eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Dostawa i montaż wyposażenia w Zespole Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w ramach zadania pn."Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-19

Ogłoszenie nr 510032614-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.

Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych: Dostawa i montaż wyposażenia w Zespole Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w ramach zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienia realizowane jest w ramach projektu nr UDA-12.02.02-24-0356/17-00 pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL 2014-2020)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660218-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500300600-N-2018; 500303223-N-2018; 500305068-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

artłomiej Kruszyński, będący Partnerem spółki: RKW Kruszyński Wojciuch Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska, ul. Kościuszki 68, 34-300 Żywiec, Telefon: 505 519 740, e-mail: kancelaria.kruszynski@gmail.com, REGON: 367908459, NIP: 553 25 39 630, KRS: 0000689230


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych, Krajowy numer identyfikacyjny 00018783700000, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8613428, 603044063, e-mail zsmekontakt@gmail.com, biuro@zsme.zywiec.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsme.zywiec.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia w Zespole Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w ramach zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/03/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w Zespole Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w ramach zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy". 2. Zamówienie podzielone zostało na 3 następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - "Pracownia technologii mechanicznej i rysunku technicznego"; 2) Część zamówienia nr 2 - "Pracownia eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych"; 3) Część zamówienia nr 3 - "Stanowiska do badania napędów elektrycznych i sterowania procesów". 3. W ramach: 1) części zamówienia nr 1 - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz zamontować stanowiska dydaktyczno - egzaminacyjne technologii mechanicznej obejmujące szafę metalową warsztatową zamontowaną w sali i wyposażoną w narzędzia i przyrządy pomiarowe; 2) części zamówienia nr 2 - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz zamontować stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych; 3) części zamówienia nr 3 - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz zamontować stanowiska do testowania maszyn elektrycznych, stanowiska pomiarowe obwodów elektrycznych, stanowiska dydaktyczno - egzaminacyjne do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach o napędzie elektrycznym oraz stanowiska do badania procesów ciągłych. 4. Wykaz wyposażenia, o którym mowa w ust. 1, zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, stosownie dla każdej części zamówienia. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy. 6. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany również do przeprowadzenia instruktażu z obsługi urządzeń. 7. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne. 8. Wykonawca będzie wykonywał prace w warunkach utrudnionych. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia powinny być prowadzone w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania Szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób nie zakłócający bieżącego funkcjonowania obiektu oraz w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu osób w nim przebywających lub z niego korzystających. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy wyposażenia, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry danego elementu wyposażenia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje, itp. innych odpowiednich elementów wyposażenia, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) systemom, technologiom, parametrom, fakcjom, itp. elementom wyposażenia opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto zamienne elementy wyposażenia, przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami i istniejącymi u Zamawiającego instalacjami, a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że dany element wyposażenia jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli elementy wyposażenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. 10. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie, którego elementu wyposażenia dotyczy oferta równoważna oraz winien wykazać, że oferowane przez niego równoważne elementy wyposażenia spełniają kryterium równoważności, o których mowa w pkt 6, w stosunku do elementów wyposażenia wskazanych przez Zamawiającego. 11. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 39294000-9, 31700000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pracownia technologii mechanicznej i rysunku technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63643.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RONAR Narzędzia Skrawające Roman Wysocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Warszawy 2
Kod pocztowy: 75-211
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55157.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55157.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85167.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pracownia eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Micro"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 1
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94710.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94710.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94710.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Stanowiska do badania napędów elektrycznych i sterowania procesów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Z kolei przepis art. 93 ust. 2 ustawy pzp statuuje, iż w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego możliwości składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia m. in. przepis art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp stosuje się odpowiednio. W niniejszym postępowaniu, w zakresie Części zamówienia nr 3 - "Stanowiska do badania napędów elektrycznych i sterowania procesów", nie złożono żadnej oferty. Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie powyżej wskazanej części zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) w zw. art. 93 ust. 2 ustawy pzp.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.