To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-20
Ogłoszenie nr 510033403-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile: Dostawa sprzętu i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501679-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57079948000000,
ul. al. Niepodległości
,
64-920
Piła, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 109 442, e-mail
zampub@powiat.pila.pl, faks
672 109 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pila.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.272.7.2019.III
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa sprzętu i oprogramowania" dla Starostwa Powiatowego w Pile. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na sześć części. 2.1. Pierwsza część zamówienia 1) pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: a) komputer przenośny - 8 szt., b) komputer stacjonarny - 9 szt., c) komputer stacjonarny - 2 szt., d) monitor 23" - 9 szt., e) zasilacz awaryjny UPS - 9 szt., f) zasilacz awaryjny UPS - 4 szt., g) oprogramowanie (pakiet biurowy) - 19 szt., h) licencja Windows Server 2019 (WinSvrSTDCore 2019 OLP 16Lic NL Gov CoreLic) - 4 szt., i) podzespoły: Dell 16GB Certified Memory Module - 2Rx8 RDIMM 2400MHz - 4 szt. 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 A do SIWZ (Warunki techniczne - część pierwsza zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4 A do SIWZ, 4) w przypadku awarii dysków twardych - dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 A do SIWZ, 5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty, a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 A do SIWZ. Wykonawca składa w Załączniku nr 5 A do SIWZ oświadczenie, że wraz z dostawą sprzętu, składa również wymagane certyfikaty, 6) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 A do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowane urządzenie, 7) określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 A do SIWZ. 2.2. Druga część zamówienia 1) druga część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: a) przełącznik sieciowy - 10 szt., b) przełącznik sieciowy - 1 szt., c) przełącznik sieciowy - 1 szt., d) dodatkowe wyposażenie: - transmiter optyczny SFP+ SR 850nm - 5 szt., - konwerter SFP+ - 10GBase-T (GBIC) - 5 szt., - kabel optyczny (światłowód) 50/125 OM3 wielomodowy - 2 szt., - kabel optyczny (światłowód) 50/125 OM3 wielomodowy - 2 szt., - kabel optyczny (światłowód) 50/125 OM3 wielomodowy - 2 szt., - kabel optyczny (światłowód) 50/125 OM3 wielomodowy - 2 szt., - patchcord - 2 szt., - patchcord - 3 szt., - patchcord - 6 szt., - patchcord - 3 szt., - patchcord - 10 szt., - patchcord - 10 szt. 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 B do SIWZ (Warunki techniczne - część druga zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4 B do SIWZ, 4) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przełączniki sieciowe posiadały certyfikaty, a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 B do SIWZ. Wykonawca składa w Załączniku nr 5 B do SIWZ oświadczenie, że wraz z dostawą sprzętu, składa również wymagane certyfikaty, 5) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 B do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 6) określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 B do SIWZ. 2.3. Trzecia część zamówienia 1) trzecia część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: a) podzespoły i oprogramowanie: - dysk SSD 240 GB wewnętrzny - 15 szt., - dysk SSD 480 GB wewnętrzny - 2 szt., - nośnik pamięci zewnętrznej typu PenDrive - 10 szt., - kaseta IBM LTO ULTRIUM-6 2,5TB - 8 szt., - switch - 7 szt., - CorelDRAW Graphics Suite 2018 Small Business 3st - 1 szt., - Visio Pro 2019 OLP NL Gov - 1 szt., - Adobe PHOTOSHOP CS6 PL WIN - 1 szt. b) router WiFi - 2 szt. c) stojąca szafa serwerowa rack 19" 27U 600x1000mm - 1 szt., 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 C do SIWZ (Warunki techniczne - część trzecia zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4 C do SIWZ, 4) Zamawiający wymaga, aby zaoferowana szafa posiadała normy określone w Załączniku nr 4 C do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 C do SIWZ, 5) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 C do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 6) określone w Załączniku nr 4 C do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 C do SIWZ. 2.4. Czwarta część zamówienia 1) czwarta część zamówienia obejmuje dostawę 2 szt. Kontrolera IP, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 D do SIWZ (Warunki techniczne - część czwarta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4 D do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 D do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 5) określone w Załączniku nr 4 D do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 D do SIWZ. 2.5. Piąta część zamówienia 1) piąta część zamówienia obejmuje dostawę: ? urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 1 szt., ? urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 1 szt., ? drukarka laserowa - 3 szt. 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 E do SIWZ (Warunki techniczne - część piąta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4 E do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 E do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 5) określone w Załączniku nr 4 E do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 E do SIWZ. 2.6. Szósta część zamówienia 1) szósta część zamówienia obejmuje dostawę 3 szt. skanera biurowego, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 F do SIWZ (Warunki techniczne - część szósta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4 F do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 F do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 5) określone w Załączniku nr 4 F do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 F do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232000-4, 30233000-1, 30237000-9, 48200000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102439.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CoCon Systemy Komputerowe Grzegorz Korzeniewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
118267.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Druga część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69105.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CoCon Systemy Komputerowe Grzegorz Korzeniewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73615.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Trzecia część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie: W postępowaniu na trzecią część zamówienia złożono dwie oferty, które podlegają odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Czwarta część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4471.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ATEL ELECTRONICS Radosław Atlas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4635.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Piąta część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21951.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COPY SYSTEM Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30072.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Szósta część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9756.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SevenComp Marcin Indrzejczak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8653.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wykonanie ciągów pieszych i dróg dojazdowych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa kolumbarium wraz z zagospodarowaniem nowo powstałych kwater na cmentarzu komunalnym w Pile"
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.
- Remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów bazaltowych na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- STAPLERY
- Wyroby Medyczne j.u. do Apteki Szpitalnej II
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana instalacji c.o. etażowego z kotłem na paliwo stałe, pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą (...)
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.