eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Utrzymanie porządku i czystości w obiektach Leśnictwa Miejskiego w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-25

Ogłoszenie nr 510033793-N-2020 z dnia 25-02-2020 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi: Utrzymanie porządku i czystości w obiektach Leśnictwa Miejskiego w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502303-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 10146567200000, ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48426327579, e-mail zamowienia@zzm.lodz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie porządku i czystości w obiektach Leśnictwa Miejskiego w Łodzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZM.WOA.ZP.2510.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

[wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości w obiektach Leśnictwa Miejskiego w Łodzi. 3.2 Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć jedną ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub części zamówienia. 3.2.1 Część I - Usługa sprzątania leśniczówki - biura Leśnictwa 3.2.2 Część II - Usługa utrzymania porządku i sprawowania opieki nad dwoma zabytkowymi kaplicami p.w. św. Antoniego i św. Rocha 3.3 Szczegółowy zakres zamówienia określony został we Wzorach umów stanowiących Załączniki nr 4 a-b do SIWZ. 3.4 Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na maksymalnie dwa kolejne lata kalendarzowe tj. na rok 2021 i 2022 na zasadach określonych w § 5 wzoru umowy. 3.5 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług w zakresie sprzątania i sprawowania opieki nad zabytkowymi kaplicami o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.6 Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji w zależności od możliwości finansowych i potrzeb Zamawiającego, polegającego na świadczeniu usług: sprzątania sali dydaktycznej, sprzątania pomieszczeń w piwnicy budynku, wykonania dodatkowych prac związanych z właściwym utrzymaniem porządku i czystości w leśniczówce - dla części 1 i usług: wykonania dodatkowych prac związanych z właściwym utrzymaniem porządku i czystości w kaplicach - dla części 2, o których mowa w poszczególnych częściach. 3.6.1 Szczegółowy zakres zamówienia w ramach prawa opcji określony został we Wzorach umów stanowiących Załączniki nr 4 a-b do SIWZ. 3.7 Miejsce realizacji usługi 3.7.1 Część 1 - budynek leśniczówki, Łódź, ul. Łagiewnicka 305 3.7.2 Część 2 - 2 kaplice p.w. św. Antoniego i św. Rocha, Łódź, ul. Wycieczkowa 77 3.8 Kod CPV: 3.8.1 Część 1 - 90910000-9 - Usługi sprzątania 3.8.2 Część 2 - 90910000-9 - Usługi sprzątania; 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 50000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa sprzątania leśniczówki - biura Leśnictwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44912.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Anna Pietrzak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żółwiowa 42
Kod pocztowy: 91-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105682.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa utrzymania porządku i sprawowania opieki nad dwoma zabytkowymi kaplicami p.w. św. Antoniego i św. Rocha

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46648.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Anna Pietrzak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żółwiowa 42
Kod pocztowy: 91-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.