eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa sprzętu i oprogramowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-20

Ogłoszenie nr 510033403-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile: Dostawa sprzętu i oprogramowania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501679-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57079948000000, ul. al. Niepodległości , 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 109 442, e-mail zampub@powiat.pila.pl, faks 672 109 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pila.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i oprogramowania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.272.7.2019.III

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa sprzętu i oprogramowania" dla Starostwa Powiatowego w Pile. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na sześć części. 2.1. Pierwsza część zamówienia 1) pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: a) komputer przenośny - 8 szt., b) komputer stacjonarny - 9 szt., c) komputer stacjonarny - 2 szt., d) monitor 23" - 9 szt., e) zasilacz awaryjny UPS - 9 szt., f) zasilacz awaryjny UPS - 4 szt., g) oprogramowanie (pakiet biurowy) - 19 szt., h) licencja Windows Server 2019 (WinSvrSTDCore 2019 OLP 16Lic NL Gov CoreLic) - 4 szt., i) podzespoły: Dell 16GB Certified Memory Module - 2Rx8 RDIMM 2400MHz - 4 szt. 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 A do SIWZ (Warunki techniczne - część pierwsza zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4 A do SIWZ, 4) w przypadku awarii dysków twardych - dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 A do SIWZ, 5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty, a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 A do SIWZ. Wykonawca składa w Załączniku nr 5 A do SIWZ oświadczenie, że wraz z dostawą sprzętu, składa również wymagane certyfikaty, 6) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 A do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowane urządzenie, 7) określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 A do SIWZ. 2.2. Druga część zamówienia 1) druga część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: a) przełącznik sieciowy - 10 szt., b) przełącznik sieciowy - 1 szt., c) przełącznik sieciowy - 1 szt., d) dodatkowe wyposażenie: - transmiter optyczny SFP+ SR 850nm - 5 szt., - konwerter SFP+ - 10GBase-T (GBIC) - 5 szt., - kabel optyczny (światłowód) 50/125 OM3 wielomodowy - 2 szt., - kabel optyczny (światłowód) 50/125 OM3 wielomodowy - 2 szt., - kabel optyczny (światłowód) 50/125 OM3 wielomodowy - 2 szt., - kabel optyczny (światłowód) 50/125 OM3 wielomodowy - 2 szt., - patchcord - 2 szt., - patchcord - 3 szt., - patchcord - 6 szt., - patchcord - 3 szt., - patchcord - 10 szt., - patchcord - 10 szt. 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 B do SIWZ (Warunki techniczne - część druga zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4 B do SIWZ, 4) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przełączniki sieciowe posiadały certyfikaty, a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 B do SIWZ. Wykonawca składa w Załączniku nr 5 B do SIWZ oświadczenie, że wraz z dostawą sprzętu, składa również wymagane certyfikaty, 5) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 B do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 6) określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 B do SIWZ. 2.3. Trzecia część zamówienia 1) trzecia część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: a) podzespoły i oprogramowanie: - dysk SSD 240 GB wewnętrzny - 15 szt., - dysk SSD 480 GB wewnętrzny - 2 szt., - nośnik pamięci zewnętrznej typu PenDrive - 10 szt., - kaseta IBM LTO ULTRIUM-6 2,5TB - 8 szt., - switch - 7 szt., - CorelDRAW Graphics Suite 2018 Small Business 3st - 1 szt., - Visio Pro 2019 OLP NL Gov - 1 szt., - Adobe PHOTOSHOP CS6 PL WIN - 1 szt. b) router WiFi - 2 szt. c) stojąca szafa serwerowa rack 19" 27U 600x1000mm - 1 szt., 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 C do SIWZ (Warunki techniczne - część trzecia zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4 C do SIWZ, 4) Zamawiający wymaga, aby zaoferowana szafa posiadała normy określone w Załączniku nr 4 C do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 C do SIWZ, 5) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 C do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 6) określone w Załączniku nr 4 C do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 C do SIWZ. 2.4. Czwarta część zamówienia 1) czwarta część zamówienia obejmuje dostawę 2 szt. Kontrolera IP, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 D do SIWZ (Warunki techniczne - część czwarta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4 D do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 D do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 5) określone w Załączniku nr 4 D do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 D do SIWZ. 2.5. Piąta część zamówienia 1) piąta część zamówienia obejmuje dostawę: ? urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 1 szt., ? urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 1 szt., ? drukarka laserowa - 3 szt. 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 E do SIWZ (Warunki techniczne - część piąta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4 E do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 E do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 5) określone w Załączniku nr 4 E do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 E do SIWZ. 2.6. Szósta część zamówienia 1) szósta część zamówienia obejmuje dostawę 3 szt. skanera biurowego, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 F do SIWZ (Warunki techniczne - część szósta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4 F do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 F do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt, 5) określone w Załączniku nr 4 F do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 F do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232000-4, 30233000-1, 30237000-9, 48200000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pierwsza część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102439.02
Waluta Złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CoCon Systemy Komputerowe Grzegorz Korzeniewski
Email wykonawcy: kontakt@premiumserwer.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 25
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118267.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118267.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143788.00
Waluta: Złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Druga część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69105.69
Waluta Złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CoCon Systemy Komputerowe Grzegorz Korzeniewski
Email wykonawcy: kontakt@premiumserwer.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 25
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73615.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73615.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73615.50
Waluta: Złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trzecia część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie: W postępowaniu na trzecią część zamówienia złożono dwie oferty, które podlegają odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Czwarta część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4471.54
Waluta Złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ATEL ELECTRONICS Radosław Atlas
Email wykonawcy: przetargi@atel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Oleska 121
Kod pocztowy: 45-231
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4635.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4635.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4635.38
Waluta: Złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Piąta część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21951.22
Waluta Złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COPY SYSTEM Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@copysystem.pl
Adres pocztowy: ul. Chodzieska 47a
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30072.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30072.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30072.27
Waluta: Złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Szósta część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9756.10
Waluta Złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SevenComp Marcin Indrzejczak
Email wykonawcy: biuro@sevencomp.pl
Adres pocztowy: ul. Grudzińskiego 50
Kod pocztowy: 62-020
Miejscowość: Swarzędz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8653.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8653.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9225.00
Waluta: Złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.