eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb Centrum Mandatowego w Nysie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-21

Ogłoszenie nr 510034212-N-2019 z dnia 21-02-2019 r.

Izba Administracji Skarbowej w Opolu: Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb Centrum Mandatowego w Nysie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550016852-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 00102292000000, ul. ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 454 00 67/70, e-mail is@op.mofnet.gov.pl, faks 77 456 43 13.
Adres strony internetowej (url): http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb Centrum Mandatowego w Nysie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1601-ILZ.260.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (dalej: ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb: Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu - Pion Centrum Mandatowe w Nysie przy ulicy Moniuszki 9-10 w Nysie. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca: 1) wydzierżawi urządzenia drukujące nabiurkowe, dalej urządzenia grupy B 2) wydzierżawi urządzenia wielofunkcyjne, dalej urządzenia grupy K 3) przeprowadzi montaż urządzeń i dokona ich uruchomienia, 4) podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej, 5) zainstaluje i będzie dostarczał, wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń, 6) wykona instalację, konfigurację oraz zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające korzystanie z funkcjonalności urządzeń, w tym zapewni współpracę urządzeń grupy K z siecią Zamawiającego i kartami magnetycznymi Zamawiającego do uruchamiania wydruków, 7) przeprowadzi szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresu obsługi urządzeń w pełnym zakresie funkcjonalności, 8) zapewni kompleksowy serwis wydzierżawionych urządzeń świadczony w pełnym zakresie przez przeszkolony personel zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30232100-5


Dodatkowe kody CPV: 30232100-5, 50300000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie było prowadzone na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 508000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Muszkieterów 15
Kod pocztowy: 02-273
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 624840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 624840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 624840.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość zamówienia podstawowego w umowie wynosi 348 000,00 zł netto (428 040,00 zł brutto) Wartość zamówienia w ramach prawa opcji w umowie wynosi 160 000,00 zł netto (196 800,00 zł brutto) Maksymalne wynagrodzenie do wysokości 508 000,00 zł netto (624 840,00 zł brutto)


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie 66 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 13.12.2018r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na dzierżawę urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb Centrum Mandatowego w Nysie (numer ogłoszenia w BZP: 661567-N-2018, znak sprawy: 1601-ILZ.260.52.2018). Postępowanie w dniu 21.12.2018r. zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Tym samym przepis umożliwia udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdy zaistniały łącznie przedmiotowe okoliczności. Pierwszą okoliczność przemawiającą za zastosowaniem przez Zamawiającego trybu z wolnej ręki jest bezskuteczność uprzednio prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z którą mamy do czynienia, ponieważ nie zostały złożone żadne oferty w uprzednio prowadzonym postępowaniu (znak 1601-ILZ.260.52.2018). Drugą z przesłanek, która musi wystąpić łącznie z pierwszą jest niedokonywanie w pierwotnych warunkach zamówienia istotnych zmian. A zatem łącznie wystąpiły okoliczności określone w art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Przedstawiony stan faktyczny uzasadnia udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.