To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-21
Ogłoszenie nr 510031790-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.
Zarząd Dróg Miejskich w Koninie: Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506754-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich w Koninie, Krajowy numer identyfikacyjny 36311886100000,
ul. Zakładowa
4,
62-510
Konin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
63 240 24 50, e-mail
zamowienia@zdm-konin.pl, awrzesinska@zdm-konin.pl, faks
63 240 24 51.
Adres strony internetowej (url): www.zdm-konin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDM.IV.ZP.221.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina według poniższego wykazu: 1.1 Utrzymanie sygnalizacji. ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Europejska - Świętojańska ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Poznańska - Przemysłowa ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Poznańska - Dworcowa ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Przemysłowa - Paderewskiego-Torowa ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Kleczewska - Spółdzielców - Aleje 1 Maja ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Dworcowa - Aleje 1 Maja ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Wyszyńskiego - Przyjaźni ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Spółdzielców - Hurtowa ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Spółdzielców - M. Kolbe - wyjazd z supermarketu ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Przemysłowa - Matejki ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Trasa Bursztynowa - Zagórowska ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Staszica - Kilińskiego ? Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Zagórowska-Puławskiego - Marii Dąbrowskiej ? Sygnalizacja świetlna dla pieszych na ulicy Warszawskiej (Wojska Polskiego) ? Sygnalizacja świetlna dla pieszych na ulicy Warszawskiej ? Sygnalizacja świetlna dla pieszych na ulicy Poznańskiej - Konin Chorzeń ? Sygnalizacja świetlna dla pieszych na ulicy Chopina ? Sygnalizacja świetlna dla pieszych na ulicy Przemysłowej- Konin Gosławice. Zakres prac do wykonania określa się następująco: 1) Utrzymanie sygnalizacji świetlnych wymienionych w pkt. 1 w prawidłowej pracy (tj. nadawanie sygnałów sekwencji podstawowej lub ostrzegawczych) oraz zabezpieczenie wszystkich powstałych awarii. 2) Prowadzenie prac konserwacyjnych polegających między innymi na: * wymianie uszkodzonych: źródeł światła, odbłyśników, filtrów, soczewek, przesłon z symbolami, ekranów kontrastowych, daszków ochronnych, uszczelek, osłon przeciwsłonecznych, elementów akustycznych, pierścieni mocujących, bezpieczników, przycisków dla pieszych również ze zwrotnym potwierdzeniem zgłoszenia - w razie potrzeby, * odnowieniu ekranów kontrastowych - raz w ciągu trwania umowy, * regulacji układów zasilania energią elektryczną i sterowania ruchem - w razie potrzeby, * utrzymaniu sygnalizatorów w czystości - raz na kwartał, * utrzymaniu znaków aktywnych w czystości - raz na kwartał. 3) Wykonywanie raz na miesiąc przeglądu poprawności działania i stanu technicznego każdej sygnalizacji, zakończonego protokołem, który należy przekazać do Zamawiającego razem z protokołem odbioru prac. 4) Na koniec każdego kwartału wykonanie przeglądu okresowego sterowników sygnalizacji świetlnych. 5) Na koniec pierwszego i drugiego półrocza danego roku wykonanie pomiarów elektrycznych: * rezystancji izolacji pętli detekcyjnych z federem, * pozostałych elementów detekcyjnych. 6) Na koniec pierwszego półrocza danego roku wykonanie pomiarów elektrycznych: * skuteczności działania układu ochronnego różnicowo - prądowego, * uziomu, * rezystancji izolacji kabli sygnalizacyjnych, * rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej niskiego napięcia, * wszystkie wyniki pomiarów i przeglądów należy odnotować w dzienniku eksploatacji. 7) Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych wymienionych w punkcie 1. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dyspozycyjności w zakresie utrzymania sygnalizacji przez 24 godziny na dobę. 9) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac utrzymaniowych w ciągu 60 minut od zgłoszenia nieprawidłowego działania sygnalizacji świetlnej. Zgłoszenie może być dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (również Straży Miejskiej) lub funkcjonariuszy Policji. Wykonawca zobowiązany jest do odnotowywania każdego nieprawidłowego działania sygnalizacji świetlnych w dzienniku eksploatacji. 10) Dziennik eksploatacji sygnalizacji świetlnych przekazany zostanie Wykonawcy wyłonionemu w drodze postępowania przetargowego w dniu zawarcia umowy. 11) Czas usunięcia drobnych awarii od momentu zgłoszenia powinien wynosić nie więcej niż 6 godzin. Za drobne awarie, uważa się awarie między innymi elementów wymienionych w pkt. 2) odnośnik pierwszy. 1.2. Naprawa sygnalizacji. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: 1) Zakres robót związanych z robotami naprawczymi sygnalizacji świetlnych obejmuje usuwanie każdej awarii drogowej sygnalizacji świetlnej, niezależnie od przyczyny jej powstania (tj. m.in. zdarzeń losowych, wypadku, kolizji lub dewastacji), polegające na naprawie (wymianie) między innymi: * pętli indukcyjnych, * wymianie uszkodzonych elementów sygnalizacji, tj. m.in. daszków sygnalizatorów, drzwiczek latarni, ekranów kontrastowych, konsoli, komory latarni, mocowań wysięgników, wkładów sygnalizatora, latarni sygnałów pieszych oraz ulicznych, muf kablowych, konstrukcji wsporczej sygnalizacji, zasilacza sterownika, pakietu MGS w sterowniku. Wszystkie awarie i zakłócenia ciągłości pracy sygnalizacji świetlnych wymagają każdorazowo odnotowania w dzienniku sygnalizacji. W sytuacjach zniszczenia mienia komunalnego (wymiany elementów sygnalizacji), Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy obiektu po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym. W zakres naprawy wchodzi: o Dojazd do obiektów. o Zakup i dostawa elementów sygnalizacji. Wszystkie elementy należy wymienić na nowe o takich samych parametrach jak element uszkodzony, chyba, że przedstawiciel zamawiającego wskaże potrzebę montażu elementów o zmienionych parametrach. o Wymiana uszkodzonych elementów sygnalizacji. Zakres należy określić w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego. o Wykonane roboty naprawcze po ich zakończeniu muszą być odebrane, odbiorem technicznym na miejscu robót, z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. Odbiory będą przeprowadzane w godzinach 7.30-15.30 w dniach roboczych. o Kwota, jaka zostanie wykorzystana w ramach tego zadania będzie uzależniona od zakresu faktyczne zrealizowanych robót. o Czas naprawy sygnalizacji od momentu stwierdzenia jej uszkodzenia winien wynosić: - do 6 godzin - w przypadku wystąpienia uszkodzenia konstrukcji wsporczych sygnalizacji, skutkujących zagrożeniami dla użytkowników drogi (naruszenie skrajni drogowej lub pieszej, zagrożenie przewrócenia konstrukcji), zagrożeniem porażenia elektrycznego użytkowników drogi, - do 48 godzin - w przypadku konieczności wbudowania elementów do sterowników lub całych sygnalizatorów, - do 7 dni - w przypadku uszkodzenia konstrukcji wsporczej w formie masztu lub innych niewymienionych uszkodzeń, - do 28 dni - w przypadku uszkodzenia konstrukcji bramowej lub wysięgnikowej. o Wykonawca powinien posiadać dostęp do zakupu materiałów umożliwiających dochowanie wyżej wymienionych terminów. o Wykonawca każdorazowo będzie powiadamiał Zamawiającego o stwierdzonych usterkach i awariach oraz o wyłączeniu oświetlenia w porze dziennej, z podaniem przewidywanego czasu załączenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50232200-2
Dodatkowe kody CPV: 45233294-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
222784.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Raszewski i Syn Radosław Raszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
224431.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
- Rozbudowa obiektu mostowego w m. Rudzica w ciągu drogi powiatowej nr 3212P
- Dostawa szwów chirurgicznych
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- Dostawa cewników PFA do 3D wraz z dzierżawą generatora dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis sterowników GTS
- Utrzymanie systemu MSR Traffic
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 92 w m. Bedlno w woj. łódzkim.
- "Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie bieżące w stałej sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej, urządzeń ITS i aktywnych przejść dla pieszych w Świnoujściu w latach 2024 - 2025"
- BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 927 Z ULICAMI GÓRNĄ I WOJSKA POLSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MIKOŁÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.