To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-21
Ogłoszenie nr 510034212-N-2019 z dnia 21-02-2019 r.
Izba Administracji Skarbowej w Opolu: Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb Centrum Mandatowego w Nysie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550016852-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 00102292000000,
ul. ul. Ozimska
19,
45-057
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 454 00 67/70, e-mail
is@op.mofnet.gov.pl, faks
77 456 43 13.
Adres strony internetowej (url): http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb Centrum Mandatowego w Nysie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1601-ILZ.260.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (dalej: ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb: Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu - Pion Centrum Mandatowe w Nysie przy ulicy Moniuszki 9-10 w Nysie. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca: 1) wydzierżawi urządzenia drukujące nabiurkowe, dalej urządzenia grupy B 2) wydzierżawi urządzenia wielofunkcyjne, dalej urządzenia grupy K 3) przeprowadzi montaż urządzeń i dokona ich uruchomienia, 4) podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej, 5) zainstaluje i będzie dostarczał, wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń, 6) wykona instalację, konfigurację oraz zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające korzystanie z funkcjonalności urządzeń, w tym zapewni współpracę urządzeń grupy K z siecią Zamawiającego i kartami magnetycznymi Zamawiającego do uruchamiania wydruków, 7) przeprowadzi szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresu obsługi urządzeń w pełnym zakresie funkcjonalności, 8) zapewni kompleksowy serwis wydzierżawionych urządzeń świadczony w pełnym zakresie przez przeszkolony personel zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30232100-5
Dodatkowe kody CPV: 30232100-5, 50300000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie było prowadzone na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
508000.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
624840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość zamówienia podstawowego w umowie wynosi 348 000,00 zł netto (428 040,00 zł brutto) Wartość zamówienia w ramach prawa opcji w umowie wynosi 160 000,00 zł netto (196 800,00 zł brutto) Maksymalne wynagrodzenie do wysokości 508 000,00 zł netto (624 840,00 zł brutto) |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 66 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 13.12.2018r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na dzierżawę urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb Centrum Mandatowego w Nysie (numer ogłoszenia w BZP: 661567-N-2018, znak sprawy: 1601-ILZ.260.52.2018). Postępowanie w dniu 21.12.2018r. zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Tym samym przepis umożliwia udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdy zaistniały łącznie przedmiotowe okoliczności. Pierwszą okoliczność przemawiającą za zastosowaniem przez Zamawiającego trybu z wolnej ręki jest bezskuteczność uprzednio prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z którą mamy do czynienia, ponieważ nie zostały złożone żadne oferty w uprzednio prowadzonym postępowaniu (znak 1601-ILZ.260.52.2018). Drugą z przesłanek, która musi wystąpić łącznie z pierwszą jest niedokonywanie w pierwotnych warunkach zamówienia istotnych zmian. A zatem łącznie wystąpiły okoliczności określone w art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Przedstawiony stan faktyczny uzasadnia udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy
- Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy
- Dostawa drukarek opasek, drukarek etykiet oraz sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.