuje siê do niewykorzystywania informacji i danych, o których mowa w punkcie powy¿ej, w jakimkolwiek innym celu ni¿ prawid³owe wykonanie umowy. Powy¿sze zobowi±zanie Wykonawcy wi±¿e go bezterminowo. Po rozwi±zaniu lub wykonaniu umowy, Wykonawca niezw³ocznie usunie wszelkie posiadane informacje i dane. 7) Wykonawca oraz jego przedstawiciele s± zobowi±zani do zachowania poufno¶ci w odniesieniu do wszystkich informacji i danych uzyskanych od Zamawiaj±cego oraz jego pracowników, niezale¿nie od formy ich przedstawienia lub zakomunikowania oraz nieudostêpniania ich osobom trzecim w ¿aden sposób bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego. II. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na umowê o pracê zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity z 2019r. Dz. U. poz. 1040 ze zm.), przez wykonawcê lub podwykonawcê (je¿eli wykonawca powierza wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy) osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: o Kierowanie pojazdami przeznaczonymi do wywozu odpadów o Obs³uga za³adunku odpadów do pojazdów 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci do: o ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny o ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia 3) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê w trakcie realizacji zamówienia: o o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ do wgl±du potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em kopie umów o pracê zawartych przez Wykonawcê z Pracownikami ¶wiadcz±cymi us³ugi. Dopuszczalny zakres danych osobowych obejmowaæ bêdzie: imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê oraz zakres obowi±zków pracownika. Inne dane osobowe zatrudnianego pracownika nale¿y usun±æ. Przekazanie danych osobowych pracowników nastêpuje w formie udostêpnienia na podstawie niniejszej umowy oraz ustawy PZP. Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania od pracowników odpowiednich zgód na przetwarzanie danych osobowych w zakresie wynikaj±cym z umowy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE o za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; o po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em, odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê, kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi w tym zakresie. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych prace fizyczne us³ugi sprz±tania Zamawiaj±cy na³o¿y karê umown± w wysoko¶ci okre¶lonej we wzorze umowy. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. 5) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. Postanowienia, dotycz±ce dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zosta³y opisane w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SIWZ. III. Wykonawca jest zobowi±zany we w³asnym zakresie do za³adunku na w³asny ¶rodek transportu IV. Wykonawca wystawi miesiêczn± fakturê, na której nale¿y wyszczególniæ datê odbioru i rodzaj odpadów
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/02/2020 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
81300.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Remondis Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
102211.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z £ODZI
- Wykonywanie us³ug kontroli, czyszczenia, regulacji pod³±czeñ przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w £odzi oraz jednostkach jej podleg³ych
- Dostawa sprzêtu komputerowego - mobilne stacje robocze z akcesoriami i oprogramowaniem do analiz wyników.
- Sukcesywne ¶wiadczenie pogwarancyjnych us³ug przegl±dów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i wzorcowania urz±dzeñ do badania zawarto¶ci alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER
- Dostawa sprzêtu telefonii IP w ramach I wyposa¿enia dla CBZC Zarz±du w £odzi
- Budowa tê¿ni solankowej w Parku miejskim przy ul. Leczniczej
- Modernizacja istniej±cej estakady prowadz±cej do SOR na ul. Pomorskiej 251 w ramach Drugiego Etapu Budowy CKD UM w £odzi wraz z Akademickim O¶rodkiem Onkologicznym"
wiêcej: przetargi w £odzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Go³ymin-O¶rodek pochodz±cych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
- Koszenie traw, ciêcie ¿ywop³otów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
- Us³uga odbioru, transportu i odzysku odpadów niebezpiecznych wytworzonych w Zak³adzie Utylizacji i Kot³owni Rezerwowej NIO - PIB Oddzia³u w Gliwicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne ni¿ wymienione w 19 12 11.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.