To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-20
Ogłoszenie nr 510032949-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.
Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.: Dostawa flokulantu do odwadniania osadów ściekowych dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503130-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 34043307500000,
ul. ul. Witosa
6,
88-300
Mogilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 315 22 35, e-mail
j.wolski@mpgk.mogilno.pl, faks
052 315 12 33.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.mogilno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa flokulantu do odwadniania osadów ściekowych dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):02/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa flokulantu do odwadniania osadów ściekowych na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Mogilnie. 1. Sukcesywne dostawy flokulantu o łącznej ilość 2500 kg, służącego do odwadniania osadu na prasie taśmowej w oczyszczalni ścieków w Mogilnie. 2. Flokulant w formie emulsji. 3. Czas przechowywania produktu w temp. 5-30oC - ok 12 miesięcy. 4. Wydajność flokulantu maksimum 5 kg/Mg suchej masy odpadów ściekowych. 5. W wyniku zastosowania oferowanego flokulantu wymagane jest uzyskanie minimum 20% suchej masy w osadzie odwodnionym. 6. Flokulant powinien gwarantować łatwe odklejanie się od taśmy odwodnionych osadów i nie powodować zaklejania się porów płótna filtracyjnego. 7. Przedstawiony w ofercie flokulant musi być wcześniej przetestowany laboratoryjnie i przystosowany do własności osadu i urządzeń Zamawiającego. 8. Rozwiązanie technologiczne Zmawiającego: prasa ANDRITZ VS15-IC o wydajności 4-7m3/h 9. Wykonawca powinien dokonać doboru flokulantu biorąc pod uwagę przyjęte rozwiązania technologiczne na oczyszczalni ścieków w Mogilnie. 10. Flokulant powinien posiadać wymagane przepisami certyfikaty świadczące o jakości oraz kartę charakterystyki. 11. Opakowania dostarczanego środka powinny posiadać opis w języku polskim. 12. W celu przeprowadzenia prób laboratoryjnych flokulantu, Zamawiający udostępni odpowiednią ilość osadu, który można otrzymać w dniach od 16.01.2019 do 29.01.2019r w godzinach 700 - 1500 w oczyszczalni ścieków w Mogilnie. 13. Wykonawca przed przyjazdem w celu dokonania prób, zobowiazany jest poinformować telefonicznie o tym pracowników oczyszczalni dzwoniąc pod nr 52 315-18-79 14. Do oferty należy dołączyć protokół z przeprowadzonych testów osadu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4, podpisany przez Wykonawcę. 15. Wykonawca przeprowadzi przedmiotowe testy we własnym zakresie i na własny koszt. 16. W cenie oferty należy uwzględnić dodatkowe koszty, takie jak: transport, doradztwo w zakresie optymalnego wykorzystania flokulantu, pomoc techniczną. Wymagany termin wykonania umowy: 29.02.2020 roku
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20875
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Brenntag Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20875
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.