eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa drogi gminnej w Lublinie na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 113023L - ul. Jantarową (wraz ze skrzyżowaniem) do placu do nawracania na wysokości granicy działek nr ewid. 50/4 i 51/11 (obr.70, ark. 4) wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, budową oświetlenia drogowego oraz budową sieci teletechnicznej monitoringu w ramach zadania "drogi dojazdowe do szkoły podstawowej, przedszkola, domu kultury przy ul. Berylowej"



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21

Ogłoszenie nr 510032342-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie: Budowa drogi gminnej w Lublinie na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 113023L - ul. Jantarową (wraz ze skrzyżowaniem) do placu do nawracania na wysokości granicy działek nr ewid. 50/4 i 51/11 (obr.70, ark. 4) wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, budową oświetlenia drogowego oraz budową sieci teletechnicznej monitoringu w ramach zadania "drogi dojazdowe do szkoły podstawowej, przedszkola, domu kultury przy ul. Berylowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632280-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540544456-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 60778879000000, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 665 700, e-mail zamowienia@zdm.lublin.eu, faks 814 665 701.
Adres strony internetowej (url): https://biuletyn.lublin.eu/zdm

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej w Lublinie na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 113023L - ul. Jantarową (wraz ze skrzyżowaniem) do placu do nawracania na wysokości granicy działek nr ewid. 50/4 i 51/11 (obr.70, ark. 4) wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, budową oświetlenia drogowego oraz budową sieci teletechnicznej monitoringu w ramach zadania "drogi dojazdowe do szkoły podstawowej, przedszkola, domu kultury przy ul. Berylowej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-PS.221.1.35.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. zrealizowanie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę, 1.2. rozebranie fragmentu jezdni i odcinka krawężników ul. Jantarowej, 1.3. usunięcie kolidującego zadrzewienia, 1.4. budowę nawierzchni jezdni drogi dojazdowej z placem nawrotowym i progiem zwalniającym, obustronnych chodników, chodnika za przejściem dla pieszych przez ul. Jantarową oraz dwóch przejść dla pieszych, 1.5. odtworzenie rozebranej konstrukcji jezdni ul. Jantarowej, 1.6. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego ulicy, 1.7. budowę kanalizacji sanitarnej, 1.8. budowę kanalizacji deszczowej, 1.9. budowę oświetlenia drogowego z monitoringiem, 1.10. wykonanie zieleńców w pasie drogowym, 1.11. opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 1.12. prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, 1.13. zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót, 1.14. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 1.15. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, 1.16. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą 3 egz., dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, 1.17. przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazane i opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Powyższe dotyczy także osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45100000-8, 45316110-9, 45231300-8, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1172811.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eksam MSM-Budownictwo Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Turystyczna 9P
Kod pocztowy: 20-207
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 834852.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 834852.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1179598.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1) oświetlenie drogowe

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.