eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi realizacji projektów w ramach Programu VISUAL POLAND

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-19

Ogłoszenie nr 510032618-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.

Instytut Adama Mickiewicza: Usługi realizacji projektów w ramach Programu VISUAL POLAND

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503034-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 476 100, e-mail iam@iam.pl, faks 224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi realizacji projektów w ramach Programu VISUAL POLAND

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/IAM/2019/01

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są Usługi realizacji projektów w ramach Programu VISUAL POLAND Szczegółowy opis usług: 1) Współpraca przy realizacji projektów w ramach Programu VISUAL POLAND. 2) Organizacja innych podprojektów, działań, wydarzeń, zdarzeń, wizyt studyjnych, rezydencji odbywających się w ramach Programu VISUAL POLAND; 3) Prowadzenie dokumentacji projektów w ramach Programu VISUAL POLAND; 4) Prowadzenie korespondencji z partnerami Instytutu Adama Mickiewicza. 5) Realizacja czynności zleconych przez Menadżera Projektu: opracowywanie pomysłów, koncepcji, planowanie, produkcja, logistyka, rozliczanie, dokumentacja to znaczy przygotowywanie odpowiednich umów, nadzór nad realizacją umów, dostarczanie danych do ew. przetargów, rozliczenie faktur, przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych oraz materiałów archiwalnych; 6) Aktywna realizacja powierzonych przez Menadżera Projektu zadań projektowych w uzgodnionym z Menedżerem Projektu czasie, zakresie oraz budżecie; 7) Szacowanie czasu realizacji zadań we współpracy z Menedżerem Projektu; 8) Cotygodniowe informowanie z postępu prac nad zleconymi zadaniami; 9) Planowanie i realizacja komunikacji zewnętrznej Instytutu Adama Mickiewicza w ramach działań Program VISUAL POLAND, w bieżącej współpracy z Wydziałem Komunikacji i redakcją Culture.pl poprzez stronę internetową oraz media społecznościowe. 10) Przestrzeganie zasad efektywnej współpracy, właściwej komunikacji i przepływu informacji w zespole Projektu - Program VISUAL POLAND. 11) W okresie luty - kwiecień realizacja prac przygotowawczych oraz realizacja i rozliczenie działań związanych z prezentacją polskich instalacji artystycznych (maksymalnie 2 instalacje) podczas festiwalu "South by Southwest. SXSW" w Austin (marzec 2019 roku) w sekcji Art, organizowanego przez IAM, które obejmują: bieżący kontakt z partnerami projektu, w szczególności z SXSW oraz artystami i właścicielami prezentowanych prac nadzór nad przygotowaniem przestrzeni wystawienniczej przez SXSW - ustalenie szczegółów technicznych, lokalowych itp, w tym określenie konieczności zawarcia przez IAM stosownych umów, ubezpieczeń, z podwykonawcami. Nadzór nad pracą firmy transportowej wyłonionej przez IAM w wyniku przeprowadzonej procedury Wykonanie innych czynności z związanych z realizacją niniejszej prezentacji. II.5)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89956.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LET´S DO - Michał Nowakowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. H. Radlińskiej 8 m. 12
Kod pocztowy: 91-849
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.